1e ongi na mk?

Hoi Rimke,

Wat ontzettend lief van je dat je me volgt. Vandaag idd weer een klote dag. Had het wel verwacht, maar het valt toch tegen, stom is dat he? Maar goed, de nieuwe poging zit er weer aan te komen, daar leef ik nu weer naar toe.

Bij jou nog alles rustig? Spannend of niet? Ik ben zo benieuwd.....Laat gauw wat weten als het zover is.

Ik ben benieuwd hoe het met Ashley is, zo lang niks van haar gehoord.

Liefs Wijstje en een dikke knuffel

P.S. Blijf voor me duimen he?

He Wijstje,

Wilde je succes wensen voor morgen!
Zet hem op he! Ik denk aan je!

(Ik loop inmiddels overtijd, 2 keer gestript maar geen resultaat......volgende week ws overdracht naar ziekenhuis dus het kan nog............)

Kus Rimke

Hoi Rimke,

Lief dat je me nog even succes gewenst hebt...dat je daar nog aan gedacht hebt in deze voor jou ook spannende tijd. Al 2 weken over tijd? Jeetje zeg, die kleine meid wil nog even lekker bij jou blijven. Nu begint het toch wel heel spannend te worden of niet? En je bent natuurlijk reuze benieuwd hoe ze eruit ziet. Hopelijk laat ze niet meer zo lang op zich wachten.

HSG is goed gegaan, deed niet pijn, viel me echt reuze mee. En de eileiders zijn goed open, dus dat is wel fijn. Morgen naar gyn voor follikelmeting, ik ben benieuwd hoeveel eitjes er zitten na die hormoonpillen. Ik hou je op de hoogte.

Succes he meisje, je hoort van me en laat me gauw wat weten als het zover is.

Liefs en een dikke knuffel van Wijstje.

Hoi Wijstje,

Wil je even laten weten dat ons dochtertje geboren is!
Op 8 september om 12.49 was het zover, na een lange en zware bevalling.
Maudy, zo heet ze, had een erg slechte start maar knapte heel snel op en mocht dinsdag al weer mee naar huis.
Ze weegt 4180 gram.............zwaar zat dus!

hoop dat het met jou ondertussen goed gaat, tweede iui zit er op of niet??
Heel veel succes weer met wachten!

Kom binnenkort weer buurten, het is even vreselijk hectisch..........

Dikke kus Rimke

Hoi Rimke,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Maudy, een flinke meid zo te horen, super. Fijn om te horen dat alles goed gaat, zeker omdat ze een zware start gehad heeft. Hoe is het nu met jou.

Ik zie je hier wel weer een keer verschijnen. Ga eerst maar eens lekker genieten van jullie wondertje. Het is inderdaad heel hectisch als je net mama geworden bent, dat weet ik nog wel. Dan ben je met zoveel andere dingen bezig dat je er nog (bijna) niet aan denkt om te mailen of op internet te gaan, daar heb je dan ook helemaal geen tijd voor. Dus geniet er maar even lekker van. Ik kijk af en toe wel of je een berichtje achter gelaten hebt.

De 2e IUI zit er op ja, nog 1 wachtweek te gaan. Op zich had ik er een goed gevoel over, timing was volgens mij goed, zaad was goed, dus wie weet, ik blijf hopen..... Ik wil nu al vanalles voelen, maar da's natuurlijk wel snel. Ik hou je op de hoogte.

Liefs Wijstje en een dikke knuffel voor jullie meisje

Terug
Bovenaan