@1984_Nathalie_1984

Hey Meiden, gaat niet zo lekker met jullie zeg. Tja mannen kunnen af en toe van die dingen zeggen die je heel erg raken. Maar jullie mogen hier van je af kletsen hoor. Want ik weet hoe het voelt, ook al ben ik dan niet zwanger. Net boodschapjes gedaan, pff wat een opgave zeg. En die weersverandering doet ons lichaam ook niet veel goeds hoor meiden. En dan lekker moe en duf zijn. En Deb je moet niet vergeten dat je ook de zorg van Dylano er ook nog bij hebt. Je moet wel hulp vragen aan je mannetje hoor. Mannen doen vaak dingen niet uit zichzelf en als je het vraagd doen ze het wel. En tja dan denk je, waarom moet ik altijd alles vragen enzo. Ik ken het helemaal. Gelukkig is mijn mannetje vandaag heel lief voor me. Kopje koffie maken, broodje maken. Moest alleen wel zelf boodschappen doen en ben benieuwd of hij vanavond ook gaat koken? maar zal wel niet, hihih.

Heb gisteravond echt een top avond gehad. Wat bleek nou, gingen pas om 19.30 uur de deuren open, waarom ben ik dan al zo vroeg mee gegaan? Pff die vriendin van me was helemaal hyper, maar er waren meiden die er al vanaf 13.30/15.00 uur zaten. Ik had geen jas mee, domdom  Dus kreeg heel lief van de koster van de kerk een warme deken en later nog warme kop koffie. Echt kei lief Moht ook voordat de deuren open ging en de menigte binnenstormde naar binnen. Ook echt hele aardige mensen daar. Echt kei gezellig gehad met zijn allen. Super sfeer, mooie geluid zo in die grote kerk. Uiteindelijk na afloop nog achter de tafels van de signeersessie geweest. Ff   met de jongens, hihih. En uiteindelijk ook nog saampjes op de foto. Dalijk ff wat foto's plaatsen op hyves. Maar ben nu eerst hier gezellig aan het kletsen.

Kan het nog niet echt beseffen dat ik nu idd baantje heb. Als is het maar nul uren contract en heb het aan mezelf te danken en nog ff wat meer lucht tot 01-07-08 uur dat ik mijn auto mag houden. Ik hoop echt dat er een oplossing komt. Moeten jullie vanwege financien 2e auto weg doen? Kan je dan niet klein oud autootje ofzo, die weinig in de wegenbelasting doet, of heb je dat nu ook? Vind de vragen van Anita ook heel leuk.

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Het is al weer zondag.
Voel me vandaag iets beter als vrijdag.
Denk dat ik weer aardig ben bijgetankt.
En dan gaan we morgen weer werken en dan is het weer voorbij met de rust hi hi hi.

Welke vragen vond je leuk nathalie?
Kun je die foto's ook hier plaatsen?

Hopenlijk vanmiddag nog iets leuks doen maar weet eigenlijk nog niet wat.
We wilde naar mijn schoonzusje maar die is er niet.
Dus moeten maar even kijken wat we gaan doen.
gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

Liefs
Anita

Goedemiddag,

Ik moest eerst ff denken over welke foto's je het had Anita, hihih
Ik zal zo ff kijken of het lukt, om hier wat meer te zetten okay
De vragen over hoe we dat doen met baby uitzet enzo.
Mijn ouders hebben nog het bedje waar ik en mijn broertje hebben ingelegen. En volgens mij ook nog de kinderstoel, comode en kast die erbij hoor. Maar die wil ik eigenlijk bij mijn ouders laten staan. Ik wil het liefst dat de dakkapel daar een mooie babykamer word. De boven etage doen mijn ouders eigenlijk weinig meer mee. Ja mijn broertje slaapt er. Die woont nog thuis, maar slaapt ook veel bij zijn vriendin of is aan het werk. En die heeft zijn eigen kamer. Dus kan de dakkapel wel babykamer worden. Hun weten nog niet dat dat mijn wens is hoor. Want hun weten namelijk nog niet van onze plannen. Al vermoeden ze denk ik wel wat. En de kinderstoel moet zowiezo daar staan, want als we op visite komen moet de toekomstige kleine natuurlijk wel kunnen zitten. En ik heb zelf een bedje nodig waarvan de spijlen naar beneden of opzij kunnen, zodat ik de kleine niet over de rand hoef te tillen, want dat red ik wel ffies, maar niet paar keer op een dag. Dus ik wil eigenlijk op internet kijken of daar wat staat. Maar kweet niet goed waar ik dat moet zoeken. En maxicosi enzo denk ik gewoon ff kijken op marktplaats. Of misschien als familieleden het horen dat die nog wel dingen hebben staan. Want maxicosi kunnen ze toch niet heel lang in liggen. En moet ook ff kijken hoe we dat met de box het beste kunnen doen. Maar tegen die tijd laat ik me gewoon heel goed informeren overal. Eerst maar eens zwanger mogen worden, maar tuurlijk kijk ik af en toe wel rond, hihih.

En heb je al bedacht wat voor leuks je vandaag ging doen? Hier is rustig dagje, want voelde me vanmiddag tijdens het brood smeren ff niet okay. Dus ff gaan liggen op de bank. Kweet niet echt wat ik had.

