1e ongi na mk?

Hoi mama13,

Wat erg dat je weer ongi geworden bent, ik weet helaas hoe dat voelt. Op zich wel fijn om te weten dat alles weer "werkt".

Mijn gyn gaat elke maand kijken hoe groot het eitje is en geeft ons dan het advies wanneer het beste te klussen om zo de kans op een zwangerschap groter te maken, maar helaas al een half jaar zonder resultaat. Onlangs zaadonderzoek gehad en dat was niet zo goed, hoeveelheid was het dubbele van wat het moet zijn, maar de beweegelijkheid was niet zo goed.  Maar omdat de hoeveelheid zo goed is vinden zij dit dan toch een goeie test. Ik ga morgen wel even vragen of het daarom langer duurt en zo ja, wat we eraan kunnen doen......
Heb jij hier ook ervaring mee toevallig?

Nou meid, heel veel succes en ik hoop dat we snel zwanger mogen zijn. Het gaat bij ons al niet zo snel en dan ook nog een miskraam (weer) ik ben gewoon heel bang dat als ik straks weer zwanger ben het dan weer misgaat, zo blijven we aan de gang.

Hopelijk zien ze morgen een mooi eitje in de maak, dan kunnen we weer flink gaan klussen.

Nou meid, sterkte de komende dagen en we houden elkaar wel een beetje op de hoogte.

Groetjes Wijstje.

Lieve meiden,

Ik denk nog steeds aan jullie hoor!
Wijstje: ik hoop dat het eitje er weer goed uitziet en dat het dan deze maand raak mag zijn!
Ashley: hoop dat bij jullie ook alles goed gaat? Mijn geheugen is op dit moment een zeef, dus wat ik net gelezen heb ben ik al weer vergeten................maar ik denk wel aan je!!!

Hier alles wel goed, kindje groeit goed, met mij iets minder, flinke vermoeidheid, duizelig, en ga zo maar even door, maar ik klaag niet! Ben op dit moment 25+3 weken zwanger...........dus nog eventjes te gaan.

Liefs Rimke

Hallo meiden,

hoe is het er mee? Hier erg druk druk druk met werk, verhuizen en aankomende vakantie.
Hoe is het bij jullie?
10 juli moeten we naar de gyn om te bespreken hoe we nu verder gaan, ben wel erg benieuwd!
Ik zit nu weer op dag 8 en verlies nog steeds kleine beetjes bloed...
Heb zo het gevoel dat het tijd wordt om verder te gaan kijken, waarom het niet lukt?

Groetjesss en een dikke knuf,
x Ashley.

Hoi Ashley,

Hier gaat alles z'n gangetje. Helaas hebben we vorige maand weer geen geluk gehad en is het weer niet gelukt, alhoewel ik heel even heb gedacht dat ik zwanger was, maar helaas werd ik op dag 27 toch gewoon ongi. Ik moet maandag weer naar het ziekenhuis voor controle eitje en zo. Dan ga ik vragen wat we verder gaan doen, zeker gezien mijn leeftijd, 36 en de leeftijd van mijn vriend 45. De gyn vind op zich alles goed, zaad was minder, maar niet slecht. Misschien dat ze willen wachten tot een jaar na de miskraam voordat ze verder iets gaan doen maar ik ben het  "wachten" een beetje beu en wij zijn ook de jongste niet meer dus........

Ik moet zeggen dat ik nu met hele andere dingen bezig ben. De moeder van m'n beste vriendin is overleden en wordt morgen gecremeerd, net rond de dagen dat we weer moeten gaan klussen, daar zit je dan ook niet op te wachten he? Maar als we niks doen weet je helemaal dat je deze keer niet zwanger wordt.

Wat moeten we toch geduld hebben he? Soms ben ik m'n geduld een beetje kwijt.

Ik ben benieuwd wat ze bij jou in 't ziekenhuis gaan zeggen, duurt nog zo lang voordat je daar naar toe kan.

Nou meid, we gaan er maar weer voor. Leuk om weer van je te horen.

Liefs Wijstje en een dikke knuffel.

Hoi meiden!

Ashley: ik wil jou teneerste voor komende week succes wensen bij de gyn! Ben benieuwd wat ze van plan zijn! Heb je al je vragen al klaar enzo, dat je niets vergeet. Weet uit ervaring dat als je daar eenmaal zit dat je dan een soort van blackout krijgt...........in ieder geval veel succes meid!

