1e gesprek gyn, wat staat ons te wachten?

Ik had net even gebeld naar het lab in het ziekenhuis of het ook op een ander tijdstip gedaan kon worden. Maar dat kon dus niet, want je moet het dus inleveren en der is speciaal personeel voor die onderzoekt het meteen. Dus krijg je ook snel je uitslag neem ik aan.
Ben benieuwd wat er uit al die onderzoeken komen. Geduld hebben helaas.

Ik had net even gebeld naar het lab in het ziekenhuis of het ook op een ander tijdstip gedaan kon worden. Maar dat kon dus niet, want je moet het dus inleveren en der is speciaal personeel voor die onderzoekt het meteen. Dus krijg je ook snel je uitslag neem ik aan.
Ben benieuwd wat er uit al die onderzoeken komen. Geduld hebben helaas.

Hoi Star,

Hoe gaat het bij jou?
Heb je al wat uitslagen binnen gehad? En hoe gaat het met je cyste?
Vandaag ben ik ook weer geweest en al mijn uitslagen waren goed. mijn eitje was nu 12 mm en groeit per dag 2 mm zei ze.
Dus hij springt over 4 dagen zo ong. Das wel handig om te weten haha.
En dan moet ik 19 mei bloedprikken voor progesteron en dan belt 20 mei de gyn. Voor die uitslag en van mijn vriend zijn gedeelte haha. Dus weer spannend dus.

groetjes

Hey Iloontje!

Wauw, wat fijn dat de uitslagen goed waren!
Nu nog wachten op 20 mei, spannend!!

Ik ben van de week weer geweest voor nog een inwendige echo. Ze wilde weten of de cyste groeit en hoe mijn "goede" eierstok verloopt.
Goed nieuws! Het eitje was al zo'n 18 mm dus ik was op dat moment hartstikke vruchtbaar!! Ook het slijmvlies in mijn baarmoeder was dikker geworden. Ze denkt dat de cyste een soort menselijk afval is. Dat zit er dan waarschijnlijk een tijdje waardoor het kalk geworden is. Zolang ik er geen last van heb is het goed, anders krijg ik alsnog een kijkoperatie. Morgen krijg ik de uitslag van het bloedprikken en het zaadonderzoek. Spannende tijden voor ons!!

Succes allemaal, meis. Hou me op de hoogte!

Liefs

Wauw, das goed nieuws zeg!
Nou klussen dus hihi.
Hopelijk heeft dat effect. Dus jij moet ook bloedprikken dan kunnen ze toch ook zien of je zwanger bent of niet?

liefs

Ze kunnen inderdaad bij het bloedprikken zien of je zwanger bent.... Dus misschien heb jij rond 19 mei wel goed nieuws of zit je nog te ver voor je NOD?
Ik hoop het voor je!!

Tijdens de uitslagen bleek dat er een miscommunicatie is geweest. Ik moest eigenlijk vandaag bloedprikken, ook voor de progesteron. Wel fijn, want nu heb ik alle uitslagen eerder! Behalve voor progesteron dan, die heb ik vandaag nog laten prikken...
Alle uitslagen waren goed!!!! Alles waar ze bloed voor hadden geprikt was normaal en ook het zaad van mijn vriend was goed!!! Ben echt zoooo opgelucht. We hebben dus gewoon vette pech dat het nog niet is gelukt, geen medische oorzaak. Even wachten op de progesteron-uitslagen, maar ik heb altijd positieve ovulatietesten gehad, dus ook dat zal goed zijn. Ik hoop voor jou dat ze ook niets vinden, dat je natuurlijk zwanger kunt worden en snel zwanger zult zijn :D

Hou me op de hoogte, hé!!

Liefs Star

Zo dat is goed nieuws zeg! ik vind de uitslag van mijn vriend ook zooo spannend.. als dat niet goed is heb je al zoveel kans minder om kids te krijgen ma goed probeer zo goed mogelijk te denken.
Nog even wachten tot 20 mei.
Ik moet bloed prikken een week na mijn eisprong. DIe moest vandaag of morgen komen .... nou klussen dus hahaha. Dan moeten ze het toch wel hebben gezien toch?
Ik heb trouwens ook altijd positieve ovulatie testen gehad. En ik heb trouwens in nov een hele lichte positieve test gehad ma liep later toch uit in een menstruatie zo balen.
Dus hoop dus dat het betekend dat het zaad wel goed is. Jeetje he wat word zaad nu opeens belangrijk he haha...

Terug
Bovenaan