1e Kindje DEEL 2!

Hoi allemaal,

Hier ben ik nog een keer. Was eigenlijk voor de fun vrijdag begonnen   met ovulatietesten om te kijken hoe het precies werkt. Was helemaal in de veronderstelling dat ik mijn ei al gehad had omdat ik morgen over een week mijn NOD heb.
Gister werd de test al iets donkerder en vandaag een harstikke postieve uitslag, dus nog even flink aan de klus de komende dagen :)
Voel me wel echt super mijn moeder heeft er namelijk 8 jaar over gedaan om zwanger te worden en moest uiteindelijk hormonen slikken. Als de test helemaal klopt heb ik in ieder geval gewoon een eisprong!

Ik moest het even kwijt

hallo allemaal

ik ben Marijke en ben 21 jaar.
ben op 16 januari gestopt met de pil
ben nog niet zo thuis in het nod gebeuren maar dan zou ik toch 14 feb nod hebben?
we zijn dus bezig met ronde 1 en we vinden het allebei super spannend zou iemand mij mischien het tellen van nod uit kunnen leggen want ik snap het nog niet haha

iedereen die aan het klussen is succes

groetjes marijk

Hey allemaal

Welkom Jessy en Marijke :)

@ Marijke... het uitrekenen is een beetje afhankelijk van hoe lang je cyclus duurt. Met de pil is het gewoon 28 dagen, maar zonder pil kan het nog wel verschillen, je hele hormoonhuishouding moet weer een beetje op orde komen.

http://www.babybrabbel.nl/cyclus/vruchtbaar_in.php   daar kun je je eerste dag van je laatste menstruatie invullen en de lengte van je cyclus en dan zie je wanneer je (in theorie dan) je eisprong hebt en wanneer je weer ongesteld zou moeten worden.

Ik hoop voor je dat het allemaal gelijk lekker regelmatig is en het de eerste maand raak is natuurlijk :D

Hier spannende tijden, beetje koekeloeren in mn onderbroek elke keer als ik naar de wc ga (ja sorry hoor ;-) )   want morgen is mn NOD... Heb nog niet echt ongi pijntjes maar ja, dat zegt ook niks... Ik probeer erop te rekenen dat ik gewoon ongi ga worden, om té erge teleurstelling te voorkomen, het is tenslotte pas ronde 2.

Wordt ongetwijfeld vervolgd :)

hoi linnie

bedank voor de tip ik wacht maar af tot ik ongi word dan haha. we hopen natuurlijk van niet maar ja dat zou wel heel erg snel zijn

ik zal voor je duimen hoop dat het raak is

groetjes marijke

Hmmm....ik dacht dat ik eind vorige week ook iets had gepost, maar tis weg?
Misschien heb ik ook wel iets fouts gedaan hoor...ben namelijk best blond... ;)

@ Suus: ik hoop voor jullie dat jullie geduld in de toekomst beloond mag worden...

Nou...wij zijn ook maar begonnen!
Nou ja, we beginnen eerst maar even met het slikken van vitamines en foliumzuur (ahh....wellicht is mijn vorig berichtje verwijderd omdat ik een merk had genoemd?) en visolie.

Ik durf het zowieso nog niet aan echt te gaan klussen voor het goede doel, stel je voor ik raak zwanger...denk dat ik dan mijn baan kwijt ben.
Aangezien ik sinds kort weer een nul-uren contrakt heb, tot 1 juni en daarna wordt bekeken of ik voor vast aan wordt genomen of dat ik er uit lig....
Ook ben ik bang dat we straks gaan overhaasten, aangezien ik net begonnen ben met mijn zaak en dat rustig een half jaar wil opbouwen...
Pff....wel lastig hoor, al die kinderwagens en zwangere vrouwen die je ziet...

Meiden, waanzinnig veel geluk toegewenst! En ik weet zeker dat er extra  zullen bij komen op de lijst!

Liefs Channiël.

vandaag ongesteld geworden
shit shit shit had gehoopt dat we de stap naar IVF niet zouden hoeven nemen maar nu is het dus helemaal zeker dat het IVF gaat worden

balen

liefs suus

Vandaag mn NOD, vanaf gistermiddag alleen maar af en toe een heel klein beetje roze afscheiding(niet eens genoeg voor een inlegkruisje) , normaal gesproken (ook vorige maand) had ik dat een paar uur voordat de dijken braken ;-)

Maar ik heb zo'n gevoel dat de ongi nog wel gaat komen, hoewel ik helemaal geen buikpijn ofzo heb...afwachten dus.

xx

Terug
Bovenaan