1e Kindje DEEL 2!

Hallo kunnen jullie mij helpen...???

Ik heb laatst provera een kuur van 10 dagen gehad. En werd ook netjes ongi nu zat ik gister op dag 12 en had een beetje oud bloed in mijn ondergoed zitten en ook een beetje met afvegen. Gister avond niks wel wat steekjes aan de rechter kant van mijn buik. Vanmorgen niks en nu net had ik weer wat oud bloed in mijn inlegkruisje zitten. Wat zou dit kunnen zijn. Weet 1 van jullie dit misschien. Kan het mijn eisprong zijn???
wie van jullie kan mij helpen

Liefs Hoopvol1984

We gaan lekker op het forum, ik heb 1ste kindje deel 2 ook gevonden!

Sjuud: van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik zal maar lekker genieten en dat is ook het beste voor je kindje!!!

Suus: wat ontzettend klote dat je deze maand hebt "gemist"!. Op naar de volgende fase en dat is niet niks. Succes,

Llinda: wat heb jij een geduld.... ik zou niet kunnen wachten tot vrijdag. Je wilt het ongetwijfeld ook graag weten maar je bent ook bang voor een teleurstelling. Ik denk aan je.

Ik ben gisteren bij de gyneacoloog geweest. Ik was wel wat gespannen, maar het is me alles meegevallen. Hij heeft eerst een anamnese afgenomen en daarna een gyneacologisch onderzoek. Dit was mijn eerste echo en ik heb allemaal potentiele kindjes gezien. Het is toch fijn om te horen dat alles goed is. Mijn mannetje mag ook wat inleveren. We gaan nu mijn cyclus in kaart brengen. Ik moet nu een paar keer bloedprikken. Maandag de 26ste hebben we een samenlevingstest en dan zien we wel weer verder. We gaan in ieder geval de komende dagen weer vrolijk klussen!!

Fren: Hoe gaat het jou? Wanneer krijg jij de uitslag van je man?

veel liefs

ps: bedankt voor jullie bemoedigende woorden!!
Is toch fijn als  jullie meeleven terwijl het voor de buitenwereld nog een geheimpje is.

Fren: Hoe gaat het jou? Wanneer krijg jij de uitslag van je man?

He Deb, zie Feb NOD voor uitgebreid antwoord. Maar komt er op neer dat we nog niks ingeleverd hebben ivm de verplichte 3 dagen onthouding voor vriendje en ik mn ei had... Hoefde jouw vriend niet 3 dagen te wachten voordat hij zijn sperma kon laten testen?

Fren

Hoi Fren,

Ýk heb je berichtje gelezen op het andere topic. Gedeelde smart geeft zeker een beter gevoel!!!
Ik vind het wel opvallend dat mannen alleen datgene onthouden wat ze juist niet moeten onthouden. Het gezegde grote mond, maar klein hartje gaat in dit zeker geval op.
Het klopt dat je minimaal  2 dagen onthouding moet hebben om zaad te testen. Gisteren hebben we niet geklust omdat het toch niet zo goed voelde na een inwendig onderzoek en vanmiddag kreeg ik een smsje op het werk dat het vanavond ook geen feest is. Ik vind het wel een gek idee dat ik morgen aan het werk ben en dat hij z'n ding moet doen. Hij heeft een afspraak gemaakt voor het inleveren en het zaad mag maximaal 1 uur van te voren "geproduceerd" worden of hoe zeg je dat netjes.  Er gaat dus een hele planning aan vooraf.  

Jullie hebben de klusperiode erop zitten? Jij had toch last van wat bloedverlies  met de eisprong of innesteling? Is weer anders dan anders en dat maakt het weer extra spannend.

liefs deb2009

Oh, mijn vriend heeft zo'n goed geheugen dat ie nog woordelijk (!) weet wat ik gezegd heb tijdens onze eerste date. ook andere dingen die ik allang vergeten ben (of wil) wete hij prima te onthouden.

Ik had idd vrijdag wat bloedverlies, had ik nooit eerder gehad, maar heb mn ei ook niet gevoeld deze maand, hoewel ik die normaal gesproken wel meestal voel. Weet niet wat het geweest is. Ennieway, we zien wel wat het wordt deze maand. Denk dat we mn NOD nog heel even afwachten en dat vriendje dan aan de slag mag. Hij heeft overigens al aangekondigd dat hij echt niet met zo'n potje over straat gaat (onder zn oksel zoals in de beschrijving staat, hihi), dus denk dat ik dat maar moet doen. Kan ik misschien nog een helpende hand bieden

fijn zeg een nieuwe topic

ja het is inderdaad een kwestie van engelengeduld maar ook voor ons zal er uiteindelijk toch wel een wondertje komen

gisteren zag ik het helemaal niet meer zitten was het zo zat allemaal maar heb me vandaag weer bij mekaar geraapt en we gaan weer vechten

liefs suus

22 januari vandaag... hoe gaat het met Han, Mars en Floppie??

Voor mij dag 33 in mijn cyclus. Ik ben elke keer een beetje angstig als ik naar de wc ga of ik ongi ben of niet. Maar nog steeds niks! Ik vind het steeds spannender worden. Toch gaat het wel goed met mijn geduld, voornamelijk omdat we zondag ook al hebben getest. Een negatieve test is echt niet leuk, dus daarom lukt het me om nog even te wachten.

Deb, Fren en Suus:  Knuffel voor jullie (en natuurlijk voor jullie allemaal)
Inderdaad is het echt fijn om het 'geheimpje' te kunnen delen met andere meiden, zonder dat er druk achter zit. Heerlijk.

En @ hoopvol: Sommige vrouwen hebben heel licht bloedverlies net voor de eisprong. Ik zelf heb dit ook, dus misschien is dat het wel geweest!

Goedemorgen meiden,

Alweer het 2e deel van dit topic….gaat goed!
Jeetje LLinda, wordt nu toch wel spannend. Ben je normaal wel regelmatig ongesteld? Duim voor je hoor….

En Deb, fijn om te horen dat het bezoekje aan de gynaecoloog je is mee gevallen en er allemaal potentiële kindjes lagen te wachten. Toch spannend! Hoop dat te bij je mannetje ook allemaal goed is en we duimen voor jullie samenlevingstest de 26e….

Voor alle meiden die wachten op wat komen gaat…… Thumbs up! Hopelijk komen er weer een aantal lachende gezichtjes achter onze namen.

Liefs Joen

Terug
Bovenaan