@1984_Nathalie_1984

Voel me vandaag gelukkig wat beter. Ook dat mag gezegd worden hè. We delen immers zoveel hier. Hoe is het met jullie meiden?

Hier nog geen sporen van rd-tjes. Ik ga waarschijnlijk zondag testen.

Ik hou jullie op de hoogte, fijne dag en alvast fijn weekend!

Liefs Nathalie

Hoi meid,

wat fijn voor je dat je jezelf beter voelt!!
Ik had vanmiddag al willen reageren, maar we waren wezen babyzwemmen met Dylano, en ik was echt helemaal gebroken! Ik heb dus vanmiddag een dikke 2,5uur op bed gelegen  Maar nu toch wel wat uitgeslapen hoor!

Goed dat de rd-tjes zich nog niet aangemeld hebben... Das een goed teken heej?!
Op welke dag van je cyclus zit je nu dan?? 30 of 31 ofzo??
Echt knap van je dat je pas zondag wilt gaan testen hoor
Moet nu gauw gaan, want Dylano ligt te schreeuwen

Liefs Debby!

Inmiddels dag 30 van mijn cyclus, moest zelf ff terug rekenen, hihih. Gek hè eigenlijk al heel lang dus. Zondag zou ik 10 dagen overtijd zijn als ik uitga van 22 dagen cyclus. Maar nu dus al 2 dagen overtijd als je 28 dagen rekend.

Heerlijk hè dat zwemmen. Is dat verwarmd water waar jullie zwemmen? Groot bad of valt het mee? Heerlijk, ik wil dat in de toekomst ook zeker met onze kleine in spe gaan doen. En het scheeld ook zoveel als ze uiteindelijk 4à5 jaar zijn om te beginnen met A diploma. Kun je erg merken dat je extra moe bent?

Wens jullie allemaal heel fijn weekend!

Liefs Nathalie

Hoi meid,

ooohhhh, wat spannend voor jullie zeg!! Ik zal mezelf gek duimen voor jullie, want jullie kunnen echt wel goed nieuws gebruiken. En tuurlijk gun ik het jullie ook van harte!!
Heb je nog dezelfde kwaaltjes die je vantevoren aangaf??
En erg goed van je dat je er niet teveel mee bezig probeerd te zijn... Dan gaat de tijd ook sneller, haha!

Ja, het babyzwemmen is echt helemaal top  Heb er echt geen spijt van hoor.
Alleen is het toch wel erg vermoeiend voor me aant worden... Dat blijkt wel, haha! En mijn vriend gaat maandag weer werken, dus dan moet ik ff gaan bekijken hoe ik dat ga doen hoor. Want nou kleed hij Dylano aan, en dan kan ik mezelf ff douchen enz. En de meeste kindjes van zijn leeftijd kunnen al goed bljiven zitten, maar Dylano nog niet, en in de Maxi- Cosi is ook geen optie meer...
En we hebben idd verwamd water daaro... Erg lekker hoor.

Nou meid... Ik spreek je morgen(avond) weer wel ffkes... Morgen met mn ma naar de stad... Ff verder gaan shoppen  met de kleren e.d. voor de bruiloft

Weltrusten!! En op naar weer een dag zonder rd-tjes

Liefs Debby.

Heel veel plezier morgen, lekker ff shoppen! Geniet ervan

Ja tis wel vermoeiend. Hier is het tot nu toe op zondag ochtend. Maar dat gaat binnenkort veranderen. Dus zekers als wij ooit bevallen zijn, hihih. Maar wil het zeker gaan doen. Mijn vriend is niet z'n water rat, maar met een kleine is toch anders hè.
Misschien kan iemand mee om je te helpen ofzo?

Sinds het rotnieuws van woensdagmiddag zijn de extreme kwaaltjes niet echt meer. Kweet niet of dat zoveel goeds heeft gedaan voor mijn buikje, teminsite zo voelt hè. Voel nog maar weinig eigenlijk. Wel eens mijn buik, maar niet meer constant zoals bijna 1,5 week wel. Het extreme van de kwaaltjes is weg. Dus we wachten maar rustig af. Kan me niet voorstellen dat ik bijna in dag 31 van cyclus zit. Ben er idd niet zo extreem mee bezig op dit moment. Heb af en toe ff van die hyper buien dat er zoveel gebeurd en je zoveel voelt dus dat wil je dan ff delen met de meiden hier, hihih. Maar nu is de rust wel redelijk teruggekeerd hoor. Elke dag is er een idd. Maar hoop dat ik wel weet waar ik zondag aan toe ben. En niet steeds maar negatief blijf testen en ook geen rd-tjes hebben. Mamoetje, in kluskippies topic zit in die situatie.

Weltrusten, hopelijk morgen mooi weer, en slaag je voor kleding!

Liefs nathalie

Hoi meiden,

Nathalie laat je het weten morgen, denk veel aan je de laatste dagen.
Is niet zo gek dat je niet de hele tijd iets voelt dat heb ik ook niet.
Jij leeft naar het moment van testen om van de onzekerheid af te zijn, ik leef naar het moment van de echo om van de onzekerheid af te zijn. Dus er is altijd wel iets om je zorgen over te maken.

Debby je gaat nu babyzwemmen.
Heb je ook zwangeschapszwemmen gedaan?
Dat lijkt mij wel heel prettig?

Liefs
Anita

Zodra ik heb getest zijn jullie de 2e die het weten.
Heb vandaag test gehaald dus gaat helemaal goed komen!
Nu alleen maar hopen dat de uitslag positief is, anders nog langer onzekerheid

Liefs Nathalie

Mijn vriend zei vanavond: ''Ik ben benieuwd wat er uit de test komt'' Dus we zaten er beide aan te denken. Kwam ie helemaal bij me knuffelen enzo. Ik zei al, ik moet naar de wc, wel of niet testen, hihih. Dus heb mijn urine opgevangen en toen nog eens gevraagd, maar toen ik binnen kwam zag ik zijn glimlach al. Ja tis testen geworden dus!!!! De controle streep moet toch goed zichtbaar zijn of niet??? De eerste keer had ik een kruidvat test en dat werd al vrij vlug duidelijk een test streep!

Ik heb een test gehaadl van Predictor. De uitslag is zichtbaar na 5 minuten. En in een 30 uur kan er nog van alles gebeuren. De controle streep is heel vaag zichtbaar. Ik moet echt goed kijken om hem te zien. Volgens mij vriend ziet ie hem wel. Hij zegt ook ja vergeleken bij de andere kant zie ik iets. Ja duhhh want andere kant staat nog niks. En je weet dat daar zowiezo iets moet verschijnen. Maar ik denk dat het niet goed gegaan is. Nu nog tot ff over 21.00 uur wachten en dan nog maar eens kijken. Maar het voelt voor mij gewoon of de test niet goed is. Omdat er na mijn mening gewoon duidelijk die controle streep moet zijn, dat je weet dat de test goed is. En dat is dus NIET! Dussss! Gelukkig zitten er 2 in, dus ik ga morgen ochtend denk ik weer testen. Jeetje tis wat!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan