1e kindje wat je zo graag wil...

Hey Mo,

Wat naar lijkt me dat: een miskraam. Je bent dan zo blij dat het gelukt is en dan mag het toch niet zo zijn.

Weet je wat misschien een (klein) beetje helpt: je lichaam kan in elk geval zwanger worden... Dus die geruststelling heb je dan een beetje.. Hele schrake troost ik weet het...

Dit weekend hebben we geen wilde plannen: gisteren lekker met mijn vriendin gegeten in Den Bosch en daarna naar de film (echte chiclit: he's just not that into you)..

Vanaaf hebben we een verjaardag en morgen op kraamvisite (minder) en lekker sporten...

En dan 2 weken meivakantie!!! Ja, ik moet alleen wel voor mijn studie een artikel schrijven dus ben daar wel heel druk mee maar tocjh. Heerlijk vrij!! En natuurlijk dan ook weer flink aan de klus (hihi).

Mijn man zei vanmorgen nog: in mei leg jij gewoon je ei (beetje suf maar toch ook wel lief)

Fijn weekend!!

X

En natuurlijk ons lijstje..

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Sabrieneke
27
4
24 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Han
28
12
7 mei/8mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Wannabemum
30
9
19 mei

Hallo daar!

Welkom Mo! Ja, heel vervelend zeg van die miskraam. Hopen dat het snel weer lukt en dit keer wel goed gaat. Wanneer verwacht je je volgende ongesteldheid ongeveer? Dan zetten we je erbij in het lijstje.

Hmm, wel vervelend op kraamvisite, wannabemum. :-( Maar goed, dan kan je iig oefenen. Draait "He's just not that into you" dan nog in NL?? Dat is hier al lang weer voorbij, net toen ik het wilde gaan zien. Is het leuk? We gaan over een paar weken naar nederland, misschien dat ik hem dan nog kan zien. Hoewel we maar heel kort gaan, dus waarschijnlijk zal er niet echt tijd zijn voor een bezoek aan de bioscoop.

Wij zijn gisteren naar de film "Knowing" geweest, denkend dat het vnl sci-fi zou zijn (dat vinden we allebei leuk). Maar de voorfilmpjes waren allemaal thrillers en andere enge films. Ik zei al tegen mijn man: "je hebt me toch niet sneaky meegenomen naar een horror film he?" En inderdaad, het was behoorlijk eng. Met creepy kleine kinderen die stemmen horen en gezichten die opeens voor het raam verschijnen en hele harde enge vioolmuziek. Phew! Houden jullie van enge films? Ik krijg er alleen maar nachtmerries van eigenlijk.

xx

a

Hey Anathema..

Ja, dalijk idd op kraamvisite..

Maar ik heb vorige week "knowing" gezien. Ik hou ook totaal niet van enge films maar vond deze voor de pauze wel een sterk verhaal hebben met die nummers en zo. Maar wat een waardeloos einde..

Ik liep echt met een kater de bios uit en dan niet van de wijn haha..

Ik vond die enge stemmetjes ook wel eng met die muziek.. Maar ik wist gelukkig dat het geen bloederige film zou zijn dus dat scheelde..

We zijn nu bezig ons huis te prepareren voor de verkoop..

Ga nu ff op een site kijken hoe je een huis het beste zelf kan verkopen..

Liefs en nog een fijne zondag!

Hoi allemaal,

ik heb goed nieuws!! Op de dag dat mijn man en ik 10 jaar samen waren, heb ik een test gedaan en die was positief. Mooier cadeautje kon niet.
Vanochtend weer een test gedaan (voor de zekerheid) en weer positief.

Ik duim voor jullie dat jullie ook snel zwanger mogen worden.

groetjes Sabrina

Hallo dames!

Hoop gebeurt lees ik..

@Wannbemum: Oooh bale dat je toch ongi bent geworden!!! Wel goeie instelling heb je!

@Hopje: ooooh wel spannend als je veel geklust heb!! Hou duimpje voor je!!

@Schuerke: Oooh morgen is het zover! Nog geen rare dingen gemerkt? Spannend spannend!

@Mo: Welkom welkom! Pff miskraam is heftig!! heb er zelf ook pas ene gehad, hier kan je wel lekker je ei kwijt!  lekekr met allemaal dames samen!

@Anathema: Danke! Nu wete ik welke film ik niet ga kijken haha.

Hier is voor de rest alles rustig, geen last meer van me buik gelukkig!
Fijne dag nog iedereen!

Kuss Wendy

Hai Sabrieneke,

Gefeliciteerd!! Inderdaad een heel mooi cadeautje..

Vandaag het kraambezoek weer overleefd.. Het was ook een schatig kereltje. Mijn man is op zo'n moment wel heel lief.. Zegt dan naderhand dat ons kindje veel knapper/liever etc. wordt hihi. Is natuurlijk niet zo maar wel leuk dat ook hij er positief mee bezig is..

Hij is nu voor 2 dagen weg vanwege zijn werk.. Dinsdag is hij weer terug.. Hij kon net amper weg komen.. Ja, wat dat betreft zijn we echt nog net getrouwd en totally in love...

Vanaf dinsdag gaan we ook weer aan de klus.. Ik ga nu de even dagen proberen (6, 8. 10, 12, 14, 16, 18)

Vorige keer hebben we de oneven dagen gehad (7, 9, 11, 13, 15, 17)

Wie weet....

Ik weet ook niet of we te vroeg stoppen, maar ik heb maar 27 dagen, dus het lijkt me dat dan dag 18 wel voldoende is om de eisprong te hebben gehad.. Wat denken jullie?

Tot morgen..

X

dankje wel wannabemum.

Ik keek altijd op deze site om te kijken wanneer mijn vruchtbare dagen waren, misschien heb je er wat aan.

www.mambaby.com
en dan bij zoeken invullen vruchtbare dagen. Dan krijg je de vruchtbaarheidskalender.

groetjes Sabrina

Terug
Bovenaan