1e Kindje DEEL 2!

Hoi meiden,

ik weet niet of er nog iemand hier leest, maar ik heb vandaag getest, en ik ben zwanger, heel blij, maar ook superspannend omdat het vorige keer niet goed is gegaan. Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en dat jullie droom ook uit mag komen!!!
Liefs,
Beibi

Beibi wat Geweldig!! Gefeliciteerd en ik hoop voor je dat het nu helemaal geweldig zal gaan!
Ik kon ons topic niet meer vinden in de lijst. Vreemd genoeg. Iedere dag gekeken, maar ik kon hem niet meer vinden. Dacht dat ze hem er af hadden gegooid.

Liefs

Hoi Mammik,

dank je wel! Ik hoop echt dat het voor jou ook snel raak mag zijn. Gaat het alweer beter met je?
Ik kon het topic ook pas helemaal achteraan terugvinden. Maar het is gelukt,

Groetjes,
Beibi

Met mij gaat het gelukkig weer een stukje beter. Ben niet meer zo gespannen en mijn lichaam doet ook weer normaal alsof alle spanning er een beetje uit is.

Gelukkig maar. De enige twijfel die ik nog heb, is of we het financieel wel gaan redden als ik minder ga werken en de extra kosten die opvang en dergelijke met zich mee gaan brengen. Maar als ik me daardoor laat tegenhouden, kan ik wel wachten tot ooit.
Wat kan ik me toch vreselijk gek maken soms.

En hoe voel jij je? Heb je veel kwaaltjes of heb je helemaal nergens last van?

Liefs

He beibi, van harte meid!!

Kon het topic ook niet meer vinden en had bewust iets afstand genomen. We zijn bij de gyn geweest, lang verhaal, maar de korte samenvatting is dat ze zowel mij als mn vriend onderzoeken (zijn zaad was bij de huisarts slecht). Moet temperatuurkaart bijhouden, heb al 3 keer bloed geprikt, inwendige echo en vriendje heeft nog twee keer zaad in moeten leveren. 9 Juni krijgen we van alles de uitslag en een plan de campagne. Spannend dus.

Nu heerlijk genieten van het mooie weer!
X Fren

Fren wat goed om weer wat van je te horen, maar wat jammer dat het nog steeds allemaal zo onzeker en onduidelijk is. Ik hoop dat jullie volgende week een goed gesprek zullen hebben! Ik duim voor jullie dat het ook  snel zover mag komen dat je zwanger bent. Heel veel succes!!

En dank je wel voor de felicitaties, het is nog steeds heel onzeker. Ik ben ook erg bang dat het misschien toch weer mis zou gaan. Maar ik heb vanmorgen nog een test gedaan, en die was veel positiever dan wat ik vorige keer na een paar dagen had. Dus ik blijf goede hoop houden.

Liefs,
Beibi

Hoi Mammik,

fijn dat het weer wat beter gaat, kun je verder goed uit de voeten met de spanning die je toen had?

Het financiele verhaal is hier ook wel onduidelijk, maar als het daar vanaf moet hangen... We willen het zo graag en we worden en zeker niet jonger op, dus tja dan wordt het wel een heel lastig verhaal.
Enne gek maken, tja dat is wel herkenbaar hoor, heb ik ook last van, helaas.

Ik voel me goed, ben wel erg onzeker, maar ik vind het fijn dat mijn test vanmorgen zo lekker positief was, geeft me goede hoop.
Ik heb wat lichte kwaaltjes, maar als dat zo blijft, dan hoor je mij zeker niet mopperen.

Heel veel succes met jezelf, probeer er goed over te praten met je partner, en wie weet, mag het ook snel lukken?

Liefs,
Beibi

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
/

Stephanie89  
20
2
22 mrt

LLinda