20 weken echo.....

Hoi,

fijn dat het goed gaat met iedereen. Wij zijn vandaag geweest voor de 20-weken echo, ook hier is alles goed. We hebben alles prachtig op het scherm gezien en mooie foto's meegekregen. Op de vraag of wij wilde weten wat het wordt, hadden we snel antwoord : Ja. Na alle controles dan maar even op zoek naar het geslacht, maar alsof de kleine ons wil pesten... het had de beentjes gekruist over elkaar en de billen tegen mijn baarmoederwand aangedrukt, dus helaas, het was met geen mogelijkheid in beeld te krijgen. Jammer, maar bij de volgende controle proberen ze het voor ons opnieuw. Heel tof, want er is geen medische reden voor en eigenlijk zou dit dus onze laatste echo zijn, maar nu mogen we nog een keer .

Groetjes
Bibi

Hallo allemaal,
Vandaag ook de 20-weken echo gehad en bij beide kindjes zat alles er op en er aan! Wat een last valt er dan van je af! Ze moest soms wel even goed kijken, omdat het toch alllemaal lastiger is met 2 hahaha. Geslacht niet met zekerheid, dus niet op vastpinnen. Misschien bij de volgende controle dat ze nog even kunnen kijken.

Over 2 weken weer gewone controle. O,ja mijn placenta's lagen bij beide kindjes voor dus vandaar dat ik ze nog niet zo heel veel heb gevoeld.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiii

Hallo allemaal,

Wij hebben gisteren ook de 20-weken echo gehad, en gelukkig was ook alles ,wat ze konden zien, goed !!
Wat is het toch bijzonder dat je zo je kind kunt zien.
En wat zit zo'n lichaampje toch kunstig in elkaar, echt een wonder !!
We wilden het geslacht niet weten en konden het ook echt niet zien.
Arts heeft het wel gezien maar gelukkig niet verraden.
Nu ik het kindje weer gezien heb word het wel weer een beetje echter, zwangerschap gaat ook zo snel !! Ga nu echt al een beetje fantaseren hoe het er weer uit zal zien,op wie het lijkt en hoe zo'n frummeltje heerlijk bij je ligt en drinkt.
eerst zo allemaal onwezenlijk maar nu zie ik het weer een beetje voor me.
wat een gezweimel hé !!    

groetjes An

ik had 29 juli de 20 wekenecho.
het word een meisje en alles zit er op en er aan. ze was wel druk bezig met schuppen maar de vrouw die echo heeft gemaakt kon wel alles vinden. al had ze voor de aorta wel een paar keer moeten zoeken.  
echt geweldig om zon wondertje te zien drinken van het vruchtwater en dat ze schopt. je ziet dan dat hele kleine tongetje naar buiten gaan. geweldig.
vind deze echo velen malen leuker als de 12 weken echo. gewoon omdat de baby nou beweegt en alles kan.

groeten angela

Hoi;
Ik zag dat ik nog niet gereageerd had: Mijn 20-weken echo had ik op 28 juli.
De baby was verschrikkelijk aan het bewegen. Lag echt geen moment stil. De gyn kon niet alles zien en meten, maar wat we zagen was prima. Op 8 augustus mochten we daarom nog een keer komen. Het enige wat we niet hebben gezien is het geslacht. Onze spruit wilde niet in volle glorie in beeld (bij beide echo's niet), dus voor ons is het nog een grote verrassing. We wilden het wel graag weten. Nou ja, over een week of 6 doen we een 3D-echo, dus dan vragen we het weer. Vandaag trouwens naar de vk geweest. Alles was goed. Baby lag weer lekker te bewegen en ze kon het hoofdje al voelen.
Voor diegenen die nog een 20-weken echo krijgen.....heel veel plezier..

Groetjes Finduilas

haha dan past je babybanner wel precies bij je (baby ligt met de rug naar je toe) Wel jammer natuurlijk dat je het iet hebt kunnen zien (als je het graag wilt weten) maar de 3-D echo laat jullie hopelijk meer zien.

hallo ik heb vorige week mijn 20 weken echo gehad en vond het echt super.alles was in orde met de beeb.ze konden alleen nog niet goed zien wat het word omdat de beeb de beentjes over elkaar hield in kleermakerszit.
groetjes paula

Terug
Bovenaan