1e Kindje DEEL 2!

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
/

Stephanie89  
20
2
22 mrt

LLinda
27
6
25 mrt

Fioon9
33
9
7  april

Han
28
11
10 april

Fran  
30
15
15 april??
 8 dagen te vroeg!!

Deb2009
28
14
10 april

Channiël
31
2
22 april

Jessy      
27
5
28 april

Beibi
35    
4 na mk
28 mei
Mammik
29
5
5-12 juni

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Floppy82
26
5
13 feb
??   ???????   2009

Joen78
30
6
22 feb
3 november 2009

Linnie 1975
33
3
5  maart
12 november 2009

Tammytjuh
26
5
6  maart
13 november 2009

Jessy1981  
27
5
21 april

Beibi
35
4 na mk
28 mei
4 februari 2010
Oké ik sta er weer in. Ik heb geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden, omdat het de afgelopen maand een wel erg lange cyclus was. We zien het wel. En misschien word ik wel helemaal niet ongesteld. Wat ik eigenlijk hoop.
@ Fren: Hoe gaat het nu? Gelukkig dat het er is hoor die hele medische molen, maar wat een gedoe. Ik hoop voor je dat jullie heel veel aan elkaar hebben en dat het allemaal helemaal goed mag komen. Dat ook jullie een wondertje mogen krijgen.

Liefs

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
/

Stephanie89  
20
2
22 mrt

LLinda
27
6
25 mrt

Fioon9
33
9
7  april

Han
28
11
10 april

Deb2009
28
14
10 april

Channiël
31
2
22 april

Jessy      
27
5
28 april

Beibi
35    
4 na mk
28 mei

Mammik

29

5

5-12 juni

Fren        
30
17 (?)
ieder moment

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Floppy82
26
5
13 feb
??   ???????   2009

Joen78
30
6
22 feb
3 november 2009

Linnie 1975
33
3
5  maart
12 november 2009

Tammytjuh
26
5
6  maart
13 november 2009

Jessy1981  
27
5
21 april

Beibi
35
4 na mk
28 mei
4 februari 2010

HeBeibi & Mammik,

Wordt een beetje een prive forum, zo,! Wel gezellig hoor!
Hier alles prima hoor. Sinds we de uitslag van het sperma van mn vriend hebben gekregen (op een normale manier zwanger worden is bijna onmogelijk) is er een soort van rust over me heen gekomen. Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben, hoewel dat misschien raar lijkt. Ben ook heel relaxt over as dinsdag, ik merk wel wat het plan de campagne gaat worden. Ben er zo relaxed onder dat ik niet eens weet wanneer ik ongi moet worden. Nu is dat bij mij ook een soort loterij, want de vorige maanden had ik een cyclus van 23 dagen en inmiddels zit ik alweer op dag 34 :-( Moet van de gyn een temp-kaart bijhouden, maar daaruit kan ik weinig conclusies trekken. Temp schiet omhoog en omlaag, zit geen logica in...

@ Beibi, volgens mij moet je toch maar aan het idee gaan wennen dat je zwanger bent hoor, TWEE positieve tests, geweldig toch!!

@ Mammik: tja, die financien... als ik hoor wat mijn broer en schoonzus allemaal uitgeven aan de babykamer dan denk ik, oef... Maar ben het helemaal met Beibi eens, vind het geen reden om geen kindje te willen. Ik denk dat je er altijd wel een mouw aan weet te passen...

Enne, wat vinden jullie van de lijst, zullen we 'm maar inkorten? (met andere woorden, de NOD's van maart en begin april eruit?

Welterusten!
X Fren

Hoi hoi.

Lijkt er inderdaad een beetje op dat we met z'n drieën overblijven. Hopelijk blijft Beibi hier dan een beetje hangen, ook al ben je zwanger.

Fren ik kan me voorstellen dat je een beetje rust gekregen hebt, nu je verder stappen gaat zetten. Nu gaan er anderen meedenken en weet je dat er wat aan gedaan gaat worden.
Ik vind het prima als de lijst ingekort gaat worden. Nu we weer wat meer naar boven staan, hebben de anderen ook nog niet weer gereageerd.

Ik voel me een beetje anders dan anders. Mijn buik borrelt veel. Heb zo nu en dan een beetje  een misselijk gevoel (niet echt heel misselijk), mijn borsten zijn wat gevoeliger. Maar ja, misschien moet ik wel ongesteld worden. Maar dan ben je toch meestal niet misselijk. Zou het nu zover zijn? Het vervelende is dat ik niet weet wat mijn NOD precies is, dus ik weet ook niet wanneer ik zou kunnen testen.
Je kan een babykamer natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt. Maar voor mij hoeft het niet zo heel erg duur hoor. Als ik me dan druk maak over de financiën dan gaat het meer over dat er straks minder binnen komt, omdat ik minder ga verdienen en er natuurlijk wel kinderopvang betaald moet worden en alle andere kosten. Maar wat jullie zeggen, is wel zo. We willen het zo graag, en je kan nooit in de toekomst kijken. Als je je dan door geld moet tegen laten houden.... Wat er ook gebeurt we kunnen het wel aan. En aangezien het altijd zo is dat als ik me ergens druk om maak, het altijd wel mee valt, zal dat ook nu wel zijn.

