1e ronde

Vandaag twee streepjes op de ovulatietest! ? dus ik heb al een regelmatige cyclus. (Als die testen betrouwbaar zijn)
Hopen dat het dit keer “raak” was :).

Kunnen jullie ook niet wachten met een test? 
Net een test gedaan 4 dagen voor dat mijn menstruatie zou moeten beginnen.
Helaas negatief..maar toch twijfel ik..nu maar weer afwachten..wordt er gek van..kan aan niets anders denken en dat terwijl de artsen hebben gezegt dat de kans heel klein is dat het uberhaupt gaat lukken. 

Hi meiden,
Ik ben nieuw hier en heb al aardig wat gelezen. Wij zijn bezig met onze eerste zwangerschap. Ben eind november gestopt met de pil en had meteen een regelmatige cyclus, voelde ook duidelijk mijn eisprong. Helaas de eerste twee keer niet gelukt. Nu dacht ik 8 maart m'n eisprong te moeten hebben alleen was dit  eerder in de week en volgens de ovulatietest was het ongeveer vorige week dinsdagavond. Nu kan ik als het goed is zondag wel een vroege test doen toch? Ik hoop het zooooo graag dat het positief is. Ik kan niet wachten! Heb nu net een neefje van 8 maanden oud en ben daar al helemaal verliefd op?
Wat bedoelen jullie trouwens met NOD? 

Hoi Patriesn!

NOD betekend Niet Ongesteldheids Dag! :)
spannend he? Als je een vroege test hebt kan je eerder testen. Anders zou ik wachten tot je nod! Zelf wacht ik wel tot mn nod voordat ik ga testen.
succes! laat je weten of je een test hebt gedaan en wat je uitslag is?

Terug
Bovenaan