Hoi meiden,
@Nathalie: wat een kutbericht heb ik gelezen op kluskippies zeg!! Jeetje meid, ik snap dat je er ff helemaal doorheen zit. Hoe kunnen ze iemand zo zn vrijheid afnemen?? Nederland hoort een beschaafd land te zijn, maar dat is dus blijkbaar echt niet zo!!
Ik weet verder ook niet goed wat ik erop moet zeggen meid... Ben er gwn stil van, en dat ben ik niet gauw.
Ik wil je iig een hart onder de riem steken... En je kunt altijd je hart luchten hier heej meid?? En dat moet je zeker doen!!
Ik hoop dat jullie gauw een wondertje mogen verwachten, want dat maakt het mss wat draaglijker voor jullie.
Heel veel sterkte meid! Een dikke knuf vanuit deze kant!!
@Adviesen: Nog een weekje wachten voor je echo... Spannend hoor meid!! Maar wat kunnen de dagen dan lang duren hé? Ik hoop voor je dat de dagen snel voorbij zijn, en dat je echt kunt gaan genieten.
Hier regent het een heel klein beetje, maar van mij mag het eigenlijk wel goed gaan regenen, en mss onweren maar dan wel als het licht is nog, want ben als de dood voor onweer. Maar dan is het iig wat afgekoeld buiten, en dus ook binnen. Ik heb alles tegen elkaar openstaan boven, behalve Dylano zn kamertje tuurlijk.
Ik heb het ff helemaal gehad. Mn onderrug doet zo'n pijn. En mn bovenbenen, auw!!
Hier moet alles ook schoongemaakt worden, en eten gekookt worden. En dylano moet tuurlijk verzorgd worden.
Hij heeft het kruipen nu echt onder de knie met als gevolg dat jij overal aanzit wat niet mag, zucht...
Ik word er zo moe van... Niet van hem alleen hoor, maar van alles bij elkaar. Ik probeer smiddags ff te rusten, maar ook dat is niet meer genoeg voor me. Ik kom er vermoeider uit, dan dat ik erin kwam, pfffff!!!
Sorry voor mijn geklaag hoor, ik ben helemaal nie zo'n klager, integendeel zelfs. Maar is allemaal zo anders dan toen ik zwanger was van Dylano.
Nou meiden... Weltrusten voor strax!!
En Adviesen: Waar woon je dan als ik vragen mag?? Omdat het daar regent??
Liefs Debby.