@1984_Nathalie_1984

Hi, nee hoor hier nog geen rd-tjes te bekennen. Maar voel me sinds vanmiddag wel wat anders in mijn buik, maar dat komt omdat ik vanmiddag rot telefoontje heb gehad. Dat mijn leventje een beetje op zijn kop heeft gezet. Maar komt hopelijk allemaal wel weer goed. In de topic kluskippies en maarstoppers is hierover meer te lezen, Heb ff geen puf om hier nog eens mijn verhaal te doen. Reacties mogen hier gewoon hoor.

Fijne avond allemaal en tot later!

Liefs Nathalie

Lekker geslapen?
Hier nog geen rd-tjes!
Wens jullie fijne dag!

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

ik heb daarstrax pas je berichtje op het andere topic gelezen  En jeetje meid!! Hoe halen ze het in dr hoofd om zo te doen?!?!   Ik ken er met mn pet niet bij, dat het hier in NL zo in zn werk (kan) gaan. Ik snap dat je er ff doorheen zit...  Maar er is mij iets gezegd een paar weken terug: "is er nog nooit iets goed gekomen?" vroeg hij. Waarop ik hem toch gelijk moest geven. Alles komt dus uiteindelijk goed meid!! Ik weet dat het nu mss moeilijk is om een lichtpuntje te zien, maar dat is er wel!! Probeer jezelf dat voor te houden, anders maak je jezelf helemaal gek.
Je mag tuurlijk altijd je hart luchten heej?!

En wat betreft de rd'tjes. Of beter gezegd niet  Wanneer wil je nu weer gaan testen? Ben echt superbenieuwd of je ons het leuke nieuws kan brengen. En wanneer zou je dan uitgerekend zijn?? Is dat nog dec. of niet?

Liefs een een dikke knuffel, Debby.

Goedemiddag Debb, dank je voor de lieve woorden. Achter die donkere wolken zit wel een zonnetje, dat weet ik ook. Maar het leventje is soms zo moeilijk en oneerlijk. Dat je tegenslag na tegenslag krijgt en af en toe ff niet meer weet hoe je het allemaal moet handelen.

Ik voel me sinds gisteren ook anders in mijn buikje. Heel misschien ga ik dit weekend testen of anders volgende week. Maar denk dat ik het maar beetje op zijn beloof laat. Ben er niet zoveel meer mee bezig. Nog steeds geen rd-tjes dus dat is positief.
Mocht ik zwanger zijn dan ben ik waarschijnlijk 25 december uitgerekend. Een kerstkindje, hihih.

Hoe voel jij je?

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Heb je verhaal gelezen!
Wat een gedoe zeg, en wat oneerlijk allemaal.
Heb je eindelijk weer iets leuks en dan willen ze dat van je afnemen.

Ik hoop dat je in ieder geval een positieve test hebt!
We denken aan je meid!

Liefs
Anita

ps als je de 25ste december bent uitgeteld dan zitten we maar een dag van elkaar vandaan!

Hoi Nathalie,

Ik las zojuist je verhaal op het ander topic, jeetje wat erg zeg. de tranen schieten me in de ogen als ik dit lees! Ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik werk zelf in de P&O-hoek dus ik weet wel een beetje van dit soort "situaties" af (UWV endergelijke bedoel ik dan). Misschien een tip: als het zover komt dat je een WSW-status aan moet vragen en deze uiteindelijk ook krijgt zou je kunnen proberen dat je via de sociale werkvoorziening waar je dan onder valt bij het zwembad kunt gaan werken. Het is helemaal niet gezegd dat je dan ook op een sociale werkplaats moet gaan werken en de hele dag schroefjes moet tellen of zo iets dergerlijks.
Bij mij op het werk hebben we hetzelfde gedaan met een man. Hij was ook na een lang ziekte- en afkeuringstraject bij de WSW (de Risse in Weert) terecht gekomen. Via de Risse werkt die man al jaren bij ons (de Politie, hij werkt niet als agent hoor). Hij heeft dus een contract bij de Risse, krijgt zijn salaris ook via de Risse, maar werkt bij ons. Wij betalen de Risse daar wel voor, maar krijgen ook weer een hoop subsidies.

Zoals ik al zei: ik wil me nergens mee bemoeien, wil je alleen een tip geven en hopelijk heb je zo weer een klein lichtpuntje.
Maar natuurlijk hopen we dat je snel een heel groot lichtpuntje hebt omdat je zwanger bent!

Nou meis, heel veel sterkte en ik leef helemaal met je mee!

Liefs,
Ellen.

Wat lief van jullie dat jullie zo meeleven. Bedankt voor de info Ellen. Mijn eerste menstruatie dag was 26 maart Anita. Er is vandaag weer veel gebeurd. Mijn ex werkgever belde (waar ik stage liep voor het ongeluk en half jaar contract kreeg, maar uiteindelijk dus ontslag door ziektewet) ik schrok ervan. Hij vroeg hoe het ging, maar reageerde niet op mijn antwoord. Hij viel meteen met de deur in huis. Hij wou de verhuisdozen terug die we volgens hem geleend hadden. Deels staat het nog ingepakt. Dus ik zei rustig dat ik er achter aan zou gaan. Hij wou ze vandaag terug, want had morgen een verhuizing (dat is de branche dus) Ik voelde zoveel. En wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. Ik heb zoveel mogelijk uitgepakt en zoveel mogelijk dozen terug gepakt. Maar de manier waarop het allemaal ging.

Pff zit ik weer over mezelf te vertellen. Sorry ben beetje opstandig op het moment. Weet me ff geen raad met mijn gevoel en emoties. Beetje boos op mezelf en op zoveel dingen. Als ik dit zo terug lees denk ik pff, waarom vertel ik die eigenlijk allemaal aan hun. Het gaat niet eens over zwanger zijn, hihih.

Bedankt voor jullie luisterd oor. Vanaf nu wil ik gewoon genieten van de dingen in het leven, ondanks alle tegenslagen!

Liefs Nathalie

Wat lief van jullie dat jullie zo meeleven. Bedankt voor de info Ellen. Mijn eerste menstruatie dag was 26 maart Anita. Er is vandaag weer veel gebeurd. Mijn ex werkgever belde (waar ik stage liep voor het ongeluk en half jaar contract kreeg, maar uiteindelijk dus ontslag door ziektewet) ik schrok ervan. Hij vroeg hoe het ging, maar reageerde niet op mijn antwoord. Hij viel meteen met de deur in huis. Hij wou de verhuisdozen terug die we volgens hem geleend hadden. Deels staat het nog ingepakt. Dus ik zei rustig dat ik er achter aan zou gaan. Hij wou ze vandaag terug, want had morgen een verhuizing (dat is de branche dus) Ik voelde zoveel. En wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. Ik heb zoveel mogelijk uitgepakt en zoveel mogelijk dozen terug gepakt. Maar de manier waarop het allemaal ging.

Pff zit ik weer over mezelf te vertellen. Sorry ben beetje opstandig op het moment. Weet me ff geen raad met mijn gevoel en emoties. Beetje boos op mezelf en op zoveel dingen. Als ik dit zo terug lees denk ik pff, waarom vertel ik die eigenlijk allemaal aan hun. Het gaat niet eens over zwanger zijn, hihih.

Bedankt voor jullie luisterd oor. Vanaf nu wil ik gewoon genieten van de dingen in het leven, ondanks alle tegenslagen!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan