1e ongi na mk?

Hoi Ashley,

Hier alles wel, goed hoor. Ik ben vorige week donderdag, net voor ik naar de gyn moest ongi geworden. Heeft niet zo lang geduurd en was niet echt heftig, maar ongi is ongi.

Maandag weer naar gyn, dan gaan ze kijken of er een eitje aan zit te komen zodat we weer kunnen gaan klussen. Hoop zo dat het snel zal lukken. Afwachten maar, meer kunnen we helaas niet doen. Ben wel blij dat we nu eindelijk weer wat kunnen gaan doen om zwanger te worden, dat wachten op die 1e ongi was echt niks.

We houden elkaar op de hoogte.

Liefs en een dikke knuffel van Wijstje.

he meiden,
Ik ben gisteren ongi geworden, in eerste instantie heel weinig, had nog hoop op een innestellingsbloeding maar daar kwam al snel verandering in............
Krampen in mijn rug (heb ik nooit gehad), naar gevoel in mijn buik maar ook anders dan ik gewend was. Het voelde eigenlijk net zo als dat mijn miskraam doorkwam.
Het bloeden is heel heftig, en heb vanmorgen de poli gyn. gebeld. Het liep gewoon tussen mijn benen door naar beneden...............gedver!
Nu krijg ik pillen die het bloeden moeten stoppen, en heb de eerste twee net ingenomen.
Ik baal er grondig van, niet dat ik ongi ben (hoewel ik dat natuurlijk ook liever anders had gezien) maar meer dat het zo heftig is. Brengt me weer helemaal terug naar 5 weken geleden, toen de miskraam begon............heb net ook even een potje zitten janken.
Lucht niet erg op moet ik zeggen, en helaas is mijn mannetje ook nog in het buitenland, maar die komt morgen weer terug gelukkig.
Ik ga nu heel goed tempen de komende maand, in de hoop dat ik toch weer een eisprong krijg (ivm PCOS die ik heb) en dan zien we het wel weer.
Hoop dat jullie jullie beter voelen,
Dikke kus Rimke

Hoi meiden,

allereerst Rimke hoe is het nu met je? Is het bloeden al minder geworden? Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat! Dikke knuf van mij voor de schrik

En Wijstje, moest je nou afgelopen maandag weer naar de gyn of volgende maandag?(sorry, weet het ff niet meer ) Voor als je al geweest bent, hoe stond het met je blaasjes? Zijn ze al weer aan het groeien?

Ik ben nog steeds op zoek naar mijn ei
Die ovulatietesten doen volgens mij niet echt hun werk? Ik zie nu al 10 dagen één dik streepje en één vaag streepje ...
Maar er is natuurlijk ook nog een kans dat ik idd nog geen eisprong heb gehad.
Dan zit de kans er ook in dat dit weer een lange cyclus zal gaan worden en dat hoop ik echt niet!
Ben nu van plan om a.s. maandag bloed te laten prikken om te kijken of ik een ei heb gehad.
Er zit niets anders op dan maar weer af te wachten  ohw wat heb ik daar een hekel aan gekregen zeg, altijd die onzekerheid en al dat wachten op nieuws ...
Helaas hoort het erbij.

Jullie nog een fijne avond en we spreken elkaar hopelijk snel weer!

Liefsss en een dikke knuf,
Ashley.

hoi Ashley,

Hier wordt het bloeden minder, dankzij de pillen...........
Wat naar dat je geen duidelijkheid krijgt met het zoeken naar je eieren? Heb je ook getempt? Als je continu een licht streepje hebt is er wel iets gebeurd met je hormonen die de eisprong aansturen (je LH), welke testen heb je? En met je temp lijst erbij kun je er ook niets uit wijzer worden. Wat oer vervelend zeg.

Moet ook zeggen dat ik er deze maand even geen zin in heb, zeg ik nu..........
Dat gezoek naar die eitjes, dan maar weer op tijd sex hebben en dan die verschrikkelijke twee weken er na.
Zou zo graag willen dat ik het een beetje los kon laten, maar ikwil zo graag!
Is dit voor jullie ook herkenbaar?
Ik wil natuurlijk niets liever dan zwanger worden, weer. Maar na die hele toestand met die mk en curretage enzo, lijkt het ongedwongene er een beetje (heel erg) vanaf..........en dat vind ik jammer.
Had voor mezelf zo graag gezien dat ik gewoon ineens pats-boem zwanger was en dat het gewoon ongecompliceerd ging, zoals bij al mijn vriendinnen............
Waarom moet het bij ons zo moeilijk, met die pcos enzo.
I know, I know, heel egoistisch en een hoop geklaag maar toch, ben niet zo vrolijk op het moment.............sorry!!!
Fijne avond!!!!
Volgende keer ben ik vast weer optimistischer!!!
Dikke kus Rimke

