1e ongi na mk?

Hoi meiden,

vorige zaterdag ben ik begonnen met wat bloedverlies.
En ik ga er maar vanuit dat mijn ongi die dag begonnen is.
Het zou de eerste ongi zijn na mijn mk.
Maar nu bloed ik dus nog steeds en eigenlijk is het bloeden meer geworden?
In het begin had ik ook totaal geen ongi gevoel erbij ...
Nu bloed ik dus al weer 7 dagen terwijl normaal mijn ongi 4 hoogstens 5 dagen is?
Kan  het zijn dat door de mk deze 1e ongi langer duurt?
Ik moet de 22e pas weer naar de gyn en weet niet of ik hier voor aan de telefoon wil gaan hangen
Dus dacht ik vraag eerst hier even naar jullie ervaringen van de eerste ongi na de miskraam.
Hebben jullie die 1e ongi anders ervaren dan de "normale" ongi of niet?

Groetjesss en iedereen alvast een fijn weekend

Ashley.

Hoi,
Ben ook in afwachting van mijn eerste ongi na curretage.
Heb wel gehoord dat hij heftiger kan zijn dan dat je gewend bent. Maar het fijne weet ik er ook niet van. Ik zou even contact opnemen met je gyn. krijgen er grof voor betaald hoor! whihihi!

Heel veel sterkte,
Dikke knuffel Rimke

He Ashley,

Bij mij was de 1e ongi na mijn miskramen gewoon net zoals anders. Alleen na de curettage was mijn ongi anders. Nniet meer bloedverlies maar wel meer pijn in mijn onderrug.
Ik zou gewoon met de gyn bellen hoor! Daar zijn ze voor en dit is een hel normale vraag, het gaat ten slotte over jouw lichaam.

Succes ermee,
Dionne

Hoi Rimke en Dionne,

bedankt voor jullie berichtjes!
Ik denk dat mijn ongi afgelopen donderdag pas echt begonnen is
Die dagen daarvoor had ik dus ook wel bloedverlies, maar voelde geen ongipijn oid.
Ik heb al wel eens eerder gehad dat ik voor mijn ongi een aantal dagen bruin verlies had, maar nog nooit beetjes rood verlies.
Vandaar mijn vraag eerder.
Maar vanaf afgelopen donderdag ben ik meer bloed gaan verliezen en nu dus wel met de bijbehorende ongipijnen/gevoelens.
Denk dus dat toen mijn ongi echt is doorgezet ofzo?
Ik ben van plan om het nog een paar dagen aan te kijken, iig tot dinsdag, dan zou ik zoals gewoonlijk 5 dagen ongi geweest moeten zijn.
Als ik dinsdag nog steeds bloed verlies ga ik de gyn bellen.
Wat een gedoe toch allemaal hè

Groetjesss,
Ashley.

Hoi Ashley,

herken wel wat in jouw verhaal. Heb ook een miskraam gehad en het er vanzelf af laten komen. Had 5 dagen na de echo bloedverlies 5 dagen niet erg veel. Normaal ben ik zo'n 3/4 dagen ongi dus ik dacht dat de kous hiermee af was. Ik dacht nog nou dat viel niets tegen. 2 weken later heb ik enorm bloedverlies gehad en de avond in het ziekenhuis doorgebracht. Achteraf is het er toen pas af gekomen. Nu ben k vorige week voor het eerst ongi geworden en dat duurde 8 dagen (dus ook 4 dagen langer dan normaal) maar het bloedonderzoek gaf vanmorgen wel aan dat het nu helemaal oke is!

Pfff zeker een heel gedoe, heb er uiteindelijk 6 weken over gedaan om weer helemaal de oude te worden......

Sterkte ermee en nu maar hopen dat we snel zwanger worden en dan 9 maanden mogen blijven!

X Wonderenbestaan

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie berichtjes. Doet me goed om te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik heb net toch maar naar de gyn gebeld, ik kan niet meer wachten tot de 22e.
Het bloedverlies was weer wat minder geworden, maar gisteravond ineens weer volop terug?
Vandaag ook weer bloedverlies (dit is dag 11), dus de gyn maar gebeld.
Zij gaat me vandaag terugbellen, ben erg benieuwd
Heb gebeld met de vraag of het kwaad kan, of het komt doordat dit de 1e ongi is na mk of dat die cyste er iets mee te maken kan hebben???
De assistente zou met mijn status naar de gyn gaan om het met haar te bespreken. (gaat nog lang duren voordat ze die samen doorgeworsteld hebben aangezien het hele gedoe tijdens de vakantie van mijn eigen gyn is gebeurt en er dus verschillende handschriften instaan van de artsen die ik allemaal heb gezien in die periode!)
Toen zij op vakantie ging was er nog niets aan de hand en ging ik beginnen met de eerste keer clomid.
Ik zou vandaag teruggebeld worden ...
Zit hier nu al in de zenuwen
Gaat een lange dag worden! Gelukkig moet ik vanmiddag werken, dus heb ik een beetje afleiding.

Wordt vervolgd!
Liefsss,
Ashley.

En?? Heb je al wat gehoord??
Ben benieuwd....

Hier is het heel vreemd, steken in mijn borsten, rommelende buik, steken in mijn liezen, geen hoofdpijn...........terwijl ik dat altijd heb. Zo begon mijn vorige zwangerschap...........mijnn curretage is pas drie weken terug............HUH??!!!!
Nou ja, er zit niets anders op dan afwachten.

Laat je nog even weten hoe het gesprek is gegaan???
Dikke knuffel,
Rimke

Hoi Rimke,

nou, het is allemaal weer een beetje tot rust gekomen hier.
Aan het eind van de middag belde de assistente van de gyn terug en vertelde me dat de gyn dacht aan eventueel 2e miskraam!
Nu kon ik een thuistest doen om te kijken of er hcg in mijn lichaam zou zitten of als ik dat liever had mocht ik ook naar het ziekenhuis voor een bloedtest...
Als de test negatief zou zijn dan was het waarschijnlijk toch een lange ongi (geen rede om zorgen over te maken) en dan kon ik gewoon wachten tot mijn gynbezoek de 22e.
Maar als de test positief zou zijn moest ik direct weer kontakt opnemen.
Aangezien het aan het eind van de middag was en ik op mijn werk was had ik geen tijd meer om die dag een thuistest te gaan kopen
Mijn vriend zat voor het werk elders in het land en zou pas de volgende dag aan het eind van de middag thuiskomen.
Dus ik een rotnacht gehad alleen ... kon mijn gedachte niet ergens anders op zetten.
Volgende ochtend zodra de winkel open was een test gekocht en thuis gedaan.
Weet je, het voelde zo vreemd toen ik aan het wachten was op de uitslag.
Voor het eerst hoopte ik zo dat de test negatief zou zijn. Het idee van weer een miskraam en zo snel maakte me zo bang!

Gelukkig was de test idd negatief, dus nu is het gewoon afwachten tot de 22e.
Alsof het ermee te maken heeft is nu sinds gister ook het bloeden gestopt
We gaan er dus gewoon voor deze ronde en laten we hopen dat we de 22e goed nieuws krijgen wat betreft die cyste en het groeien van mijn blaasjes!

Heel veel liefsss en een dikke knuf,
Ashley.

Terug
Bovenaan