Wijstje: hoe is het bij jullie inmiddels? Ook al een afspraak gemaakt bij de gyn? Laat je niet afschepen dat je eerst een jaar moet wachten he, ik bedoel, de leeftijd gaat ook niet mee in het voordeel zeg maar..........wie zijn zij dan om jullie een jaar te laten wachten? Kan daar heel pissig van worden zoals je merkt. Kom voor jezelf op hoor, en laat je de kaas niet van je brood eten!

Ik denk aan jullie meiden!
hier trouwens alles oke, zit in de 33ste week en kindje groeit goed.........

Dikke kus Rimke

Hoi Rimke,

Wat lief dat je nog aan ons denkt. Ben jij alweer 33 weken, wat gaat dat toch snel.  Het zwanger worden bij ons kan maar niet snel genoeg gaan en een maand duurt kei lang, maar als ik dan weer lees dat jij alweer 33 weken bent, vind ik dat snel gaan.....

Hier nog steeds niks. Heb vorige maand wel echt het gevoel gehad dat ik zwanger was, maar helaas.

Ik moet vrijdag weer naar 't ziekenhuis en na de vakantie gaan ze verder kijken. Wat ze dan precies gaan doen weet ik niet. Misschien eerst kijken of eileiders goed schoon zijn en zo. Maar al me al zijn we al 1 jaar en 7 maanden verder na het verwijderen van m'n spiraaltje en alweer 10 maanden na m'n miskraam. M'n geduld begint zo af en toe op te geraken, maar dat is denk ik ook niet vreemd. Af en toen denk ik dat het niet meer goed gaat komen en dan een paar dagen later heb ik weer moed.
Ik hoop zo dat het niet al te lang meer gaat duren want m'n verlangen wordt alleen maar groter. En dan al die mensen maar zeggen dat je na een miskraam vruchtbaarder bent, nou bij mij mooi niet!!!

Je laat het wel even weten he als je bevallen bent, kben benieuwd een meisje of een jongen en hoe hij/zij heet en hoe alles gegaan is.

Geniet nog van je zwangerschap en straks van je verlof, heerlijk, even lekker niks en met het kamertje en zo bezig zijn, super.

Nou meid, we houden elkaar op de hoogte.

Ashley, hoe is het met jou? Ben je al bij de gyn geweest?

Liefs Wijstje xxx

He Wijstje!
Hoe zijn de onderzoeken gegaan? Zijn jullie inmiddels al wat wijzer geworden??
Het is hier erg rustig op het topic, ben benieuwd hoe het jullie vergaat!
Ashley, ben je er nog??

Wijstje, ik duim voor je dat er wat schot in de zaak komt voor jullie!

Hier alles nog prima,

Dikke kus Rimke

Hoi Rimke,

Sorry voor m'n late reactie, net terug van vakantie.
We gaan na de vakantie beginnen met IUI. Nog steeds niet zwanger dus. Ik krijg dan eerst een foto van baarmoeder en eileiders. Afgelopen woensdag een week geleden ongi geworden en ziekenhuis gebeld, zou ik eigenlijk afgelopen woensdag, donderdag of vrijdag voor die foto moeten komen, maar toen waren wij nog een Frankrijk. Dus weer een maand verder voordat we met IUI kunnen beginnen. Die foto moet namelijk eerst voordat ze IUI gaan doen.
Ik vind het allemaal wel heel spannend hoor. Baal gewoon dat we daaraan moeten beginnen omdat ik wel  "gewoon" zwanger kan worden, maar nu even niet zullen we maar zeggen. Misschien hebben we dat steuntje even nodig, dat hoop ik dan maar. Of ik moet nu deze ronde zwanger worden, dat zou mooi zijn. Morgen naar de gyn voor controle eitje en zo.
Ik wil het zo ontzettend graag, duim je weer voor me?

Hoe is het met jou? Wanneer ben jij uitgeteld, want volgens mij ben je al een aardig eindje op weg. Sorry, maar ik weet het niet meer precies.

Ashley, hoe is het met jou? Long time no hear.

Nou dames de groetjes en blijf duimen

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan