1ste nacht doorgeslapen!! :-)

@Natasja: Jeetje dat klinkt ook al heerlijk. Jasmijn is elke nacht nog twee keer wakker, dus rond 2 uur en dan rond 5 uur weer, dus meestal lig ik rond 9 uur in bed en doet mijn man de late voeding van 23.00u zodat ik in elk geval nog een beetje slaap.

@Bab: maar hoe doe je dat als jouw Jasmijn geen honger heeft? Mijn Jasmijn is gewoon om de drie/vier uur hongerig, alleen dat valt elke dag op een andere tijd.

Ze komt zelf rond de 2 à 3 uur. Daarom had ik het idee dat de voeding niet genoeg was.
Als ze niet komt na drie uur, maak ik haar niet wakker hoor. Dan maar wat later die fles, ben veels te blij dat ze dan een beetje doorslaapt.
Het is alleen zo jammer dat als ze langer wegblijft dat altijd op de dag is....

Hoi,

@ Lonneke: is inderdaad heerlijk om om 9 uur / half 10 al de late voeding te doen, wij zijn allebei geen mens meer om een uur of 11. (we hebben dat met Tijn heel braaf geprobeerd, liep de wekker 3 keer af, waren we nog niet wakker en konden we als we eindelijk wakker waren hem wakker zien te krijgen, nu dus de late voeding van begin af aan lekker vroeg, dat werkt hier het beste...) De wekker gaat om kwart voor 6 hier dus daarna gaan we ook lekker slapen.

Ik maak Wout trouwens als hij zichzelf niet meldt na 3,5 uur tot 4 uur wakker overdag. Anders gooit hij inderdaad alles overhoop. Slaat hij overdag een voeding over die hij dan 's avonds of 's nachts weer in wil halen...
Voeden op verzoek, van mama of kind denk ik altijd maar...

Geven jullie allemaal flesvoeding dan?

Ik geef borstvoeding en red het echt nog niet een nacht doorslapen, Hij komt bij mij toch echt vaak rond 2 uur s'nachts en rond 5 uur. ach ja zolang hij daarna inslaapt vind ik het geen probleem maar ik heb al heel wat ochtenden vanaf 5 beneden gezeten omdat meneer wakker was.

Ik maak hem dus ook overdag na 3,5 tot 4 uur wakker want anders zit ik s'nachts ook flink in de knel.

Hoi Floor,

ik geef in ieder geval borstvoeding. In hoeverre je van een schema kunt spreken (is erg variabel, kan zomaar een uur tot 2 uur verspringen, alleen let ik altijd op dat ik 's avonds "goed uitkom") voed ik Wout ongeveer om:

600-700
1030
1330
1700
1930
2100
300

(deel de dag eigenlijk in in vroege ochtend, late ochtend, vroege middag, late middag, vroege avond, late avond en nacht)

Zijn er 7 als het goed is. Hoe ziet het er bij jou uit?

groetjes Natasja

@Floor ik geef ook borstvoeding en net zoals Natasja mik ik 's avonds ook zodanig dat ik uitkom rond 22.30 als laatste voeding... dat is de tijd dat ik meestal zelf ga slapen....

Vandaag was het schema
730
1030
1330
1700

en dan nog om 20.00 + 22.30..

Als Jasmijn weer doorslaapt, dan zit ik op 6 voedingen per dag en anders 7.

Ook Joost slaapt al door. Gisteren kreeg hij om 20.00 zijn laatste voeding en vanmorgen kwam hij weer om 05.30 uur. En Joost krijgt ook alleen maar borstvoeding, dus het is echt niet zo dat alleen flessekinderen doorslapen. Joost is nu 8 weken en slaapt sinds twee weken 8 uur achter elkaar 's nachts.

....en Bab? ik ben wel benieuwd....heeft jasmijn vannacht weer doorgeslapen?

Ik geef flesvoeding en ik voed op verzoek, mijn schema gisteren was:
0800
1130
1400
1800
2100
0100
0500

vanochtend was ze dus laat, ze kwam pas om 0900, dus heb ik gelukkig nog wel wat geslapen. Overigens is het s nachts gelukkig alleen voeden en verder niet 'spoken', ze slaapt als een roos...

Terug
Bovenaan