1ste nacht doorgeslapen!! :-)

Werd de hele nacht wakker omdat ik er niks van snapte dat ik Jasmijn niet hoorde hahaha maarrrr... Ze heeft voor het eerst echt doorgeslapen!!!! :) Helemaal blij.... mooi verlaat moederdagcadeautje... Om 22.30 had ze de laatste voeding en om 7.30 moest ik haar wakker maken.... wat een feestje! :).... Dat er nog maar vele van deze nachten mogen komen...

Hoe gaat het bij de andere aprilkanjertjes?

Oh man, wat ben ik JALOERS!!!! Ik word helemaal gek van die voedingen om de drie uur :-(!!
Zal zo blij zijn als ze een ritme krijgt.
Heel vaag toen Carmen net was geboren en anderhalve week daarna, had ze een heel mooi ritme, maar nu is het weg!! We hebben nu andere voeding gekocht in de hoop dat ze daar iets rustiger van wordt!!
Fijn dat je meisje doorslaapt en ik hoop voor je dat ze dat blijft doen!!

Groetjes Sonja, mama van Carmen (3 weken)

OOOeee....wat een mijlpaal! Gefeliciteerd! Heb je nog tips voor de andere moeders zoals ik? Mijn Jasmijn drinkt nu voor het eerst 120 ml af en toe en gisteren zat er tussen begin voeding tot begin voeding voor het eerst 5 uur, daar was ik al heel blij mee. Jammer genoeg was dat tussen 20.00-01.00u dus wij hebben er nog niet beter door geslapen, maar het begin is er. Wij zijn ook geswitcht naar andere voeding (van Nestle naar Nutrilon) en daar lijkt ze het wel beter op te doen. Ook niet onbelangrijk is dat we sinds drie dagen extra verduisterende gordijnen hebben, en dat werkt ook wel mee denk ik. Maargoed, alle tips zijn welkom!

Heerlijk. Ons meisje (3 wk.) gunt ons af een toe ook al de luxe om van half elf tot een uur of 6 te slapen! Ze is alleen de dag erna helemaal in de wat met haar flessen! Ik krijg haar dan niet in en ritme! Ze weet dan zelf niet wat ze wil. Ze heeft honger, maar spuugt haar voeding weer uit omdat ze ze misselijk wordt. Hoe doen jullie dit dan?

Ooohh, wat heerlijk !!!
Wout was 5 dagen oud toen hij een nacht doorsliep. Van een uurtje of 9 tot we hem om 6 uur de volgende morgen maar wakker maakten. Vond het doodeng, grinnn.
Helaas is het bij die ene keer gebleven en ben ik nu alweer blij als hij maar een keer per nacht komt. Hij had de vorige week een aantal dagen waarbij hij om 2100 of 2130 de laatste voeding kreeg, tussen 2 en 3 uur kwam en dan om 6 alweer. ZUCHT
Gelukkig is het nu alweer 2 dagen zo (en zo was het eigenlijk vanaf z'n geboorte al) dat hij om 2100 of 2130 de laatste voeding kreeg, om een uur of 3 komt en dan pas om 7 en vanmorgen zelfs pas 8 uur. (alleen was dat niet handig, de wekker stond om onze oudste te wekken en richting kinderdagverblijf te werken, had ik er dus weer 2 tegelijk, maar... wel heerlijk geslapen!) Dat is nog wel vol te houden hoewel doorslapen heerlijk zou zijn!

Wisten jullie trouwens dat van 9 uur / half 10 slapen tot half 3 / 3 uur 's nachts op het consultatiebureau al doorslapen heet?

Misschien dat het bij die ene keer blijft... hou nog een slag om de arm ;-) maar het zou wel heel fijn zijn als het zo blijft.... Geen idee wat de gouden tip is... Ik geef Jasmijn borstvoeding en ons ritueel 's avonds is nu rond 20.00/20.30 badje of massage + voeden en dan de wieg in, vervolgens voed ik haar rond 22.30/23.00 nog een keertje.... Ze sliep de laatste paar dagen al afwisselend tot 5.00/6.00 uur...

Dit ritme hebben we nu sinds een weekje, daarvoor sliep ze pas om 22.30/23.00 en had ze haar wakkere uurtjes tot die tijd....

Terug
Bovenaan