Hoi hailey,
Welkom hier! Om maar direct antwoord op je vragen te geven: er zijn er velen zoals jij hier! Als ik voor mezelf spreek: wij zijn sinds nov 2007 bezig en zitten in ronde 13 of 14. Toevallig zijn we vorige week naar de HA geweest, mijn vriend moet zn zaad laten checken, maar we wachten nog heel even tot mijn NOD.
Ik weet zo goed hoe je je voelt; je wordt somber, denkt dat het niet meer gaat gebeuren, en iedereen om je heen wordt zwanger (bij mij mn schoonzusje na 3 maanden). Tegelijk krijg je goed bedoelde adviezen als, 'je moet er niet te veel mee bezig zijn', maar die adviezen komen vaak van meiden die snel zwanger zijn, en dus geen idee hebben hoe je je echt voelt. Want hoe moeilijk is het wel niet om er niet mee bezig te zijn, terwijl je iedere dag je lichaam onder de loep legt om te bespeuren of je je anders voelt, in welke periode van de maand je zit en tegen je NOD aan met lood in je schoenen naar het toilet gaat...
Kortom: dit is de plaats om je angsten, frustraties, geluk, hoop en verdriet te delen. Er is altijd wel iemand die weet hoe je je voelt. Bovendien is het gewoon fijn om te praten over deze spannende periode, want behalve met je man/vriend zul je dat niet veel doen, waarschijnlijk!
Liefs,
Fren