Hoi Ashley,
Nou, dat forum is echt een drama ja, ik kan nu eindelijk, na veel klikken wat gaan typen. Jij hebt dus ook een hond, ik kom ook net terug van een wandeling met onze hond.
Helaas heeft de Provera z'n werk nog niet gedaan. Gisteren laatste pilletje genomen, dus ik hoop dat ik nu heel snel ongi wordt. Ik moet de 22e om 11.20 uur op controle, dus dat is ongeveer dezelfde tijd als jou, wat een toeval he?
Op zich heb ik nu geen last meer van die cyste. Zo'n 5 weken geleden heb ik 1-2 dagen hele erge buikpijn gehad, toen hebben ze een echo gemaakt om te kijken of er nog restanten van een miskraam waren of een cyste, maar toen was er niks te zien. Toen heb ik van de gyn (helaas niet m'n eigen want die was op vakantie) voor 5 dagen Provera gekregen om de ongi op te weken, daarna zou ik binnen een week ongi moeten worden, maar helaas gebeurde dat niet. Ik zei toen al tegen m'n vriend "lijkt wel of er een eisprong komt want ik voel wat pijn aan de linkerkant, maar dat kan eigenlijk niet want ik ben nog niet ongi geweest". Ik dus weer afspraak gemaakt met gyn (nu gelukkig m'n eigen gyn), een test gedaan, maar die was negatief (tja, dat wist ik eigenlijk al) en toen weer een echo gemaakt en was er een cyste te zien van 36 mm (2 weken na de vorige echo dat er nog niks te zien was). Ze leefde echt met me mee en vond het heel erg. Normaal gaat zo'n cyste binnen 3 maanden vanzelf weg, maar zo lang wilde ze me niet laten wachten (gelukkig), dus voor 12 dagen Provera gekregen en nu moet ik de 22e op controle om te kijken hoe 't met die cyste gesteld is, of ie weg is, of kleiner. Op zich heb ik nu nergens last van. Heeft m'n lichaam het toen toch wel goed aangevoeld dat er iets niet klopte.........
Ik vond het op zich niet eng om te klussen met die cyste, voelde er ook niks van, kheb alleen de indruk dat dat klussen nu zinloos is omdat ik nog steeds niet ongi ben geweest en ik het idee heb dat ik dan dus ook niet zwanger kan worden.
Nou, werk ze vanmiddag, we houden elkaar op de hoogte als we de 22e bij de gyn zijn geweest, ik ben erg benieuwd en vind het ook best spannend. Hoop zo dat alles goed is en we er weer tegen aan kunnen om gauw zwanger te worden. Op zich lukt het bij ons toch al niet zo snel. Eind deze maand is het al weer een jaar geleden dat ik het spiraaltje heb laten verwijderen, ben je na 8 maanden klussen eindelijk zwanger en dan krijg je ook nog een miskraam, 't is allemaal niet eerlijk, maar ja, wat kunnen we eraan doen he?
Tot horen.
Liefs en een knuffel van Wijstje.