Fijne dag nog allemaal en tot snel!

Liefs Nathalie

Dit is Venice

Grote Kerk @ Apeldoorn

Mark Lennon                                          Kipp Lennon

Micheal Lennon                                Mark Harris & Pat Lennon

Nu hebben jullie een beetje een idee. Op mijn hyves staan nog meer foto's!

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Nathalie, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!! En wat lief van die meneer om je een deken en koffie te geven!! Want het was idd wel een beetje frisjes ja.
Hoe voel je jezelf nu? Doe je het wel een beetje rustig aan meid??
En er staan foto's op je Hyves zeg je. Maar wat is je Hyvesadres dan??

Adviesen, hoe voel jij jezelf vandaag? Nog wat leuks gedaan vant weekend??

Wij hadden een verjaardag gister, en dat was erg gezellig!! Dylano bleef bij mijn ouders slapen. Hij lag er pas om 20.45 op. En das veelste laat, want bij ons ligt hij er meestal rond 19.00 hooguit 20.00 op. Dus wij zaten vanmiddag met de gebakken peren, omdat hij gwn veelste weinig geslapen had, en dan worden ze vervelend heej?!
Wij waren er vanmorgen om 10.00 uit, en vanmiddag was ik toch weer zo moe!! Pffff... En nu weer ontzettenden last van mn onderrug en mn bovenbenen, en dat terwijl ik het toch redelijk rustig aan gedaan heb.
Ben benieuwd wat morgen de dag weer gaat brengen. Ik ga zo en zo naar de fysio bellen voor een afspr. want dit gaat zo niet goedkomen denk ik
En morgen begint het normale leventje weer... Het huishouden ed. Bah!!!!

Ik denk dat ik over een niet al te lange tijd naar bed ga.. mss dat ik morgen dan wat fitter ben??

Liefs Debby.

Hi Deb, ja vrijdag was idd helemaal top. Echt onzettend mooie kerk, goede sfeer, geweldige muziek en geluid. En na afloop nog zoenen met Mark & Pat en op de foto gekomen. Dus was echt avondje om nooit te vergeten.

Ik zat eens ff te denken hoe ik hier mijn hyves kan neerzetten, zonder dat iedereen meteen mijn achternaam weet. Als je teddygirl en dan mijn jaartal doet, en dan .hyves blablabla dan kom je denk ik al heel eind. Ikke kom uit drenthe. Heb krullend haar, groen blousje aan op mijn profiel foto. Dan moet je me nu vast kunnen vinden. Als je dan ff mailtje stuurd met berichtje dat jij of wie dan ook hier het is, dan voeg ik je ff toe. Kan je de rest van mijn foto's ook bekijken. Want volgens mij zijn die alleen zichtbaar voor vrienden.

Het lijkt me idd verstandig dat je ff contact opneemt met fysio Debby, want dit houd nu wel erg lang aan hè. Misschien helpt dat een beetje. Of anders ff langs HA. Hopelijk voel je je morgen wat beter. Huishouden gewoon deel voor deel doen hoor, en anders alleen het nodige. Hopelijk is Dylano morgen weer een beetje bijkgekomen van logeerpartijtje. En als hij 's middags ff slaapt, dat jij dan ook nog ff wat kan rusten.

Spreek jullie morgen weer meiden. Ik ga nu ook lekker slapen. Heb vanavond gezellig met mijn mannetje film gekeken. En van het weekend eigenlijk zeer weinig gedaan. Paar boodschapjes das alles. Moet de was nog niet. Maar ben plots morgen vrij, dus morgen weer een dag hè. Heb dit ff nodig blijkbaar!

Liefs Nathalie

Hey meid,

met mij gaat het vandaag wel redelijk. Ik heb vandaag gestofzuigd, de keuken en de wc uitgesopt, en de vaatwasser uitgeruimd. Ook een lekker werkje hoor, NOT!! Heb je een vaatwasser, heb je dat weer, haha!!
Ook heb ik eten gekookt tuurlijk. En daar hebben ik en Dylano lekker van zitten smullen... Boontjes met aardappelen en een hamburger. Hubbie is zometeen pas thuis, dus dat gooi ik ff in de magnetron, tja... t is nie anders.
Ik heb woensdag een afspr. bij de fysio. Nu maar hopen dat ik een oppas kan regelen, want vind het geen prettig idee als Dylano daar gaat huilen van verveligheid

En wat heb jij gedaan vandaag?? Voel je jezelf al wat beter?? Mss ben je wel aant zwemmen nu... Heerlijk lijkt me dat!! Je gebruikt alle spieren hé??
En ff over je Hyves... Ik heb dus gezocht, maar kom niet verder dan ene Teddygirl, en dat ben jij dus niet, haha!!
Hmm... hoe kunnen we dat anders aanpakken?? Ff denken hoor......................................Jammer dat je mekaar geen PB kunt sturen hier heej?! Dat maakt het een stuk makkelijker!!

Ik zal wel eens ff brainstormen... Mijn vriend (en ik) zijn er ook geen voorstander van om alles zo maar op een website weg te zetten hoor, dus ik begrijp je helemaal meis!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan