A
Anoniem
Guest
Hey Meiden, gaat niet zo lekker met jullie zeg. Tja mannen kunnen af en toe van die dingen zeggen die je heel erg raken. Maar jullie mogen hier van je af kletsen hoor. Want ik weet hoe het voelt, ook al ben ik dan niet zwanger. Net boodschapjes gedaan, pff wat een opgave zeg. En die weersverandering doet ons lichaam ook niet veel goeds hoor meiden. En dan lekker moe en duf zijn. En Deb je moet niet vergeten dat je ook de zorg van Dylano er ook nog bij hebt. Je moet wel hulp vragen aan je mannetje hoor. Mannen doen vaak dingen niet uit zichzelf en als je het vraagd doen ze het wel. En tja dan denk je, waarom moet ik altijd alles vragen enzo. Ik ken het helemaal. Gelukkig is mijn mannetje vandaag heel lief voor me. Kopje koffie maken, broodje maken. Moest alleen wel zelf boodschappen doen en ben benieuwd of hij vanavond ook gaat koken? maar zal wel niet, hihih.
Heb gisteravond echt een top avond gehad. Wat bleek nou, gingen pas om 19.30 uur de deuren open, waarom ben ik dan al zo vroeg mee gegaan? Pff die vriendin van me was helemaal hyper, maar er waren meiden die er al vanaf 13.30/15.00 uur zaten. Ik had geen jas mee, domdom Dus kreeg heel lief van de koster van de kerk een warme deken en later nog warme kop koffie. Echt kei lief Moht ook voordat de deuren open ging en de menigte binnenstormde naar binnen. Ook echt hele aardige mensen daar. Echt kei gezellig gehad met zijn allen. Super sfeer, mooie geluid zo in die grote kerk. Uiteindelijk na afloop nog achter de tafels van de signeersessie geweest. Ff met de jongens, hihih. En uiteindelijk ook nog saampjes op de foto. Dalijk ff wat foto's plaatsen op hyves. Maar ben nu eerst hier gezellig aan het kletsen.
Kan het nog niet echt beseffen dat ik nu idd baantje heb. Als is het maar nul uren contract en heb het aan mezelf te danken en nog ff wat meer lucht tot 01-07-08 uur dat ik mijn auto mag houden. Ik hoop echt dat er een oplossing komt. Moeten jullie vanwege financien 2e auto weg doen? Kan je dan niet klein oud autootje ofzo, die weinig in de wegenbelasting doet, of heb je dat nu ook? Vind de vragen van Anita ook heel leuk.
Liefs Nathalie