1e gesprek gyn, wat staat ons te wachten?

Nou helaas vandaag ook ongesteld geworden nu wel eerder dus de medicijnen hebben wel aangeslagen gelukkig.
Nog 2,5 week en dan gaan we lekker op vakantie dus wie weet valt dat nog gunstig uit.

liefs

Hey Iloontje,

Balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel goed nieuws dat de medicijnen aanslaan! En dan nog lekker op vakantie...

Maandag hebben we weer een gesprek bij de gyn. Laatste uitslagen en een plan van aanpak. Ben benieuwd!

Liefs

Jah zeker wel balen maar goed volgende ronde:D Probeer het allemaal een beetje aan de kant te zetten hopelijk dat dat lukt.
Ben benieuwd naar je uitslagen maandag! succes

liefs

Hey Iloontje,

Alle uitslagen zijn goed! Alleen de cyste moet in de gaten gehouden worden, maar ze vond het niet nodig om daar voor terug te komen. Wanneer ik pijn heb aan de cyste moet ik wel meteen bellen. We mogen het nog 'n jaartje proberen, in principe hebben we kansen net als ieder ander. Mochten we volgend jaar nog niet zwanger zijn, starten ze wel meteen met de behandelingen! Ben echt enorm opgelucht dat er niks aan de hand is. Zie alles ook meteen weer positiever tegemoet!!!

Heeel veel succes en geluk, meis! Ik duim voor jullie! Geniet van jullie vakantie en hou me op de hoogte. Misschien hebben we allebei binnenkort goed nieuws!!!!

Liefs Star

Ow dat is goed nieuws! volgens mij hebben we beide gewoon dikke vette pech dat het gewoon nog niet raak is. Sommigen doen er gewoon iets langer over super balen maar goed. Fijn is dat he dat je weet dat alles goed ben je veel rustiger tenminste ik wel. Eerst denk je ow jeej straks kunnen we geen kinderen krijgen maar dat is gelukkig verledentijd:D
Nou ik hou je zeker op de hoogte van jou hoor ik ook graag mocht het raak zijn etc

liefs

Terug
Bovenaan