1e kindje wat je zo graag wil...

Hoi hoi,

Ik zie dat ik een typ foutje gemaakt had! ik heb de laatste 2 maanden een cyclus van 32 dagen!  
Ben eens benieuwd naar de uitslag..

Zie dat er een paar spannende dagen aankomen voor een paar dames,, ik duim voor jullie dat het raak mag zijn!

En hopje we  moeten op dezelfde dag onze duivels (hopelijk niet) krijgen!
Ben eens benieuwd..

Groetjes wendy

Hoi meiden,

Weer een mooie dag vandaag!

@Wannabemum: spannend hoor! Heb je verder al last van kwaaltjes/ klachtjes? Ik duim voor je meid!

@Wendy: hopelijk wordt 15 mei onze lucky day!!!

@Anathema: mijn menstruatie is na een cyclus van 40 dagen niet heftig(er). Gewoon normaal bloedverlies. Niet dat ik doorlek of zo. Ik heb ongeacht van mijn cyclussen steeds een constante menstruatie van 4 dagen. Soms begint  of eindigt mijn menstruatie met bruin bloedverlies/ bruin slijm.

Wat ik nu wel heb, wat ik erg raar vind, is dat ik gister al wat gekleurd  slijm had en vandaag bij het afvegen zag ik ook wat helder rood bloed. Ik zit pas op dag  18 vandaag!! Dus voor een menstuatie véél te vroeg.     Ik heb als het goed is pas volgende week donderdag (Koninginnedag) mij ei!! Heeft iemand van jullie een  idee wat dit zou kunnen zijn?

Fijne dag meiden!

X hopje  

Hallo allemaal

@hopje: ik heb het zelf nooit gehad, misschien is  het gewoon heel wat anders?

Ik vind het lief dat jullie allemaal voor me duimen.. Ik weet niet of het 'm deze maand gaat worden. Ik heb vannacht ook super slecht geslapen omdat ik er steeds aan moet denken..

Klinkt vies, maar heb net gepoept en normaal komt daarna ook mijn ongi door dus nu zit ik weer heel zenuwachtig op mijn stoel... Ik ga nu ook twijfelen of ik morgen al de test moet doen. Normaal zou ik morgen ongesteld moeten worden. Dus ik dacht als ik morgenochtend nou niets heb, dan test ik..

Maar ja, eigenlijk kun je pas testen na een dag overtijd.. Maar wanneer ben je nu overtijd? Ik ben ook  wel eens op dag 25 of dag 26 ongi geworden... En als ik morgen negatief test, ben ik ook teleurgesteld..

Ik weet het ook allemaal niet...

Het blijft nog steeds wel lekker weer hier. Ik heb vanaf vrijdag 2 weken vrij!! Heerlijk!! Stiekem droom ik er al van om met mijn moeder kleertjes te kopen... Oh, ik kan geloof ik echt nergens anders meer aan denken.

ik heb mijn man echter moeten beloven dat als het tegenvalt hij niet weer een zielig hoopje mij overhoudt, dus ik probeer het allemaal wel te relativeren maar het lukt niet..

Sorry voor al dit onnozele geklets, maar wel fijn dat het even kan....

x

@hopje: misschien heb je je eisprong nu al, dat kan best. De eerste twee maanden nadat ik gestopt was met de pil had ik een paar druppeltjes rood bloedverlies en werd ongeveer twee weken daarna ongesteld. Die eerste maand was ik helemaal bang dat er iets mis was en ging dus naar de dokter, die zei dat het waarschijnlijk gewoon ovulatie was.

@wannabemum: blijft toch moeilijk om het je niet voor te stellen. Wij gaan over twee weken bij mijn ouders op bezoek, en ik denk dan ergens in mijn achterhoofd: misschien ben ik dan wel zwanger... Maar zoals je zegt, relativeren! Adem in, adem uit, adem in, adem uit.

Dag 45 vandaag. Ik ga weer voor een record, duidelijk. Ik zit dus ook te denken: als je zo'n lange onregelmatige cyclus hebt, wanneer ben je dan overtijd?? Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik pas ga testen als ik een beetje symptomen krijg, of als ik over een week ofzo nog niet ongesteld ben. Het kan dus zijn dat ik afgelopen weekend pas mijn eisprong had.

Ik denk dat het tijd is voor weer een opbeurende vraag of twee of drie, om de zinnen te verzetten:

1. Wat is je all time favoriete film?
2. Als je de tijd had om een avondklas te doen in iets nieuws, wat zou je dan willen leren?

liefs

a

Hey Anathema,

Ja daar zat ik ook aan te denken. Wat moet het anders zijn hè..
Wel erg vroeg voor mijn doen. Maar gisteravond had ik ook van die eisprong buikpijn. Nou we hebben de afgelopen dagen gelukkig goed geklust dus daar kan het niet aan liggen. Over 2 weken weten we hopelijk meer.

Fijne avond.

X  hopje

Hey Wannabemum,

Geen sorry zeggen hoor! Klets maar lekker raak!! Als ik jou was zou ik wachten tot vrijdag of zaterdag. Duurt voor je gevoel natuurlijk erg lang, maar dan heb je wel wat meer zekerheid. Of je moet zo'n extra gevoelige test bestellen via internet?

Succes met wachten meid!

X hopje

Hoi girlss,,

Heerlijk weertje vandaag!

@ Anathema: Ik had eerst ook altijd zo'n lange cyclus, ik ben toen naar de huisarts gegaan en die heeft me pilletjes gegeven voor ongi te worden, eerst wel test gedaan of ik zwanger was maar was niet zo toen. Miss idee voor jou??

@ Hopje: Goed dat je veel geklust heb de af gelopen dagen! Worden een paar spannende weken dan!

@ Wannabemum: Is niet onnozel, dnek dat we allemaal bijna nergens aan kunne denken,, teminste ik heb het ook.. Ik zou als ik jou was vrijdag testen, net wat hopje zei,, dan ben je echt overtijd dus. Ben je ook aan het tempen?

Heb beetje dippie-dag.. Baal als een stekker dat het deze maand weerniet goed gelukt is,, Maar komt allemaal goed, nieuwe ronde nieuwe kansen..Wel nog even een vaargje, weet niet of jullie hier ervaring in hebben, ik temp me iedere dag als ik wakker owrd, zelfde tijd enzo.. maar ik heb nu bijna een weer na die miskraam nog steeds een hoge temperatuur! Normaal bij mij is ong 36.2/36.3 na mijn eisprong is tie 37./37.1, en afgelopen maand zelf 37.3/37.4.. nu is tie nog steeds 37.0!! snap er nix van!! Weet iemand van jullie hoe dat kan, misschien omdat me lichaam nog hormonen heeft ofzo?

Groetjes Wendy

Hee Wendy, maakten die pilletjes je cyclus dan helemaal regelmatig? Dat is goed! Ik kijk het nog even aan, maar misschien dat ik toch maar eens naar de dokter ga dan. Mijn man ziet me al aankomen, die lacht me steeds uit en zegt: "Ja, ga maar naar de dokter, die heeft je nu toch al bijna twee weken niet gezien! Hij zal je wel missen!"

Grrr. :)

Terug
Bovenaan