@1984_Nathalie_1984

Hoi Meiden,

Even een kort berichtje van mij want super moe dat zijn we allemaal op het moment geloof ik hi hi!

Spannend zeg debby je eerste echo!
Ik wil ook maar moet nog een week wachten.

Hier is het ondertussen flink aan het regenen, hoe is het bij jullie?

Ga weer lekker op de bak hangen, en weer een stukje pizza eten (in de hoop iets meer binnen te krijgen als straks).

Liefs
Anita

Hoi meiden,

@Nathalie: wat een kutbericht heb ik gelezen op kluskippies zeg!! Jeetje meid, ik snap dat je er ff helemaal doorheen zit. Hoe kunnen ze iemand zo zn vrijheid afnemen?? Nederland hoort een beschaafd land te zijn, maar dat is dus blijkbaar echt niet zo!!
Ik weet verder ook niet goed wat ik erop moet zeggen meid... Ben er gwn stil van, en dat ben ik niet gauw.
Ik wil je iig een hart onder de riem steken... En je kunt altijd je hart luchten hier heej meid?? En dat moet je zeker doen!!
Ik hoop dat jullie gauw een wondertje mogen verwachten, want dat maakt het mss wat draaglijker voor jullie.
Heel veel sterkte meid! Een dikke knuf vanuit deze kant!!

@Adviesen: Nog een weekje wachten voor je echo... Spannend hoor meid!! Maar wat kunnen de dagen dan lang duren hé? Ik hoop voor je dat de dagen snel voorbij zijn, en dat je echt kunt gaan genieten.
Hier regent het een heel klein beetje, maar van mij mag het eigenlijk wel goed gaan regenen, en mss onweren maar dan wel als het licht is nog, want ben als de dood voor onweer. Maar dan is het iig wat afgekoeld buiten, en dus ook binnen. Ik heb alles tegen elkaar openstaan boven, behalve Dylano zn kamertje tuurlijk.

Ik heb het ff helemaal gehad. Mn onderrug doet zo'n pijn. En mn bovenbenen, auw!!
Hier moet alles ook schoongemaakt worden, en eten gekookt worden. En dylano moet tuurlijk verzorgd worden.
Hij heeft het kruipen nu echt onder de knie met als gevolg dat jij overal aanzit wat niet mag, zucht...
Ik word er zo moe van... Niet van hem alleen hoor, maar van alles bij elkaar. Ik probeer smiddags ff te rusten, maar ook dat is niet meer genoeg voor me. Ik kom er vermoeider uit, dan dat ik erin kwam, pfffff!!!
Sorry voor mijn geklaag hoor, ik ben helemaal nie zo'n klager, integendeel zelfs. Maar is allemaal zo anders dan toen ik zwanger was van Dylano.

Nou meiden... Weltrusten voor strax!!

En Adviesen: Waar woon je dan als ik vragen mag?? Omdat het daar regent??

Liefs Debby.

Hallo hier een blondie, nou ja bijna, hihih  Mijn mams heeft me blonde plukjes gemaakt. Ze wou het eerst met folie doen, maar toen begon ze te twijfelen dus ik zei gebruik die muts maar. Maar dat andere zat er dus nog wel in. Dus heb nu een plekje wat blonder is. Maar het valt eigenlijk precies goed. Zal morgen eens ff kijken hoe het er dan uit ziet en als ik mijn haren dan goed heb gekamt enzo.

Ik zit nu lekker rustig, ff beetje bijkomen. Vanmiddag weer heftig en emotioneel gesprek gehad en geregeld enzo. Maar ik heb het eindelijkkkk voor elkaar dat ik tot 01-07-08 mijn auto mag houden  Uitstel van executie dus, maar geeft me ff wat meer ruimte. Ik grijp alle strohalmen aan om een oplossing te vinden. Dus dat is wel een positief pluspuntje dacht ik zo. Wat een strijd!  Bedankt voor de lieve woorden Deb, doet me goed. Dit puntje is nu binnen, maar tis idd heel moeilijk allemaal. En soms weet ik ook niet meer wat erover moet zeggen.

En dan nog een pluspunt. Ik heb een nieuwe baan! (alcohol vrij)
Ik heb eindelijk mijn handtekening mogen zetten. Heb nu een nulurencontractje gekregen. En dat maakt me niet uit, tis iets en het staat zwart op wit. Hopelijk lost dit ook een beetje de problemen op die er nu zijn. We zullen zien hoe het verder gaat.

Jeetje Deb je voelt je allemaal niet zo toppie hè. Tja zwanger zijn is mooi en super wondertje, maar er ook paar nare dingen bij. Zonder kleine kun je rusten, maar jij hebt de zorg van Dylano ook nog eens. En dat geeft je natuurlijk ook wel afleiding, maar kan me voorstellen dat het af en toe zwaar voor je is. Is het misschien een idee dat er iemand een middag of dagje oppast en jij gewoon eens goed bij kan tanken? Ik denk ook maar ff mee hoor.

Anita gezellig dat je ff weer komt kletsen. Ohhh jij over een weekje de echo, leukleuk. We verwachten natuurlijk wel uitgebreid verslag hè. hihih.

Ik ben lekker ff tv aan het kijken en hier aan het lezen. Misschien tot strakkies.

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Even een kort berichtje ik zit op mijn werk.
Ben nu al weer doodop en in moet nog tot minimaal kwart over 2.
(bleeeee wat ben ik weer lekker aan het zeuren zeg).

