2 weken gestopt met de pil....

Hey bedankt voor je snelle reactie, echt hoor die onzekerheid is zo zwaar K**** maar goed afwachten maar!

Om jouw vraag te beantwoorden, nee volgens mij kan het geen kwaad, ditomdat ze wel zeggen bijv. 4 weken zwanger maar je krijgt er 2 cadeau terwijl je op dat moment eigenlijk niet zwanger bent. Ik denk dat het niet erg is om af en toe een wijntje te nemen toch? De meesten weten het niet eens als ze zwanger zijn. Wat een mooi excuus is om niet te drinken tov familie enzo is om te zeggen dat je bijv. wat wilt afvallen en alcohol wordt je dik van? Of zeggen dat je bezig bent met een reiniging van je lichaam en dat er in een blad stond dat je dat 10 dagen moest doen? Of gewoon geen trek in?

Ik hoop dat het wat helpt??
Ps loop elke 5 minuten naar de wc om te kijken of het weer opkomt maar nee nog niet...ik hoop het maar

o maaike, bedankt voor het meedenken! Helaas nog niets zoals je hebt kunnen lezen...maarre jee voor jou ook vervelend zeg!

Ik hoop dat het ook bij jou allemaal weer in het gareel komt ik hoor graag hoe het met je gaat!

groetjes Laura

nog anderen met een mening?  Ben echt zo druk aan het maken....  zucht

Nou, wat betreft het bloedverlies, was op dag 22 was ff in de war, dit was 1 dag, verder niets meer!

Wel veel krampen in mijn liezen? Snap dat niet helemaal maar goed, ik zou willen dat ik er niet zo mee bezig was!!

Anderen nog testen gehad?
groetjes laura

Aloha!

Ik heb vamorgen getest maar hij was negatief, helaas. Ik wou dat ik me er niet zoveel mee bezig hield, word er een beetje gek van. Het word tijd dat ik na mijn 3 weken vakantie morgen weer aan het werk ga. Even mijn gedachten verzetten en op naar de volgende ronde. Ik moet eerlijk zeggen; was het maar zo makkelijk. Om even een knop om te zetten zodat je er niet aan zou denken. Maar de waarheid is dat ik zo'n drang heb om alvast van alles in te gaan slaan voor een eventuele babykamer, GEK word ik ervan. Ik hoop dat het snel werkelijkheid word, en dan kan ik me laten gaan met m'n koopdrang!

Groetjes Maaike.

hey kut zeg!! misschien komt het nog?

of is je NOD al geweest?

Ik heb net test gedaan en na 10 minuten vaag streepje!!!!!

Wat nu is het zo of gewoon te lang gewacht?

HELLLLPPPPPP!!!

Hoi Laura,

Mijn NOD was gisteren. Ik ga er niet vanuit dat het nog gaat komen, we gaan maar naar de volgende ronde. Bij de meeste testen heb je met 5 minuten een uitslag en alles wat daarna nog komt is eigenlijk niet meer geldig. Met wat voor test heb je getest? Ik heb de testen van Kruidvat en daarbij issie na 5 minuten niet meer geldig. Moet je ff de gebruiksaanwijzing lezen. Hoop voor je dat het echt positief is, en anders gewoon nog een keer testen!

Ik duim voor je!

Groetjes Maaike.

Het blijft moeilijk he, het van je af zetten, zeker als er steeds meer mensen in je omgeving zwanger worden!! Om gek van te worden enne leuk voor hen.

Ik begin zelf ook te geloven dat ik wel zwanger moet zijn, ik heb er immers zoveel voor gedaan, en anderen worden per ongeluk zwanger? Dat is toch niet eerlijk hahaa

Maar goed, morgen doe ik weer een test......zucht

Terug
Bovenaan