1e kindje wat je zo graag wil...

Hoi allemaal,

ik ben zo druk geweest de laatste paar dagen, dat ik geen tijd had om achter de computer te zitten.
Nog een paar daagjes en dan is mijn NOD. Ik ben benieuwd. Alleen kreeg ik een paar dagen geleden last van puistjes, dus ik denk dat ik gewoon weer ongesteld wordt.
We gaan a.s. weekend een paar daagjes naar Scheveningen, omdat mijn mannetje en ik 10 jaar samen zijn. Dus het zou wel een mooi cadeautje zijn..... Afwachten.

Om nog even terug te komen op de vakantie. Wij gaan in september naar Brazilie. Ook ik let gewoon goed op het eten/ drinken daar. Vorig jaar zijn we daar ook geweest, het is er echt geweldig, dus ik wilde er graag nog een keer naar toe dit jaar. Met een kleine je doe dat niet zo snel.

Is er bij de andere dames al iets bekend?

groetjes Sabrina

Hallo allemaal!

Pff dit is wel verslavend hoor haha..

@Annathema: Ik heb in november een miskraam gehad en toen geen eisprong meer, dus kreeg ik in januari die pillentjes en daarna heb ik al 2 x een cyclus van 32 dagen gehad, ik weet niet of het echt daar door komt maar het heeft bij mij tot nu toe wel geholpen. hopelijk deze maand weer..

@Sabrieneke: Ooh 1 jaar samen,, gefeliciteerd!! geniet maar lekekr van je weekend dan! en geen ongi zou idd een super kado zijn..

Even het lijstje weer omhoog halen, anders zijn we um dalijk kwijt hihi,,

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Wannebemum  
30
8
23  april

Sabrieneke
27
4
24 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Han
28
12
7 mei/8mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Nou gaat de pc lekker uit, en lekker avondje bank hange nog.

Groetjes wendy

Hey meiden!

Hoe gaat het met jullie vandaag?

Ik heb sinds vanmorgen geen licht roze bloed meer bij het afvegen. Dus wat dat nu geweest is? We zien wel weer...

Nog een uurtje werken en dan weekend!!

Ik wens jullie daarom alvast een fijn weekend en ik spreek jullie maandag weer!

X hopje

Hallo meiden,

Helaas was het vanmorgen weer zover. Precies wanneer ik wakker werd op dag 27, zoals het ook elke keer gaat, mijn ongi. Ik baal verschrikkelijk maar moet zeggen dat ik nu rustiger ben dan de vorige maanden.

we gaan maar weer naar de volgende ronde. Het heeft geen zin om te wanhopen en bovendien heb ik het mijn man beloofd. HIj heeft nog steeds het volste vertrouwen in ons en onze relatie wordt zo ook alleen maar sterker.

Morgen ga ik uit eten met een hele goeie vriendin en dan ga ik lekker biefstuk eten en gerookte zalm haha!

Zo moet ik maar het positieve ervan in zien al zal ik waarschijnlijk dit weekend nog wel een dipje krijgen. Moet namelijk zondag op kraamvisite!! Da's wel echt kut..

Nou meiden ik hoop dat het voor jullie wel beter uitpakt en anders wordt mei gewoon onze maand. Is ook veel praktischer anders krijg je je kindje met oud en nieuw en zo! Super lastig (geintje)

Liefs x

Oh ja hopje,

Wat jij had kan duiden op een innestelingsbloeding. Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan wel een goed teken zijn.. Ik hoop het voor je..

x

Goeieavond dames,

Sorry maar ben de laatste dagen erg druk geweest op het werk en tuin verbouwen ppff overal spierpijn hihi.

Hier alles goed, maandag ongi (als het normaal verloopt deze maand) maar voel nog geen gekke dingen, meestal inderdaad ook al dagen van te voren ongi krampen of zo maar nee alleen gevoelige tepels maar dat heb ik normaal ook voor dat ik ongi moet worden.
We zien het wel moet, zeggen dat we meer geklust hebben dan ooit en er niet zoveel mee bezig geweest zijn`en dat geeft een rustig gevoel bij ons allebei.
Vandaag vroeg mijn baas wel wanneer ik ongestelt moest worden haha keek hem eerst raar aan en vroeg hem ja maandag denk ik hoezo? Nou hij vond mijn wangen er anders uitzien hihi en heb ook een aantal flinken puisten maar ik heb ik de spiegel eens goed gekeken maar kon niet zeggen dat het er anders uitzag.

Graag wens ik iedereen nog een fijne avond en hoop aankomende week er meer te zijn want ben namelijk lekker tot volgende week donderdag vrij maar eerst van het weekend nog 3 feestjes (niet drinken voor de zekerheid hihi).

@alle klussers zet hem op
@alle afwachters (net als ik) SUCCES duim ook voor jullie

Liefs Schuerke

Jammer dat je weer ongesteld bent geworden, wannabemum, maar wel een goeie houding, vind ik. Gewoon al die dingen doen die je anders niet kan! Ik beloof mezelf ook altijd iets bijzonders voor als ik weer ongesteld wordt - dit keer ligt er een fles witte wijn klaar in de ijskast!

Heb net weer op internet gelezen over hoe lang het kan duren voordat je cyclus normaal wordt en je betrouwbaar ovuleert na de pil, en maak me iets minder zorgen. Het kan een half jaar tot een jaar duren - dus heel gewoon dat ik nu weer op 48 dagen zit zonder ongesteldheid. En op zich ook wel te verwachten na 11 jaar pilgebruik - mijn hypofyse weet gewoon niet goed wat hij moet doen! Voor anderen onder ons die het even willen nalezen, dit klonk heel zinnig: http://www. zwangerschapspagina.nl/ kinderwens/ cyclus.php (kan de link niet goed toevoegen dus heb er spaties ingezet, wel even eruithalen als je wil kijken! mijn veiligheidsfreak van een man heeft de internet security zo hoog gezet op mijn computer dat alle smileys en andere dingen niet beschikbaar zijn op deze pc)

Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Ik ben weer hard aan het werk. :( Verder gaan we hopelijk het grasmaaien, want de katten verdwijnen erin, je ziet alleen maar twee staartjes boven het groen uitsteken.

Hallo allemaal,

Vinden jullie het goed als ik me aan jullie groepje toevoeg?
Ik ben Monique, ben 31, en ben vanochtend in ronde 1 beland na een miskraam van ruim 7 weken 4,5 week geleden. Ik ben eigenlijk niet zo van de forums, moet ik eerlijk toegeven, ik heb de laatste maanden wel regelmatig wat gelezen, vooral om bij onzekerheden terug te kunnen vallen op ervaringen van anderen en jezelf wat houvast te geven. Houvast is er niet, dat blijkt maar weer. Want zwanger worden en alle rare en onbekende gevoelens en tekens die je lichaam geven, valt geen touw aan vast te knopen. Alsof je lichaam je steeds voor de gek houdt.....en maar denken dat zwanger worden zo gemakkelijk is he!! NOT!
Ik ben in mei vorig jaar gestopt met de pil en samen met mijn vriend flink gaan hopen op een snelle zwangerschap. De eerste maanden waren we er niet zo mee bezig, maar na een paar maanden, voel je toch de eerste onrust opborrrelen. Natuurlijk weet je dat het lang kan duren, maarja, dat hoor je bij anderen niet zo vaak. Vaak allen als het raak is..... afgelopen februari bleek het dan eindelijk raak te zijn, eigenlijk net nadat we eens bij de huisarts waren geweest omdat het wel lang duurde. Ik heb een   hele regelmatige cyclus van 26-27 dagen en ook een eisprong, althans zo blijkt uit het temperaturen wat ik 3 maanden heb gedaan.
Helaas bleek de zwangerschap na 7 weken mis te gaan, en er kwam spontaan een bloeding op gang, die na een week weg was. Ik voelde me eigenlijk daarna best goed, wat ups en downs, maar niet heel erg neerslachtig. Nu heb ik een week lang last gehad van mijn darmen, was moe en vroeg me af of ik nu ongesteld ging worden of misschien weer zwanger zou zijn? Je weet zelf niet meer wat je ervan moet denken, en ik word er regelmatig onrustig van. En dat werkt ook weer niet erg stimulerend om zwanger te worden, denk ik? Maarja, wat moet je ermee? Je kunt alleen maar afwachten op wat er komen gaat,  want een test zou ws niet echt uitslag geven. Gisteravond tijdens een feestje, voelde ik me al wat raar en ja, hoor, vanochtend was ik ongsteld. Blij dat het weer allemaal normaal  op gang is gekomen 33 dagen na de mk, maar ook wel weer wat teleurgesteld. We willen gewoon graag een kind! Daarom leek me zo'n forum hartstikke fijn om elkaar wat steun te kunnen geven en onze gevoelens wat kwijt te kunnen! Sorry, voor dit lange bericht, maar ik moest mijn hart even luchten....

Terug
Bovenaan