@1984_Nathalie_1984

Hi Meiden, echt lief al jullie reacties. Mijn ouders, schoonouders en broertje hebben heel erg moeite om het niet van de daken af te schreeuwen hoor. Mijn broertje had late dienst en verpleegkundige vroeg of we iets was, want dat zag ze gewoon aan hem. Omdat wij de afgelopen jaren het nodige hebben meegemaakt, was ze bezorgd om hem. Toen heeft hij ons geheimpje verteld. Die mevrouw ook hele blij voor ons enzo. Dat dit positieve nieuws wel eens mocht naar al die tegenslagen enzo. Echt heel leuk allemaal. Mijn paps had gisteren lopen zingen in huis: ik wil het wel van de daken schreeuwen, hihih. Ben ik helemaal niet van hem gewend. En mijn mams is al helemaal kwebbeltante, maar die mag ook nog niks zeggen hè. Mijn schoonmams had nachtdienst in de zorg en om 5.30 uur is altijd een oud vrouwtje al wakker. Ze moest het ff aan iemand kwijt. Dus zei: kunt u geheimpje bewaren, ik word oma. Die mevrouw helemaal ohhh je hebt de honderd duizend gewonnen, wat een verijking. Ja je bent ook een hele lieve mama, dus vast ook een hele lieve oma. Leuk hè al die reacties, hihih.

Hier komen de kwaaltjes nu wel wat meer. Steeds vrij dunne ontlasting, heb nu al problemen met mijn broeken. Vraag me af of ik toch niet stiekum iets langer zwanger ben. di 9 sept mag ik voor 1e keer naar vk, ben erg benieuwd. Tis wel spannend allemaal hoor!

Anita hoe is ie met jou meis?

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Met mij is het prima.
Van ieder momentje genieten.

Ik voel de kleine nu iedere dag, en dat is echt een heerlijk gevoel.
Ik ben net terug van vakantie, maar wil al weer.

8 weekjes en dan een weekje vakantie, en dan nog 4 en dan mag ik met verlof.
Heeeeeeeeeeerlijk.

Geniet er van meid,
We spreken elkaar snel.

Grt
Anita

Vandaag heb ik over de mail een vragenlijstje gekregen van de vk. Maar steld eigenlijk weinig voor. Gewoon wat adres gegevens enzo en namen en geboorte data. Of we al meer kinderen hebben en zo ja geboorte data en over er ziektes voorkomen in familie enzo. En wanneer mijn 1e dag van laatste menstruatie was, dat was eigenlijk alles. De rest word wel besproken tijdens het 1e gesprek.

Het jammere is dat de (stief)opa van mijn vriend die dat gecremeerd word. Hij is gisteren na een hevig hartinfarct overleden. Een lang/pijnlijk ziekbed van k*nker is hem bespaard gebleven, want hij was al paar jaar ziek. In december zou hij 84 worden, maar het is nooit leuk zo iets hè.

Verder voel ik nu wel wat meer dan eerst. Vind het allemaal zo moeilijk te beschrijven. Nu ik zo zit heb ik wat steekjes in mijn buik, gewoon aanwezig gevoel zeg maar. En merk dat ik regelmatig iets moet eten en meer moet drinken. Dus ik ga mezelf maar eens ff kop thee maken.

Wens jullie allemaal alvast heel fijn weekend

Liefs nathalie

Hoi Nathalie,

Al die vreemde dingen die je voelt zijn helemaal niet raar.
Dat zijn je hormonen en daar moet je lijf gewoon even aan wennen.
Komt vanzelf goed.

Geniet er van en een heel fijn weekend!

grt
Anita

Ohhh dat is het, hahaha!
Ik voel steeds meer, maar kan het moeilijk verwoorden
Maar dat is dus! Dank je! hihih

Liefs Nathalie

Hi Meiden, hier ook weer ff teken van leven van mij hoor
Hele dag niet op forum geweest, uniek voor mij, hihih
Komt ook omdat ik thuis nog steeds geen tv & i-net heb
Mijn vriend nu nog bij zijn ouders moet zijn ivm zijn werk
En ik nu bij mijn ouders ben, omdat ik anders helemaal alleen in grote huis
Zonder tv en i-net. Overdag heb ik revalidatie therapie en afspraken dus ben ik er niet.
"s avonds eet ik daar, omdat ik dan niet hoef te koken naar drukke dag, alleen voor mezelf. En dan kijk ik daar tv, omdat ik thuis niks heb. En zou ik laat in de avond naar huis gaan om alleen te slapen en die ochtend weer naar mijn ouders om bijv. ff mail te kijken ofzo voordat mijn dagje weer begint. Nou dan kan ik hier net zo goed ook slapen, hihih. Mijn broertje en zijn vriendin slapen hier vannacht ook. Dus mams heeft de kinders weer thuis hihih.

