@1984_Nathalie_1984

Ik hoop voor je dat de komende dagen een beetje bij kunt komen en de tijd snel gaat. Gelukkig heb je dus niet zwaar lichamelijk werk, maar de hele dag zitten is ook opgave als je daar moeite mee hebt. Maar wat vaker gaan lopen om glas water te gaan halen ofzo. Hou je ons beetje op de hoogte hoe het met je gaat?

Liefs Nathalie

Goedemorgennnnn, ohhh ik ben vroeg.
Maar ik wou jullie ff hele fijne dag komen wensen.
Voor sommige mama's onder ons en  de toekomstige mama's!

Ahhhhhhh ik was helemaal terug gezakt naar pagina 2 dat kan natuurlijk niet, hihih. Hoe is het met jullie meiden. Leuke moederdag gehad? Lekker genoten van het mooie weer?

Liefs Nathalie

Hallo Nathalie,

wij hebben echt een paar drukke dagen achter de rug. Maar erg gezellig!   Zaterdag en gister wezen bbq-en bij mijn ouders. Ramon (vriend) had er genoeg uit  En wie moeten er altijd nuchter blijven?? Yessss.... De vrouwen!! Maar goed... Nou ben ik toch zwanger, en ik ben toch al nie zo'n drinker van mezelf. Dus wat loop ik te zeuren??

Ik voel mezelf door de warmte wel ontzetten moe hoor! Ik kan wel heel de dag slapen heb ik het gevoel, haha!!!
Vanmiddag zijn mijn ouders weer geweest, en heeft mijn stiefvader een hor gemaakt voor bij Dylano op zn kamer. Want v/d week zat er gwn een wesp in zn kamer  En dat kan niet hé?!
En aangezien mijn vriend niet zo handig is, heeft hij het dus gedaan... Erg lief!!

En wat heb jij gedaan vant weekend?? Lekker genoten van het mooie weer meid??

Liefs Debby.

Gohhh waar ken ik dat toch van, ik ben ook al zo moe de laatste dagen en gewoon niet echt fit. Idd lekker rustig gaan gedaan en genoten van het weer. Verder gisteren nog ff naar opa & oma geweest. En vandaag was mijn vriend naar Viva Italia en heb ik de was een beetje gedaan en hier gezellig gekletst en rond geneusd en nog ff buiten gezeten.

Ik ben ook geen drinker, dus dat hoef ik in elk geval niet te laten als ik in de toekomst zwanger mag worden. En rook ook niet dus dat hoef ik ook niet te laten, hihih

Echt fijn dat er nu een hor voor zit, want je moet er idd niet aan denken dat ie geprikt word, grrr rot beesten. Het mooie weer is fijn maar die muggebulten en wespen vind ik maar niks.

Fijne avond nog. Liefs Nathalie

Hoi meid(en),

vanmorgen hadden wij de termijnecho. Ze zei: we gaan het eerst via de buik proberen en anders inwendig. Ze zette dat ding op mn buik, en je zag hem/haar gelijk wegspringen... Gelijk een teken van leven, hahaha!! Voor zover zij het kon zien zit alles erop en eraan. Blaasje zat goed vol, en het maagje ook.
De echo was wel een stuk onduidelijker dan bij Dylano... Bij Dylano was ik 12 en een beetje, en bij deze morgen 11wk.
Wat een verschil dat dat maakt hé?!
Hij of zij heeft ook nog eventjes gezwaaid naar ons, zooo lief!!!
Het is toch weer een pak van me hart... Kans dat het fout gaat is tuurlijk enorm afgenomen nu
Heb het ook al mee koeienletters achter onze MSN geschreven, haha!!

En hoe is het met jullie allemaal?? Heeft het bij jullie nog geregent??   Bij ons nog niet, mss morgen??

Liefs Debby.

Ohhhhhhhhh wat ontzettend fijn zeg Deb! Dat doet me nou echt goed op te lezen. Echt zooooo lief! Lijkt me echt bijzonder moment zeg. Morgen heeft Bolle van het Kluskippies forum haar eerste echo, ook zo spannend.

Ik heb net heel veel getypt daar (kluskippies forum) over hoe mijn dag was, want er is weer heel veel gebeurd. Ik ben nu te moe om dat hier allemaal neer te zetten sorry.

Ik ben echt heel blij voor jullie dat alles zo goed gaat. Hebben jullie al een koosnaampje? Hadden jullie dat bij Dylano ook, of hebben jullie dat nooit gedaan? Echt super. Voor nu weltrusten en kom morgen denk ik wel ff gezellig weer kletsen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan