1e Kindje DEEL 2!

Daar ben ik weer,

Vietnam is inderdaad wel heel ver weg enzo als je zwanger bent. Ik snap wel wat je bedoelt dat dat gevoelsmatig niet klopt.
Wat leuk dat varen door de grachten. Het was toch een surpriseparty? Was ze jarig of zo?
Ik heb net mijn studie afgerond, dus ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens echt rust gehad. En nu heb ik dus een paar weekenden gezellig genieten voor de boeg. En afwachten of ik al mijn laatste opdrachten heb gehaald.

Wel lastig om hier gewoon lekker te typen en toch niet teveel privé zaken neer te typen. Er zal hier maar iemand meelezen die ik ken. Dat zou niet zo leuk zijn.

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het niet lang meer gaat duren. Ik heb nu wel weer een lange cyclus.   Bij mij verandert het eens in de paar maanden. Vorige maand was ik dus twee weken te laat en nu zit ik morgen al op dag 35. Misschien wel omdat ik zwanger ben en misschien wel omdat ik nu gewoon een wat langere cyclus heb. Geen idee.
Mijn man en ik zijn al 7 jaar samen. Waarvan 1 getrouwd. We wonen al 6 jaar samen.
En jullie, zijn jullie al lang samen?

Liefs,

Wij zijn in oktober 5 jaar samen en wonen nu 3 jaar samen. 3 Jaar geleden hebben we allehei ons huis verkocht (althans, ik heb mn appartement verkocht en hij zn flat opgezegd) en hebben we samen een echt huis gekocht. We slapen op de begane grond en hebben keuken en woonkamer op 1 hoog. Gevolg: nadat we verhuisd waren vroeg iedereen of het lege kamertje beneden voor een kindje was... toen afgedaan als een grapje, maar uiteindelijk is dat natuurlijk wel het doel. Is ook erg confronterend dat het nog steeds een 'overbodig' kamertje is...

Het varen was inderdaad een surpriseparty aangezien mn vriendinnetje 30 wordt volgende week. Is sowieso een beetje schering en inslag, die surpiuseparty's bedoel ik, want iedereen om me heen wordt 30 dit jaar. Mijn vriend heeft me eind maart verrast met een surpriseparty geheel in jaren 70 stijl, erg leuk!!

Weet zo goed hoe je je voelt over die lange cyclus; bij mij is er ook geen pijl op te trekken. Vorige twee waren 24 dagen en zit nu op dag 38. Heel vaag allemaal. Dinsdag krijgen we alle uitslagen van de onderzoeken die de afgelopen maand in het ziekenhuis zijn gedaan en is er - als het goed is - ook een plan... duimen dus maar!

Wanneer hoor je of je klaar bent met je studie? Mag ik vragen wat voor studie? Ik lees een beetje tussen de regels door dat je niet teveel kenmerken van jezelf wilt schrijven ivm herkenbaarheid, dus als het too much is, moet je het zeggen!!

Poe, ik ga mn bed in. Was me het weekend wel...
X Fren

Wij zijn vorig jaar getrouwd en daarna dacht iedereen meteen die zal wel snel zwanger zijn. Dus ik zei steeds eerst maar de studie afronden. Ik hoop nu alleen niet dat ze allemaal weer vragen gaan stellen.

Ik kan me voorstellen dat zo'n leeg kamertje confronterend is. Wij hebben 2 kamertjes over, maar dat zijn wel 2 ingerichte kamertjes. Dat hebben we niet bewust gedaan, maar nu jij dat zo schrijft, ben ik daar wel blij om. Dan is het niet steeds zo van dat zal wel de kinderkamer worden. Wat het hopelijk uiteindelijk wel gaat worden natuurlijk.

Bij mij nog geen ongesteldheid te zien. Wel een beetje het gevoel dat het er aan zit te komen. Vandaag is dag 36. Duurt wel lang zo, zo'n maand.

Hoe waren de uitslagen van de onderzoeken? Is er een goed plan uit naar voren gekomen? Ik hoop zo dat jullie een goed bericht te horen hebben gekregen.

Ik hoor ergens de komende 2 weken denk ik of ik klaar ben met de studie.

Als we hier toch met z'n tweeën alleen typen, kunnen we dan niet mailen met elkaar? Dan kunnen we gewoon alles typen zonder eventuele herkenning. Of vind jij dat niks?

Liefs,

He mammik,

Om maar met de deur in huis te vallen: mijn wereld is een klein beetje ingestort vandaag... We hebben te horen gekregen dat uit de 3 spermamonsters van mijn vriend in totaal 8 bruikbare spermacellen zijn gehaald. Daarbij blijk ik PCOS te hebben, waardoor ik niet maandelijks een eisprong heb. De enige mogelijkheid voor ons is ICSI, met alle gevolgen van dien...Tuurlijk, er is nog hoop, maar dit was zo niet wat ik verwacht had te horen.

Vind mailen ook goed hoor:), maar hoe gaan we die mailadressen doorgeven, zonder dat ze hier op de site komen te staan?

X Fran

Hoi Fren,

Wat afschuwelijk om te horen lijkt me dat zeg. Ik weet niet zo goed wat ik nu even moet zeggen, maar ik wil je wel laten weten dat ik aan je denk. Ik hoop voor jullie dat je snel weer vol kracht van het sprankje hoop in de verte kunt genieten, maar ik kan me voorstellen dat het nu moeilijk is.

Ik ga wel even wat bedenken voor die mailadressen.

Liefs,

Hoi Fren,

Ik heb even een speciaal emailadres gemaakt. Hierop kunnen we beginnen met mailen. Het is mammik30@gmail.com

Tot snel hoop ik,

Liefs

Terug
Bovenaan