1e kindje wat je zo graag wil...

Hoi meiden!

even speciaal voor Flo!!!
hahaha bedankt voor je steun! Dit geeft me een goed gevoel en eh... hahaha je hebt me met je berichtje aan het lachen gemaakt. Dat was vast niet de bedoeling van je berichtje, maar ik vond het zo grappig hoe je het schrijft... Ik zou net zo'n actie hebben uitgevoerd hoor!!! Ik hoop voor je dat die streep van die "dip stick" (of is dat een merk???) inderdaad aangeeft dat je zwanger bent!!! En dan flink sterretjes strooien voor ons hoor!!! Ik duim voor je!!!

Liefs,
Delmira

hoi flo

en heb je al getest wat zo uit het berichtje te lezen ging je dat toch doen (ben benieuwd)

hey delmira

ik snap het meid wat een situatie zeg echt rot voor je heel veel sterkte weet zeker dat je tijd erkomt hoor!!! en blijf jullie zeker op de hoogte houden zo kan ik jullie ook nog blijven volgen op goed nieuws liefs jen

@Jen: PROFICIAT!! Ik zet het bbij het lijstje! Hier gata het goed.. Heb wel alle dagen gelezen maar moest ff op andere gedachten komen daarom heb ik ff nix geschreven.

@Flo: En en en? Weet je al wat?

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Ano27
27
1e
met clomid
3  mei

Mjong
26
1
11 mei

Jen
28
3
27 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Flo        
31
6
2 juni

Scheurke
27
4
10 juni (ongeveer)

Gizmo
28
7
6 juni

SanPap
25
2e na mk
10 juni

Mo1977
31
3e na mk
13 juni

Wannabemum
30
10
16 juni

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer)

Wendy
21
8
24  Juni (ong.)

xXx Wendy

Hé meiden. Hier nog geen nieuws. Vanochtend natuurlijk wel een test gedaan, maar negatief helaas. Ben echter ook nog niet ongi, dus kan nog alle kanten op. Heb wel behoorlijk buikpijn, dus ik denk dat er een nieuwe ronde aan zit te komen. Wacht het rustig af...(nou ja rustig...)

Hé meiden, hier nog steeds geen ongi. Wel wat bruin (sorry) bij het afvegen, ma
ar het lijkt nog niet echt door te breken.
We wachten het dus maar weer af....haat wachten

Hoi,

@Jen: van harte gefeliciteerd!!! Heb je nog tips vor ons?

@Flo: Zet het al door?

Voor mij breken weer spannende dagen aan. Heb werkelijk weer geen idee waar ik aan toe ben. Heb twee megapuisten  op mijn wangen. Maar heb absoluut geen last van mijn borsten, groter en pijnlijk. Hier had ik de laatste drie rondes wel heel veel last van.
Ik ben benieuwd maar vrees ondetussen het ergste.

Hoe gaat het met de rest van jullie?

XX
Gizmo

hoi gizmo

dank je!!!

ga nu bijna naar me 6 de week echt zo spannend en 18 juni krijg ik een echo want ik loop bij een gyno!! want ik heb epilepsie en me dochtertje was maar 2300 gr bij der geboorte dus spannend ben erg nieuwsgierig wat je dan allemaal al kan zien ben dan bijna 8 weekjes!!!

en mijn TIP weet natuurlijk niet of jullie dat al deden want vlogens mij zit jij al in ronde 7 (helaas) maar ik deed het echt om de dag vanaf dag vijf tot 5 dagen voor me NOD!!!! want je weet nooit precies wanneer je eisprong is dus geen risico nemen hihi!!! en hou de dagen bij als het dan niet gelukt is dan de volgende keer precies de andere dagen nemen (vb, 5-7-9 en dan 6-8-10)   dan moet je toch een keer de goede dag vrijen he!!! je ziet het resultaat hihi!!!

suc6 verder en hou jullie in de gaten

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Ano27
27
1e
met clomid
3  mei

Mjong
26
1
11 mei

Jen
28
3
27 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Scheurke
27
4
10 juni (ongeveer)

Gizmo
28
7
6 juni

SanPap
25
2e na mk
10 juni

Mo1977
31
3e na mk
13 juni

Wannabemum
30
10
16 juni

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer)

Wendy
21
8
24  Juni (ong.)Flo
31
7
30 juni

Hé meiden,
hier is het dan helaas toch doorgebroken. Baal er wel van, aan de andere kant, ben blij dat het weer duidelijk is. Op naar de volgende ronde.
@Gizmo: voor jou spannend zeg. Ik duim voor je hoor!

Terug
Bovenaan