2 weken gestopt met de pil....

Hey, het kan zijn dat je menstruatie nog onregelmatig is na het stoppen van de pil. Je kunt het nog ne3rgens op baseren. Toch zou het zo kunnen zijn dat je zwanger bent maar je lichaam nog niet voldoende hormonen heeft aangemaakt.

Het is moeilijk en frustrerend, en je hebt geen idee waar je aan toe bent heel vervelend

Werns je veel succes en hoop  dat het goed nieuws is!
groetjes Laura

Hallo mensen,

Weer even een update van mijn toestandje hier. Ben afgelopen woensdag denk ik toch ongesteld geworden, ben het 2 en halve dag geweest. En ben gisteren geopereerd, kreeg een inwendige katheter i.v.m. nierproblemen. En ben nu weer flink bloed aant verliezen. Heb ook antibiotica gekregen die slecht zouden zijn voor een eventuele zwangerschap. Hopelijk kunnen we er de volgende ronde toch gewoon voor gaan, want de wens word groter en groter. Dus ik hoop dat ik voor m'n eisprong weer aardig op de been ben, zodat we weer kunnen klussen. Al met al is het flink balen, maar het is niet anders.

Iemand anders al getest? Lalau (sorry weet je naam niet meer precies) jij ging morgen testen toch? Ik zal voor je duimen meid!

Groetjes Maaike.

hai pien ik heb het zelfde als jou ik ben 13 augustes voor het laats ongi geweest en ben nu 6 dagen overtyd en zit nu op dag 34 ik test ook negatief en heb alle merken al gehad echt frusterend zo je weet gewoon niet waar je aan toe bent maar het kan lang duren voor die ongi komt je leest zelfs al dat soms meiden er 70 dagen op hebben zitten en soms ook minder maar ja we weten het niet ik ben voorlopig klaar met testen heb er nu 7 gedaan dus geloog niet dat ik zwanger ben van mij mag die ongi wel komen en op na ronde 2 waneer ga je naar de dokter ik ga maandag even bellen ik vergaa zo wat van de rugpijn groetjes

meiden,

bedankt voor de reacties!!!afwachten dus maar!!
Jullie allemaal succes met zwanger raken!!

x pien

Ha Pien & Liefding,
Weet psies wat jullie bedoelen...
Maar vandaag eindelijk ongi geworden op dag 36! (  reken die 2 halve dagen ongi na 3 weken al, toch maar mee...)    
Heb wel een paar x t gevoel gehad ongi te moeten worden, maar dat zette niet door.
Benieuwd wat m'n cyclus deze maand gaat doen..
Maar belangrijker: We kunnen voor ronde 2 gaan!
Iedereen veel klusplezier
X Siem

Ff een vraagje:
Hoe doen jullie dat als je nog niet weet of je zwanger bent, wacht je met een wijntje tot je zekerheid hebt? Heb ook al gehoord dat je pas na 5 weken een bloedband hebt en dat voor die tijd niet uit maakt... (met mate)
Zijn jullie ook bang gelijk door de mand te vallen bij jullie vrienden?
Probeer tegen die tijd wel wat te ontlopen...
X siem

Help...

Even een vraag, ik ben gister een beetje gaan bloeden, niet veel maar toch, dit was op dag 15 dus dat zou erg vroeg zijn om ongesteld te worden. Ik had een beetje de hoop dat dit innestingsbloeding zou zijn. Wilde even afwachten tot vandaag of ik dan nog zou bloeden. Dit is niet het geval. Het is helemaal over. Heb extra sensitive test gedaan, 1 dag te vroeg maar goed. Deze was negatief.

Wat denken jullie'??? ZIt nu vol onzekerheid!!! Wie kan me helpen....

groetjes Laura

Hey,
Innesteling zou kunnen... Volgens mij kun je helaas alleen maar afwachten...
Zou het anders ook niet weten. Vreselijk die onzekerheid!
over 1 of 2 dagen nog een x testen...
Succes! Hoop voor je dat t bloeden  niet doorzet.
x

Terug
Bovenaan