Wat een lang verhaal heb ik er van gemaakt zeg.

Liefs,

He Mammik,

Spannend dat je je anders voelt, hoewel (en ik wil niet negatief zijn, allesbehalve) ik inmiddels ook wel gemerkt heb dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden... Ik zit inmiddels op dag 36, en nog geen ongi te zien. Net als jij heb ik geen idee wanneer die zou moeten komen, dus heb er vorig weekend maar eens een testje tegenaan gegooid. Negatief natuurlijk.
Mn vriendje is maandag gestopt met roken, dus wellicht dat dat nog weer onze kansen vergroot.

Heb je al besloten of en wanneer je gaat testen?

Groetjes
Fran

Hoi Fren,

Ik weet dat je lichaam je ook behoorlijk voor de gek kan houden. Maar de afgelopen maanden was ik steeds erg onzeker en nu heb ik vooral een bepaalde rust in mezelf. We zullen het wel zien. Wat er ook gebeurt het is goed. Het voelt een beetje alsof we nu pas echt begonnen zijn.
Ik denk dat als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ik een test ga doen.
Heeft je vriendje problemen met het stoppen met roken of gaat het hem makkelijk af? Is hij ook gestopt in verband met jullie kinderwens? Of gewoon omdat hij wilde stoppen?

Wat is het toch heerlijk als je 's ochtends wakker wordt van een zonnetje in je kamer. Beter dan gisteren toen was het zo grijs. Ik heb zin in vandaag! Lekker een beetje niksen. Ga jij nog wat leuks doen dit weekend?

Liefs

Het stoppen met roken is tweeledig; de gyn zei dat hij op zn minst moest minderen en hij was er ook wel een beetje klaar mee. Maar het gaat hem niet makkelijk af, heel onrustig, loopt de hele dag te snaaien :) Al gaat het wel steeds beter.

Weekend zit vol plannen: dadelijk een surprise party in de vorm van een boottocht voor een van mn vriendinnen en morgen eindelijk weer eens sporten want dat is e de afgelopen weken bij in geschoten. 'S middags komen mn nichtje en haar fam om de vakantie door te spreken, we gaan een weekje met hen naar frankrijk. De 'grote' vakantie is gepland voor november, als ik dan nog niet zwanger ben tenminste.

Zijn jullie voor je gevoel te snel begonnen met zwanger proberen te worden, als je zegt dat je nu pas echt de rust en het vertrouwen hebt?

Fijn weekend!
Fran

Hoi hoi,

Wel heel knap en lief dat hij stopt met roken. Laat wel zien dat hij er ook echt voor gaat. Maar dat wist je natuurlijk al lang.

Jij hebt een druk weekend. Ik heb juist eindelijk weer eens een weekendje niksen. Is ook wel weer eens lekker. Zeker omdat ik weet dat ook de komende weekenden al weer helemaal volgepland zitten. Wel met allemaal leuke dingen hoor!
Lekker een weekje naar Frankrijk. En wel erg gezellig om met familie te gaan. Vind ik ook altijd leuk.
Ik hoop voor je dat je in november en zwanger bent en nog op vakantie kunt. Dat zou toch de ideale combinatie zijn?

Misschien zijn we wel te vroeg begonnen met zwanger worden, maar bij mij gaat mijn gevoel altijd eerst, en dan ga ik nadenken en pas als ze samen op hetzelfde punt zitten, komt alles goed. Ik denk dat ik nu op dat punt zit. Niet altijd even makkelijk voor vriendlief, maar wat heeft hij een geduld met me. Daar ben ik wel heel erg blij om.
En als het al wel eerder was gebeurd was het ook allemaal wel goedgekomen, maar ik ben er van overtuigd dat het in mijn geval komt als ik er klaar voor ben.

Geniet van je weekend!

Ja, hij gaat er wel echt voor, en ben ook erg trots op hem!! Wbt de vakantie, we willen heel graag naar Vietnam in november, maar als ik zwanger ben ga ik niet naar azie. GEvoelsmatig klopt dat niet. Ennieway, klein offer om te maken hoor!!

De boottocht was echt geweldig: 3 uur door de grachten van A'dam gevaren, zonnetje erbij, muziekje, lekker eten en drinken: Top dus!!
Maar ik herken het wel hoor, af en toe ben ik ook te enthousiast met het volplannen van mn agenda en kom je ineens tot de conclusie dat je in 2 weken geen avond lekker op de bank kunt hangen. Beetje te veel van het goede...

Fijn dat je nu de rust hebt gevonden. Ik ben ervan overtuigd, hoewel dat echt niet medisch bewezen is, dat je gemoedstoestand invloed heeft op het wel of niet zwanger raken. Wat dat betreft kan het dus voor jou niet lang meer duren :)

Ben je eigenlijk al lang samen met je vriend (man?)?

X Fren

Terug
Bovenaan