1e Kindje DEEL 2!

heeee meiden,

Daar ben ik ook weer een keertje.
@Deb2009; lekker genoten van je weekendje weg............???

@linnie75 en @Fren: we zitten gelijk en hebben dus alledrie een spannend weekje. hahah Fren kon je niet wachten met testen.........zo spannend he en ben je ook zo ongeduldig......hetzelfde geldt voor linnie75 natuurlijk!!!! Ik voel momenteel ook nog geen ongesteldheidspijntjes, maar wij waren deze maand iets later vruchtbaar, dus ik ga tot zaterdag zeker nog geen test doen.........als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, dan natuurlijk wel......Zou leuk zijn he!!!   Ik heb ook pijn in mijn borsten, meer dan normaal en ben ook moe, maar dat kunnen ook naweeen zijn van de griep.........al wil ik gewoon geloven dat het komt omdat er iets groeit hahaha.

Nieuwelingen allemaal hartelijk welkom.

meiden, die klussen heel veel plezier.

@Suusj: echt balen dat het jou niet gelukt is, we duimen met je mee.........sterkte

Fijne avond allemaal ladies.

Groetjes,
Fioon9

Hallo allemaal,

Wat gebeurt er toch veel hier als je er even niet bent.

@Suusjuh: echt balen zeg en dat lijkt me nog een understatement. Wel
fijn dat je je hart weer even hebt kunnen uitstorten bij je vriend.

@Joen: Het gaat weer goed met mij. Ben weer uit mijn dipje geklommen.
Weet niet wat ik allemaal voel. Denk dat ik van alles voel, maar ik
vrees dat dat meer in mijn hoofd zit dan dat er echt iets is. We zien
het wel.

@Fren: Het zou wel geweldig zijn als het nu raak zou zijn. Kan me
voorstellen dat je veel moeite moet doen om je te bedwingen niet te
testen. Je wil het toch gewoon weten. Daar zouden ze iets op moeten
bedenken. Twee weken wachten tot je weet of het gelukt is, is toch een
lastige opgave. Ik zal voor je duimen.

@iedereen: Ik hoop dat er snel wat smileys bij gaan komen op deze lijst. Duimen maar voor iedereen.

Liefs,

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Mars
26
2
19 jan

Han
28
8
20 jan

Patty Mulders
23
6
23jan

Wen
29
7
24 jan

Dana83
25
1
29 jan

Linnie75
33
2
2 feb        

Suusjuh1983
25
67
5 mrt

Fioon9
33
8
4 feb

Fren        
29
13
4 feb

Tammytjuh
26
4
5 feb

Rezatess
27
16
7 feb

jessy1981        
27
3
9 feb

Mammik
28
3
11 feb

Sjesje
26
3

11 feb

Deb2009
28        
12
12
feb

Han 28
28
12
13 feb

Floppie82
26
5
13 feb

Puck
28
3
15 feb

Hayley
30
9
21 feb

Uma
31
2
21 feb

Joen
30
6
22 feb

Lliinda
27
5
25 feb

Uitje1981
27
4
27 feb

Tinkerbell
29
4
27 feb

Linnie1975
33
3
2-4 mrt

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby
24
2
6 dec
15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Beibi
35
2
12 jan
21 september 2009

Een dag te laat toch ongi geworden... jammer maar goed, op naar ronde 3! (mn NOD tussen 2-4 mrt gezet omdat ik tot nu toe een cyclus tussen de 28 en 30 dagen heb... Veel kroelen deze maand! ;-)

Balen Linnie!! Op naar de volgende ronde idd.

- Ik lees elke dag wel even de berichtjes op het forum, maar ik post niet elke dag. Heb ook niet veel te vertellen, mijn ei komt volgende week pas en nu hebben we het 'gewoon' gezellig haha.
Vrijdag gaan we een weekje op vakantie. Ik hoop weer nieuwe smileys te zien als ik terug ben!

@linnie idd balen dat de rd'tjes zijn gekomen!

Ik heb maandag (of misschien iets later) pas mijn NOD maar ik heb sinds vandaag echt mega lekkere trek dat heb ik normaal ook als ik ongesteld moet worden. Ga me dan nu al in mijn hoofd halen dat het helemaal geen goed teken is ed. Wachten is echt moeilijk!

Liefs Jessy

Ze zijn er weer.., de RD. Had zulke goede hoop deze maand, misschien ook wel tegen beter weten in omdat we afgesproken hadden mijn NOD af te wachten en daarna de verwijsbrief van de HA te gebruiken voor de MM. We kunnen er nu echt niet meer onderuit. En dat terwijl we bijna zeker wisten het goede moment te hebben gehad! Niet dus kennelijk. Ik word er moedeloos van. Ook vriendje vraagt zich inmiddels af hoe het toch komt dat we maar niet zwanger raken. Ik baal zo van die teleurstelling iedere maand! Is het nou teveel gevraagd om 'gewoon' zwanger te worden? Kennelijk wel.

X fren

PS sorry voor het depri-bericht, maar de tranen zitten behoorlijk hoog...

Hee Meiden,

ben ook wat minder op t forum, maar lees wel mee. Soms idd niet zoveel te vertellen.... Probeer ook iets minder bezig te zijn met het 'ik wil zo graag zwanger worden', maar dat is best lastig.
Linnie & Fren, balen dat bij jullie de RD'tjes zijn doorgekomen. Bah, wat kan je lichaam je in de maling nemen he? Fren, kan me voorstellen dat de tranen hoog zitten en dat je baalt dat jullie de MM in gaan.

Met alle andere meiden alles goed? Velen zitten net in de snuggle/kroel fase en dat is altijd leuk ;-) Het wachten daarna is killing.....
Voor iedereen die wacht....  SUCCES!!!!!

Liefs Joen

@joen78: lastig he om te proberen niet bezig te zijn met zwanger worden, ook dat gevoel ken ik. Iedereen zegt altijd als je er niet te veel mee bezig bent, lukt het vanzelf, maar ja makkelijker gezegd dan gedaan. Toch denk ik dat iedereen die stopt met de pil er mee bezig is, dus dat geeft hoop voor ons allemaal

@llinda: hele fijne vakantie

@fren en @linnie75: jammer dat het bij jullie deze maand niet gelukt is, kan me helemaal voorstellen dat de tranen hoog zitten, het is elke maand toch weer een teleurstelling vooral als je al een paar maanden bezig bent. Die depriberichtjes moet je toch ook gewoon hier kwijt kunnen!! Vind ik ten minste....

Bij mij is er nog niets doorgebroken, heb ook iets andere kwaaltjes dan normaal, zelfs een beetje last van pijn in mijn onderrug (links), maar of dat nu een teken kan zijn, geen idee. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik zaterdag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben, dus nog even spannend voor mij.

Terug
Bovenaan