1e ronde

Oh Roxana, super spannend dus of je wel/niet ongesteld wordt! Wat denk je? Ja geen idee natuurlijk. En je wilt niet hopen op niks. Maar ik moet dat stadium volgende week weer doorstaan. Ben benieuwd of ik de vroege testen kan weerstaan. Ik hoop het! 
Ik had de spiraal afgelopen 6 jaar, daarom hen ik wel altijd een soort cyclus gehouden maar meer grote pijnlijke borsten en echt maar 1 dag oud bloed of gewoon niks. Alles is afgezwakt zeg maar. 
En Sharonnn ben benieuwd of je aan je lijf gaat merken dat je een eisprong krijgt/hebt. Doe je ovulatietesten? 

Hi lotje
Denk eigenlijk dat ik morgen of overmorgen gewoon NOD krijg. Voel niets behalve gevoelige borsten. Maar 1e ronde gelijk raak zal wel niet het geval zijn.. Eerder een belachelijk lange cyclus. Aangezien het na mijn ontrekkingsbloeding ook 6 weken duurde voordat ik ongesteld werd ( 1e keer) 
Vanochtend weer getest en negatief. Vrijdag maar weer testen als ik nog geen NOD heb. Zit morgen op dag 32 van mijn cyclus.. Frustrerend is dit..

Ik ga zeker ovulatietesten doen! De vorige keer ook gedaan, daarom wist ik ook waarom ik van die mega gevoelige borsten had haha! Hoe laat doen jullie altijd de testen? Ik las dat je het best om 12 uur ‘s middags kunt testen, maar dit komt mij echt niet uit met m’n werk. Meestal test ik pas rond 7uur ‘s avonds.

vandaag al 3 dagen overtijd. En lijk een lange luteale fase te hebben. Zwangerschapstest ook vanochtend weer negatief! 20 feb mijn ovulatie piek gehad ( clearblue digitaal) Dus wel degelijk een eisprong gehad..

dus begin je te tellen vanaf dag 21 (aangezien je eisprong 24-36 uur later is dan je piek) zit nu op dag 16 en nog steeds geen bloed. Bah wat word ik hier onzeker van!  Als ik vandaag of morgen niet bloed, dan zondag maar weer testen..

Spannend dames!
Mijn naam is Julia, ik ben ook nieuw hier. Ik zit nu in mijn tweede ronde. 
De eerste keer erg bezig geweest met temperaturen en ovulatietest. Ik kreeg eerst een rondje en toen een paar dagen lang een knipperde smiley. En toen waren m’n testen op haha. Dit keer bewust niet meer gedaan. Ik merkte dat ik er helemaal zenuwachtig van werd en er onzeker van werd. Waarom heb ik geen vaste smiley? Heb ik überhaupt wel een eisprong etc...
Mijn cyclus is gemiddeld 24 dagen. De laatste keer had ik bruine afscheiding op 14 feb. Op 15 feb wat bloedpropjes en 16 feb pas ‘vloeiend’ bloed. Ik vind het dan lastig om te zeggen wanneer mijn ongesteldheid is begonnen. Is dat al op 14 feb? Of pas op 16 feb? 
Mijn cervixslijm had ik op 23 en 24 februari.
Als het pas 16 feb was dan is mijn NOD A.s. dinsdag. Spannend! 

Liefs 

Op de Flow app zeggen ze dat je vanaf dat je bruine afscheiding begint te verliezen moet tellen. Maar op andere sites zeggen ze weer vanaf echt bloed. Ik weet het niet echt. 

Terug
Bovenaan