20 weken echo.....

Gister de 20 weken echo gehad en ons kereltje mogen bewonderen.
Alles was goed te zien en te meten, hij is alle kanten even opgedraaid.
Ook alle metingen lagen keurig in de grafiek op het gemiddelde, en zelf de berekeningen kwamen op 24-26 december uit, (uitgerekend 25 december)
DVD met de opname incl. geluid van de echo, CD met de foto's en nog een hele stapel afdrukken incl panorama en pasfoto formaat meegekregen en al 2 paar lieve paddington sokjes in donkerblauw en grijs, echte jongenskleuren!

Twijfelen nog of we iedereen vertellen wat het wordt of dit in besloten kring willen houden;
op de DVD is het duidelijk te zien, en ook een van de foto's is vrij duidelijk.

Hoi iedereen

Heb vandaag mijn 2de 20 weken echo gehad en deze was echt super allles zit er op en er aan, en niets wijst uit dat het misschien down heeft. en dat met een kans van 1 op 92  , heb zelfs foto's van handje en voetjes en beentjes en een gezichtje moest er wel een uur voor liggen maar had het er echt voor over.
Zaterdag gaan we voor 14 dagen naar Frankrijk en nu kan ik met nog meer plezier op vacantie.
Zelfs mijn suiker was goed.
Groetjes Yvonne

Even een kort bericht, later meer!

We hebben vanmorgen de screeningsecho gehad en alles zit erop, eraan en
erin!!! En we hebben ons in weten te houden, we weten níet wat het is!
Dat wordt dus écht een kerstcadeautje!!

Groetjes, Edith.

Hoi Meiden,

Wij hebben op 7 augustus de 20 weken echo gehad!
Alles zag er prima uit.
We weten niet of het een jongen of meisje wordt.
Dat wilde we niet weten.
Nu zijn we op vakantie bij mijn moeder (zij woont in canada).
Hier weet iedereen bijna altijd van te voren al wat het word.
Dus echt neutrale babykleertjes kopen gaat niet.
Wel hebben we een slabbertje (een bib noemen ze dat hier) gekocht met I love ,y daddy er op, echt zo schattig!

Groetjes
Anita

Hoi Allemaal,

Wij  hebben gisteren de 20 weken echo gehad, alles was goed en wij wouden niet weten wat het werd..
Zo te lezen gaat het bij iedereen goed?

Groetjes Sharon

Hoi Meiden,

Niet alleen ik voel mijn kindje nu iedere dag.
Ook mijn vriend heeft het kindje nu al een paar keer gevoeld en mijn moeder gisteren ook voor het eerst.

Hoe ver zijn jullie nu?

Ik zit op 22wk en 5dg.

groetjes
Anita

Terug
Bovenaan