1e gesprek gyn, wat staat ons te wachten?

Hey Iloontje!

Nee, nog geen uitslagen. Moet morgen weer bloedprikken, helaas weer ongesteld geworden. Ik moet op de 2e of 3e dag prikken, dus ga morgen even langs. Ik weet niet precies waarop ze testen, maar de gyn heeft zo een mooi totaalbeeld van mijn cyclus. Ik zal de 31e wel alle uitslagen krijgen, want dan heb ik weer een gesprek.

Inmiddels gaan we ronde 11 alweer in :(

Laat morgen even weten wat de uitslagen zijn! Ben benieuwd.... Succes, meis!

Liefs Star

Eij Star, Goh wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden!. Terwijl je nu juist precies wist wanneer je moest klussen.
Ik heb vandaag telefoon gehad van mijn gyn. En alles was goed! Ik heb een eisprong gehad en het zaad van mijn vriend was helemaal goed. Nou wat een opluchting zeg! ze zag geen probleem om niet zwanger te kunnen worden.
Nu krijg ik voor 2 maand medicijnen mee clomid weer en als ik na 3 maand nog niet zwanger ben moet ik terug komen en maakt ze weer een echo. En stel dat ik zwanger ben dan mag ik bij haar me eerste echo al doen! dus vroeger dan normaal hihi. Maar dat je zovaak moet prikken das wel vervelend :S je zou zeggen dat ze op basis van echo s je eitje kunnen blijven meten. Nou jah het zal wel goed zijn. Klote is dat he dat het zo lang moet duren potverdorie haha. Hoop echt dat je snel zwanger zult zijn nu. Positief blijven denken.

liefs Iloontje

Nu weer afwachten voor de zoveelste keer pff:S Hou je me op de hoogte voor als er weer wat gebeurd? Hoop dat je nu wel zwanger wordt duurt allemaal zo lang he!

liefs

how drukte al op enter had mijn verhaal nog niet af haha. maar het is best wel eens moeilijk om al die verhalen aan te horen, maar goed denk ook maar weer zo onze tijd komt nog wel. Volgende week ergens moet ik weer ongesteld worden weet niet helemaal precies omdat ik zo onregelmatig ben. Maar test wel met het weekend volgende week dus blijven duimen...
Jij heel veel succes deze maand ik duim voor je

liefs

Terug
Bovenaan