<p>Hallo dames,</p><p>Ik ben in december gestopt met de pil toen een ontrekkingsbloeding gehad. Momenteel zit ik in de 1 e ronde. Dat wil zeggen: eerste keer “natuurlijk” ongesteld geweest (3 feb)</p><p>Ook heb ik mijn piek gezien op 20 februari met clearblue blue digitaal. Gemiddeld gezien word je 14 dagen na je piek/eisprong ongesteld. Dat zou inhouden dat ik as woensdag 6 maart ongesteld zou moeten worden. Vandaag een vroege zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Had beter kunnen wachten tot ik overtijd ben maar je raad het al ONGEDULDIG.... Het zou ook te mooi zijn als het meteen al de 1e ronde zou lukken, droom maar lekker verder haha. Maarja, had gekund! Ben ik woensdag nog niet ongesteld dan doe ik ak vrijdag weer een test. Aangezien ik mijn cyclus lengte nog niet weet.</p><p>Nu was mijn vraag: in welke ronde zitten jullie? Het lijkt me leuk om ervaringen te delen en te zien wanneer het bij jullie lukt.</p><p>PS: was het ontpillen bij jullie ook zo’n drama? Wat heb ik een pijn gehad bij mijn eierstokken zeg
</p>