1ste nacht doorgeslapen!! :-)

Als ik die bolle wangen en buik van Jasmijn zie, dan maak ik me geen zorgen over de groei :)... en ze huilt echt wel als ze honger heeft dus ik ga er vanuit dat het gewoon kan... over 2 weken weer CB en dat zal de check zijn.... Ik vertrouw in deze gewoon op mn kleine meisje.

Anouk slaapt heeeel af en toe door. Net zo'n slaapkop als haar moeder... :)
Maar vannacht heeft ze zich weer om 3 uur gemeld. Ze drinkt sinds een aantal dagen heel goed! Vandaag is ze al 6 weken. Ze drinkt nu toch makkelijk 5 flessen van 100ml leeg in een vrij rap tempo iedere keer. De 6e die ze ook zou moeten gaat niet helemaal op/ Vaak begint ze er niet eens aan. Ligt eraan. Het is nog maar een klein poppetje he, dus kan wat langer duren voordat ze op schema zit. Ik zie wel duidelijk dat ze aan het bijkomen en aan het groeien is! Ik ben al 2 weken niet meer op CB geweest: gesloten. Andere filiaal ligt een half uur verder weg dus dat zie ik niet zitten om even snel te gaan wegen...

Hoi Eva

Nou ze kunnen mijn rug op met die adviezen dat het niet goed zou zijn. Een normaal gezond kind (dus niet een zwaargewicht bij de geboorte of een lichtgewichtje) wordt echt wel wakker als het honger heeft en heeft het geen honger dan slaapt ie gewoon door. (Ik denk altijd maar dat het jaloerse dames zijn die dat soort adviezen geven. Die hadden ook wel gewild dat hun kindjes min 6 uur zou slapen in een nacht...)
Ik heb nu de tweede die al regelmatig 6 uur slaapt snachts. Onze eerste dochter sliep ook meteen al 6 uur per nacht. De kraamverzorgster zei toen ook ja ik moet het advies geven dat je ze dan moet gaan wekken, maar dat doe ik lekker niet, geniet er maar lekker van dat ze zo lang slaapt die voeding tankt ze 'sochetnds echt wel weer bij.
Kijk als je kind gaat afvallen, geen plasluiers meer heeft en niet meer allert is.... ja dan moet je misschien even achter je oren gaan krabben, maar dat is bij de meeste kinderen echt niet het geval.

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie's!
Het is toch wel fijn dat je zoiets aan iemand kan vragen,
Ik weet dat ik me niet al te veel van de "regeltjes' van het CB aan moet trekken, en ik ben blij te horen dat er veel meer moeders zijn, die ook vinden/zeggen dat hun kindje echt wel wakker word als het honger heeft. Ik heb er ook wel alle vertrouwen in dat Chanel zich zelf echt niet zal uithongeren ;-)
(ze schreeuwt al als een speenvarken, als het haar niet snel genoeg gaat!)
Ze wil nu nog steeds elke 3 uur gevoed worden, maar dat veranderd binnenkort wel hoop ik.
Ik durf het nu in elk geval wel aan, om haar lekker te laten slapen, mocht ze een nachtje "doorslapen'

Groetjes!

Terug
Bovenaan