Hoi Rimke,

geeft niks hoor meid, gooi het er maar lekker even uit!
Ik voel me vaak net zo. Waarom moet het bij ons zo moeizaam gaan???
En dan hoor je idd in je omgeving van  mensen "hij hoefde er alleen maar naar te kijken en ik was al zwanger"   whaaaaaaaaarghh

Het lijkt me zo geweldig om een klein mensje in mijn buik te hebben! En we willen het ook zo graag. We zijn er in principe helemaal klaar voor en dan hoop je natuurlijk ook dat het zo snel mogelijk gebeurt. (het liefst koop ik nu al kleertjes e.d. hihihi heb jij daar ook "last" van?)
Dan is iedere cyclus weer zo'n lange afwachtende zaak, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die niet zenuwachtig zijn aan het eind van iedere cyclus?
En "je moet je er niet zo mee bezig houden" wil ik al helemaal niet horen!

Maar ja, het is niet anders en we moeten er maar vanuit gaan en hopen dat het ons ook een keer zal lukken, toch?!

Hier nog steeds dezelfde uitslag op de ovutest ...
Ik heb die goedkope testen van Sensitest (dipsticks) dus misschien dat het daar ook wel aan ligt?
Wel heb ik namelijk al een aantal dagen een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Tis niet echt pijnlijk maar wel dat je het gevoel hebt dat er wat gaande is daar?
Nu hoop ik niet dat er weer een nieuwe cyste zit? Dat zit toch ook wel een beetje in mijn gedachte, als het geen ei is wat dan???
Heb besloten om maandagochtend bloed te laten prikken, hoop alleen niet dat ik als uitslag te horen ga krijgen dat ik idd nog geen eisprong heb gehad

Ik hoop voor jou dat het bloeden snel weer gestopt is! Heb je al iets gehoord over hoe het nou kan dat je zo enorm bent gaan bloeden? Ik ben daar eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar.
Sterkte ermee

Liefsss en een dikke knuf,
Ashley.

Hoi hoi,

even een snelle update van mijn kant.
Ik had gister (nooit gedacht dat het nog zou gaan gebeuren rond dag 22 van mijn cyclus) een tweede streep op mijn ovutest!!!
We hebben meteen maar even geklust

Fijne dag iedereen!

Liefsss,
Ashley.

Jeetje meid! Dat is goed nieuws!!!
Ik hoop dat al dat geklus zijn vruchten gaat afwerpen!!!
Ben helemaal blij voor je!

Tja, het schijnt normaal te zijn dat je na een curretage zo heftig bloed.............het zal wel.
Gelukkig wordt het nu minder en kunnen we hopelijk ook weer aan de klus. Maandg over een week weer mijn eitje als het goed is, dus klussen voor het leven!

Fijn weekend meiden!!!

Hoi meiden,

Wat een gedoe allemaal he? Dat zwanger worden en dan inderdaad van die mensen die meteen zwanger zijn, nou die verhalen zit ik inderdaad ook helemaal niet op te wachten! Ik ben voor iedereen blij hoor, maar toch nog het meest blij voor mezelf als het gaat lukken. Bij ons gaat het ook niet vanzelf helaas en dat wachten is vreselijk, ik heb altijd al weinig geduld en dat wordt er zo echt niet beter op. En dan die opmerkingen "je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden". Tja, daar heb ik wat aan, waarom heb ik dan al 2x een miskraam gehad en wie zegt dat het nu weer een keer goed kan gaan lukken. Ze bedoelen het allemaal goed, maar die antwoorden daar kun je niks mee. Dat zijn ook de mensen die dit nog nooit meegemaakt hebben, meteen zwanger, alles goed etc.  

Ashley, ik moet a.s. maandag naar gyn om naar de blaasjes te kijken of er eentje aan 't groeien is. Geeft niks als je dat allemaal kan onthouden, je hebt het al te druk met jezelf. Fijn dat je nu toch eindelijk een streepje hebt  gezien en dat er wat gaat gebeuren en hopelijk heeft dat klussen van jullie geholpen. Ik hoop dat ze maandag bij mij een eitje in de maak zien zodat ook wij weer kunnen gaan klussen.

Rimke, fijn dat het bloeden wat minder is geworden, het is allemaal al erg genoeg en dan ook nog zo'n heftige bloeding daar zit je dan al helemaal niet op te wachten.

Nou meiden, hopelijk hebben wij heel snel heel goed nieuws, dat zou leuk zijn.

Tot gauw en prettig weekend.

Dikke knuffel Wijstje.

Terug
Bovenaan