1e kindje wat je zo graag wil...

Hi meiden,

Ik heb net al de berichtjes gelezen en het is allemaal zo herkenbaar! Ik ben meteen de eerste ronde zwager geworden toen ik in januari met de pil stopte. Helaas een miskraam in maart. Het heeft bijna 2 maanden geduurd voordat ik weer ongesteld werd! Nu is mijn cyclus gelukkig weer goed en ik heb op 29 mei mijn eisprong gehad, dus flink tekeer gegaan met mijn vriendje ;) met de hoop dat het in juni raak is, 14 juni is mijn NOD, maar het liefst zou ik vandaag nog testen, wat uiteraard niet werkt. Ik wil het gewoon zo graag!

Liesf Viooltje

Viooltje: welkom! Vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag raken en dat het dan wel goed gaat.

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Wel voel ik mij erg vreemd: moe, misselijk en snel geirriteerd. Heb absoluut geen last mijn "normale" NOD-kwalen. Daarnaast heb ik gevoel dat ik zwanger ben.Heb er vanmiddag een testje tegenaan gegood, maar die was negatief.  Dus tja, om heel eerlijk te zijn, heb ik nu echt geen flauw idee meer. Help?

Groetjes,
Gizmo

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Ano27
27
1e
met clomid
3  mei

Mjong
26
1
11 mei

Jen
28
3
27 mei

Delmira
35
3
30 mei

Han      
28  
13  
2 juni

Scheurke
27
4
10 juni  3 juni

Gizmo
28
7
6 juni

SanPap
25
2e na mk
10 juni

Mo1977
31
3e na mk
13 juni

Wannabemum
30
10
16 juni

Anathema
29
6
17 Juni (ongeveer)

Wendy
21
8
24  Juni (ong.)

Flo

31

7

30 juni

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
NOD

Schuerke
27                      
5
3 Juli ?

Heb zojuist even een potje zitten janken. bloedverlies toen ik zojuist naar de wc ging

Baal echt ontzettend. Omdat het wegbleef en ik me heel anders voelde dan de afgelopen maanden hoopte ik echt dat het nu wel een keer raak zou zijn.
Ben nog steeds erg misselijk, maar dat zal dan wel een andere reden hebben. Hopenlijk gaat ronde 8 wel lukken.

Nu net kwam mijn mannetje even thuis, dus gelukkig had ik een schouder om eventjes nat te maken..... Hij baalde er ook van, maar was nog iets nuchterder dan ik nu ben. Ik krijg nu een beetje van die twijfels van lukt het ons wel?

Sorry voor mijn depri bericht, maar ik kan er nu even niets anders van maken.

Gizmo

Hey Gizmo,

Ik herken het zoo...

Je voelt elke keer wat anders en elke keer is het weer niet zo..

Ik hoop voor jou dat het de volgende ronde raak is...

Wij zijn nu ook bijna een jaar bezig en nog steeds niks..

Ik word er ook echt depri van...

Deze maand hebben we het ook niet zo veel gedaan, dus waarschijnlijk weer niks..

Mijn man wilde ook een keer ff niet op commando.. Het ging echt super fijn maar toen kreeg ik last van hele pijnlijke borsten, nu al bijna een week, terwijl ik pas volgende week NOD heb. Normaal heb ik een week last er van maar nu echt al lang. En dan heb je er ook echt geen zin in...

Dus maar wachten op de Rd en dan weer aan de klus.. Hopelijk lukt het dan en misschien wie weet ben ik het nu al wel???

Heel veel gelukksterretjes voor jou ennuh onze tijd komt nog wel

X

Hey iedereen.

@Zwangere: Proficiat!
@Wachters: Duim duim duim!
@Klussers: Klus er op los!

Na een weekje ben ik er weer.. Me vriend is ziekjes.. gister erachter gekomen dat hij Pfeiffer heeft.. Pff een jongen van het voetballen kwam er een tijdje geleden achter dta hij het had en aangezien de jongen allemaal van mekaar flesje drinken heeft de mijne het nu ook.. en een andere vriend misschien ook.. Van de week ik ook maar ff naar de dokter voor me te laten testen, je weet maar nooit.

Voor derest alles rustig.. Denk alleen dat het deze maand ook nix word aan gezien manlief ziek is...

Ik zal alles strax even door lezen..

xXx

@Gizmo: kan me goed voorstellen dat je baalt. Waarom houdt ons lichaam ons toch ook zo voor de gek. Ik had deze keer ook een ander gevoel en toen werd ik ook nog eens niet ongi op de NOD datum, maar helaas. Denk dat mannen daar inderdaad wel wat nuchterder in zijn, die voel ook niet wat jij voelt. Mijn mannetje wil ook erg graag een kindje en baalt ook echt iedere keer weer dat het niet gelukt is, maar hij kan het toch makkelijker van zich af zetten dan ik. Op naar de volgende ronde, nieuwe ronde, nieuwe kansen...

@Wendy: balen zeg. Ik heb het in m'n middelbare schooltijd eens gehad, vreselijk, kende mezelf gewoon niet meer. Nergens zin in, alleen maar moe. Hopen dat het jou heeft overgeslagen...

Terug
Bovenaan