Vervelend allemaal Nathalie van je auto en zo.

Wel fijn dat je nu een contract hebt gekregen.
Wat ga je dan precies doen of is het ook op het zwembad?

Debby:

Ik woon in de buurt van venray.
Noordlimburg.

Waar wonen jullie eigenlijk?

liefs
Anita

Hi Anita, geeft helemaal niks hoor meis. Tis vrijdag en moe zijn hoord erbij.

Ik werk nu bij een sportgezondheidscentrum/zwembad waar ik administratieve en balie werkzaamheden doe en paar uurtjes per week. Ik kan niet teveel uren achterelkaar werken en ook niet elke dag. Dus werk eigenlijk maar heel weinig. Maar ben echt blij dat ik deze kans heb gekregen. En die heb ik aan mezelf te danken, want ikben met de baas in gesprek gegaan en ik heb alles geregeld, het uwv niet!

Ik woon in Drenthe, dichtbij Emmen. Noorden Dierenpark  Lijkt me echt geweldig om daar in de toekomst met ons gezinnetje naar toe te gaan. Dat was ook de eerste date van mij en mijn vriend, dus is speciaal plekje voor ons.

Ik ga strakkies lekker weg naar Zwolle, daar een oud schoolvriendin op pikken en dan naar concert van Venice in de grote kerk in Apeldoorn. Heb er echt super veel zin in, ook al werkt mijn lichaam niet mee. Ik wil er gewoon heel graag naar toe. Ik zie wel hoe ik me het weekend voel dan, hiih

Fijne dag nog meiden en tot snel! Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik hoop dat je dit nog leest.
Heeeeel veeeeeel plezier gewenst.

Liefs
Anita

Hoi meiden,

Nathalie, tuurlijk wens ik jou ook alle plezier van de wereld vanavond!!  Het zal je wel ff goed doen denk ik. En wat lees ik nou?? Heb je de je autootje kunnen uitstellen?? Super meid!!! Nu kun je het ff laten bezinken (voor zover dat kan), en mss op zoek gaan naar een oplossing?? Ik hoop echt dat je je autootje mag houden meis!! Ik weet hoe belangrijk het is... Bij ons is er ook sprake van dat er 1 auto wegmoest. Maar dan zit ik helemaal geisoleerd, en zie dat echt niet zitten.
Maar dat zien we dan weer wel... Ik snap dat het voor jou erg belangrijk is!!
En een nieuwe baan?? Ookal super voor je!! Ff wat afleiding.
Zo komt alles op zn pootjes terecht hoor meis.

Adviesen: Wij wonen in Zundeft, ongeveer 6 á 7 km van de Belgische grens vandaan. Vlakbij Breda, mss zegt dat je wat??
Hoe voel je jezelf meis?? Lekker weekend!! Yoehoeeee!! Nog plannen voor t weekend??

Ik heb met mn HA gesproken en hij vond de klachten al wel erg vroeg (11wk) dus heeft me doorverwezen naar de fysio, dan maar kijken of hij er wat aan kan doen.
Ben nu bij mijn ouders... Mijn ma zei: dan kom je hier maar heen, dan is het niet zo belastend voor je. Erg lief!!
En mijn vriend maakte ook een lekkere opmerking: En jij bent zo zielig!  Ik heb de hoorn erop gegooid, had geen zin in een discussie daarover. Belde hij me ff later terug: Ja Deb, sorry voor die opmerking, maar ik ben het niet gewend van jou. Ja zeg ik: des te meer reden om maar aan te nemen dat ik echt pijn heb. Ik ben helemaal niet kleinzerig van mezelf, en dat moet hij juist weten. Dat zegt hij ook vaak, maar toevallig op het verkeerde moment, zei hij net het verkeerde  Hij heeft me daarmee wel geraakt, maar exuses aanvaard heb ik gezegd.
Nu durf ik dus al helemaal niet te vragen of hij bijv. wilt stofzuigen. Wil geen aansteller zijn, of daarvoor aangekeken worden. Pfffff...
Sorry voor mijn gezeur hoor meiden, maar hij moet zelf maar eens een hele dag met Dylano sjouwen, en dan heb ik het nog niet eens over het huishouden.

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Ik kan Me helemaal voorstellen hoe je je voelt.
Mijn vriend kan ook ooit van die opmerkingen maken!
Ik weet wel dat hij het dan niet zo bedoeld maar toch mannen zucht............

Met mij gaat het redelijk.
Moet woensdag naar de fysio, huisarts heeft me daarnaartoe gestuurd omdat ik last heb van mijn Isias (of hoe je dat ook schrijft).
En vandaag ook nog van mijn heup.
Maar goed gaat wel weer over.
Ben inderdaad nog wel steds moe maar ja even afwachten wat de verloskundige zegt donderdag.
De tijd duurt wel echt veel te lang op het moment.

Hoe doen jullie dat eigelijk met babyspulletjes kopen?
Of heb jij alles van Dylano nog?
Wij krijgen de box en mischien de maxicosi van mijn schoonzus.
En vrienden van ons hebben de babykamer nog dus daar moeten we binnenkort even naar gaan kijken.
Eerst maar eens even de echo afwachten.

Nathalie, hoe was het gisteravond geweest?
Hoop dat je een leuke avond gehad hebt en dat je je niet al te slecht voelt van het weekend!

Nou meiden bijna tijd om huiswerk te gaan maken van mijn duits cursus.

Liefs
Anita

Terug
Bovenaan