Hier gaat het opzich wel goed. Heb alleen nu al ruzie met mijn broeken. Heb zoals het nu lijkt nog maar 1 broek dat past, erg hè. Spijkerbroek die ik vorige week nog aan kon (het zij wel strak) kan ik nu niet eens meer over mijn billen krijgen. Nou tis toch erg. Ben niet aan het snoepen gegaan ofzo. En tis net of mijn buik met de dag groeit (dat is natuurlijk niet zo, maar toch, hihih) Heb vandaag gesprek gehad bij revalidatie arts, want die hadden team bespreking gehad. En moest daarna naar fysio. Beide reageerde heel leuk en me feliciteren enzo. Heb het al verteld, omdat ze het toch ook te horen krijgen als het mis gaat. En als ik nu iets heb het bespreekbaar kan maken. En van ergo krijg ik op gegeven moment tips enzo qua tillen e.d. dus dat is wel fijn.

Morgen mijn eerste gepsrek bij vk, wel beetje spannend, wat me te wachten staat. Maar denk gewoon informatief, eerste gesprek. Ben benieuwd wanneer we echo mogen maken. Maar dat horen jullie dan zo snel mogelijk.

Nu ga ik slapen. Morgen ochtend lekker ff zwemmen ivm vanavond.
Weltrusten meiden en tot snel!

Liefs Nathalie

Hi Meiden, eerst afspraak bij VK gehad. Veel vragen, veel willen weten en informatie enzo. Mijn bloeddruk is opgenomen die was 126 over 70 en allerlei dingen besproken enzo. Heb een leuke tas gekregen met allerlei info en dingetjes van zwitsel, erg leuk! Ik krijg bij 24 weken nog een extra glucose meting, want mijn mams heeft suikerziekte.

Verder moest ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een termijn echo. We weten niet precies zeker hoelang ik zwanger ben, omdat mijn vorige mensturatie heel vaag was. Normaal word een echo gemaakt met 11 à 12 weken, maar pfff dat duurt nog lang, hihih. De VK zei al dat ik ff met het ziekenhuis moest overleggen over de termijn echo. Ik mag nu 8 oktober onze 1e echo. Spannend hè. Maar ook wel heel bijzonder hoor.

De kat van mijn vriend zijn ouders is overleden. Hij is 13 geworden, maar was heel sneu. Mijn vriend en schoonmoeder waren er bij gisteravond. Ze hadden hem in een krat op een kruik gelegd want hij was koud en had heel veel pijn, echt sneu. Maar op gegeven moment is ie rustig ingeslapen. Het was al laat op de avond, mijn schoonmoeder wou vandaag met hem naar de dierenarts, maar dat was dus al niet meer nodig.

Ik ga nu ff rustig op de bank zitten en verder ff lezen hier & daar!

Liefs Nathalie

Hi Meiden, hier weer ff update van mij! Hier ging het TOT gisteren redelijk goed met mijn kwaaltjes, hihih. Gisterochtend toen ik naar de wc ging, en broodje wou smeren, nou pff. In de keuken was al vlees gebakken (sliep bij mijn ouders namelijk) en rook van allerlei geurtjes bah! Dus ikke snel brood gesmeerd en naar bed gegaan. Dacht moet een hap nemen, dan gaat het vast beter. Maar had bijna het bed onder gespuugd. Kon het gelukkig binnenhouden. Ben rustig gaan liggen, op ademhaling gaan letten en toen zakte het gelukkig iets af. Dus ikke snel  mijn broodjes gegeten en weer gaan slapen. De hele dag is die misselijkheid een beetje aanwezig geweest, niet extreem, maar erg fit ook niet. Vanmorgen ook broodjes gegeten en nu is dat misselijke gevoel ook nog steeds aanwezig, heel vaag. Verder ben ik moe, vooral 's middags, dus moet gewoon rustig aan doen en alles goed indelen.

Hier pas op 1 broek na geen broek me meer, grrr! Baal daar wel van hoor. Mijn ouders blijven volhouden dat ik langer zwanger ben. En mijn schoonmams zei vanaf het begin al dat zei inzet op april. 8 oktober zullen we het weten, want dan krijg ik termijn echo. Ben erg benieuwd! Wel spannend allemaal hoor, tis soms nog zo onwerkelijk allemaal.

Hoe gaat het met jullie?

Fijne dag allemaal! Liefs nathalie

Terug
Bovenaan