1e ongi na mk?

Jeetje, spannende tijden dus! Hoop dat jullie vakantie lekker was, dan kan je uitgerust aan dit avontuur beginnen. Denk dat dat wel fijn is.
Balen dat je toch nog een maandje moet wachten met iui omdat die foto's noodzakelijk zijn!
Ga ze een HSG doen? Heel veel sterkte daarmee en hopelijk kunnen jullie daarna snel beginnen! Of niet natuurlijk, dat het komende maand gewoon raak is...........
Ik hoop dat er een heel mooi eitje te zien is, van de week bij de gyn, en dan maar raak schieten, zijn al die toestanden niet meer nodig!

Ik ben inmiddels 37+1 weken zwanger...........en van mij mag ze komen hoor.
Slaap dus al maanden slecht en ook mijn bekken is behoorlijk pijnlijk, tuurlijk is het allemaal te dragen als je weet wat je er voor terug krijgt en wat we er voor hebben moeten doen (al mogen we nog niet mopperen) maar toch!
Ik hou je op de hoogte als ons kleine meisje geboren is natuurlijk, maar dat kan dus nog best 5 weken duren......................zucht!

Meis, heel veel sterkte de komende tijd en hou me op de hoogte he, ik duim door, echt, met heel mijn ziel en zaligheid,

Dikke kus!!

Hoi Rimke,

Ben jij alweer 37 weken? Wat gaat de tijd toch snel zo. Ik lees dat jullie een meisje verwachten, wat leuk, wij hebben ook een meid en dat vind ik helemaal super. Een jongen was ook goed geweest hoor, maar ben stiekem toch wel blij dat het een meisje is.

Vanmorgen bij gyn geweest. Er zat een mooie eitje van zo'n 22 mm. Ze wil toch gaan beginnen met de 1e IUI behandeling. Die HSG komt dan de volgende keer wel (als het dan nog nodig is tenminste). Vanavond om 22.00 uur in ziekenhuis zijn, dan zetten ze een pregnyl spuit voor het rijpen van het eitje. Woensdag morgen tussen 8.45 en 9.00 uur zaad naar ander ziekenhuis brengen, daar gaan ze dat bewerken en daar moet ik dus even op wachten. Daarna meteen doorrijden naar m'n eigen ziekenhuis waar  het bewerkte zaad ingebracht gaat worden.

Ik vind het allemaal erg spannend, had liever gehad dat ik die medische molen niet in zou hoeven, maar ja. Vorig jaar ben ik aangeteld op 26 juli maar dat eindigde in een miskraam in september, dus alweer een jaar aan 't klussen, helaas zonder resultaat. Misschien dat we even een klein steuntje nodig dmv IUI. Duim maar heel hard voor ons. Ik hou je op de hoogte.

Jij nog even volhouden he? Het begint wel spannend te worden. Je bent denk ik ook erg benieuwd hoe jullie meisje eruit ziet. Nog heel even wachten en dan is 't zover. Jij houdt me ook op de hoogte he?

Liefs Wijstje en bedankt dat je zo met me meeleeft.

Wow!!! Wat vlot gaat het dan ineens he! Spannend hoor! Viel bijna van mijn stoel dat ik het las........
Vanavond dus al aan de pregnyl, en dan wordt het zaad geinsemineerd.........pffff wat spannend!
Zorg goed voor jezelf he? Lekker veel rusten en zorgen dat je lijf in top conditie is!
Maar dat doe je vast allemaal al.
Tuurlijk duim ik voor je dat het allemaal bij deze ene keer blijft, gewoon in een keer raak............en zo niet, dan komt het de volgende keer................
Meid, hou je goed, geniet van je meisje en je man en probeer (hoe makkelijk voor mij om te zeggen, maar komt uit een goed hart) te ontspannen...............
Denk aan jullie!

Dikke kus Rimke

Hoi Rimke,

Alles is goed gegaan, onze eerste IUI. Het zaad was niet zo goed. Na bewerking moeten er minimaal 1 miljoen zaadcellen zijn, maar dat waren er "maar" 700.000,00. Niet dat het zo niet kan zei de gyn, maar ze zien liever een minimum van 1 miljoen. Dat valt dus wel een beetje tegen. Ik heb zelf het idee dat gisteren de eisprong is geweest omdat ik toen pijn had. Dus ik ga er maar vanuit dat het niks wordt gezien de pijn gisteren en het aantal zaadcellen. En nu 2 weken wachten. Heb deze week nog vakantie en dan volgende week weer werken, het zingen begint weer, dus afleiding genoeg.

Wat lief dat je zo met me meeleeft en ik hoop dat het duimen van jou heel veel succes zal gaan brengen.

Vrijdag moet ik even m'n eigen gyn bellen of ik, als het niet lukt, moet beginnen met het slikken van hormonen. Ze zullen ook nog wel een keer het zaad gaan testen denk ik. We wachten het maar af.

Ik hou je op de hoogte.

Kus Wijstje.

Hmmmm, niet de ideale omstandigheden dus...........je eitje al gesprongen en zaad niet optimaal............maar je zal altijd zien...........je hebt maar 1 zaadje nodig.......
Is het je meegevallen??
Lijkt me zo met je beschrijving van het heen en weer rijden een behoorlijke toestand, maar dat hebben jullie er natuurlijk graag voor over.
Ben benieuwd wat dit gaat brengen voor jullie, maar in eerste instantie dus 2 weken wachten..............spannend hoor!
Sterkte daarmee en fijn dat het zingen weer gaat beginnen, heb je in ieder geval iets van afleiding!

Dikke kus Rimke

Hoi Rimke,

Op zich is het me wel meegevallen hoor. En dat heen en weer rijden, tja het is niet anders, in het ziekenhuis waar ik normaal naar toe gaan doen ze niet het bewerken van het zaad, dat gebeurt weer in een ander ziekenhuis.

Bij ons in de buurt zit wel een soort van IVF kliniekachtig iets waar ze ook IUI doen en volgens mij doen ze daar wel zelf het zaad bewerken. Ik wil daar toch een keer naartoe bellen of ik daar meteen naar toe kan, of er een wachtlijst zit. Heb namelijk geen zin om weer van vooraf aan te beginnen, dat zie ik niet zitten, anders blijf ik het de volgende keer gewoon doen zoals ik het nu gedaan heb. Ik hoop natuurlijk dat er geen volgende keer nodig is, maar je weet maar nooit.

Ik hou je op de hoogte.

Kus Wijstje.

Ach meis, ik lees net op "als het langer duurt" dat je ongi bent geworden.........
Je had al zo'n vaag vermoeden maar toch............
Ik denk aan je en laat het maar een stevige ongi zijn, dan is de boel zometeen lekker schoon voor een bevrucht eitje..........

Dikke kus!
(ps, alles hier nog erg rustig, 39+3 weken)

Terug
Bovenaan