1e kindje wat je zo graag wil...

Goedemorgen...

Ben al een tijdje niet meer geweest...dat wil zeggen, lezen doe ik wel,maar "probeer"me er niet te veel mee bezig te houden...!
Vandaag dan toch na 2 dagen "over-tijd"ongesteld geworden...! Ik vermoedde al dat mn eisprong 2 dagen later was...maandag toch( je kan maar goede moed hebben...) een test gedaan nadat ik niet ongesteld werd...helaas. Het is de tweede maand en ik besef me dat dat nog niets is...toch valt het tegen... :(!

Succes iedereen!

Groetjes Mjong

Hey meiden,

Ik zet ons maar weer evne bovenaan?

Hoe is het met jullie allemaal?

Zijn jullie ook alleen maar aan het lezen en niet aan het reageren?

Heb ik ook een paar weken gedaan hoor..

Nu is het weer bijna mijn NOD en word ik actiever...

Deze maand zijn we gestart met ovulatietesten... Bleek dat mijn eitje heel vroeg was deze maand (al op dag 9!) Dus elke maand waarschijnlijk verkeerd geklust...

Nu heb ik vandaag bruin verlies in mijn broekje... Misschien nu al RD? Of zou ik nu wel zwanger zijn?

Het is meer een bruin slijm, anders dan wanneer ik normaal ongi word???

Dus ik zit nu alweer in spanning..

Voel eigenlijk verder niet zo heel veel... wel al pijnlijke borsten vanaf dag 13!! Maar laatste week wordt de pijn wat minder...

Ik hou jullie op de hoogte  en wil graag weer van jullie horen....

X

Hai meiden,

Nou hier is het bruine slijn overgegaan in de RD's..

Dus mijn ei-sprong was toch op dag 9, nu 14 dagen later dag 23 de RD's..

Jammer, maar ik had me er toch al wel op ingetseld. Bovendien ben ik blij dat die ovu-test in elk geval mijn ei laat zien, dus dat schept hoop voor ronde nr 11..

Fijn weekend!

Hoi lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het niet zo goed (what else is new...). Gisteren eisprong en geen spoor van mijn lover. Ik zie hem vandaag wel weer, maar gewoon in de stad. Hij is al twee maanden niet bij me thuis geweest... Ik word er moedeloos van. En ik merk ook dat ik heel verdrietig word van dit forum. Soms/ Vaak is de drang groot om hier te lezen hoe het met jullie gaat en soms krijg ik er hoop van. Maar vaak is het verdrietig om te lezen hoe iedereen met moed op gaat naar de volgende ronde. Ik denk dat het voor mij beter is om hier niet (zo vaak) meer te komen. Ik maak mezelf namelijk helemaal gek en bovendien zegt men ook dat hoe meer je er mee bezig bent, hoe minder het lukt... dat is nog een reden om hier niet iedere dag te lezen en te hopen...

Ik ga deze zomer gewoon nog knokken voor mn vent en anders is het denk ik maar einde verhaal... WEER op zoek naar een nieuwe man... die wel voor me gaat... Ik hoop dat het niet nodig zal zijn en dat de komende maanden een aantal positieve veranderingen op mijn pad komen... Als ik dan ook in de gelukkige positie ben om ECHT er voor te kunnen gaan, kom ik   hier graag terug. Tja, ik zal af en toe nog wel even kijken hoe t met jullie gaat, maar niet zo regelmatig...

Ik wens iedereen heel veel succes en hoop natuurlijk voor jullie dat ik jullie tzt niet meer hier tegenkom... Dat zou namelijk   betekenen dat het jullie gelukt is!!!

Meiden, bedankt voor de lieve berichtjes die jullie mij de afgelopen tijd hebben geschreven en ik wens jullie alle goeds!!!

Liefs,

Delmira

Ik heb de afgelopen week wel gelezen, maar weinig geschreven. Was even aan het bijkomen van weer een ronde verder. Wil jullie bedanken voor de lieve berichtjes.

Nu gaan we maar weer de volgende ronde is, als mijn rd'tjes een keertje weggaan. Zit nu op dag 8. Duurt het bij jullie ook zo lang?

Ga deze ronde ook temperaturen. MIsschien helpt het bij het bepalen van m'n eitje en dan heb je die curves ook voor als het een bezoekje ha wordt over een tijdje.

Groetjes,
Gizmo

hey hey

Wow bijna op pagina 3 waren we al
Waar is iedereen?
Hoe gata het met iedereen?
Nog leuke nieuwtjes?

Hier al over mijn NOD!
Afwachten...

xXx

quote: schuerke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2009 19:36:23'));

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Ano27
27
1e
met clomid
3  mei

Mjong
26
1
11 mei

Jen
28
3
27 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Scheurke
27
4
10 juni  3 juni

Gizmo
28
7
6 juni

SanPap
25
2e na mk
10 juni

Mo1977
31
3e na mk
13 juni

Wannabemum
30
10
16 juni

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer)

Wendy
21
8
24  Juni (ong.)

Flo

31

7

30 juni

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
NOD

Naatje83
25
4
2 Juli

Schuerke
27                      
5
3 Juli ?

Hoi Allemaal,

Ik kom gezellig met jullie meekletsen als het mag?
Wij zijn ook bezig voor de eerste officieel ronde 5 maar ik heb de eerste
ronde eerst mijn cyclus afgewacht. Ben nu 2 juni voor het laatst ongi geweest.
Na een cyclus van 32 dagen maar den dat het dit keer weer korter is want
ik heb mijn ei gevoeld op dag 14. Dus mijn NOD ligt ergens tussen 29 juni en
2 juli. Wanneer zouden jullie gaan testen?

Terug
Bovenaan