24 jaar en moeder wens.......

Nou ik denk dat ik nog wel wat langer op duidelijkheid moet wachten hoor.
Maar we zullen zien hè. Ik verwacht niet dat ik vrijdag al duidelijkheid heb. En ben ook nog niet van plan om meteen te gaan testen. Ik laat het allemaal ff op zijn beloop.

Wat ik wel vreemd vind is dat ik ineens zo'n honger heb. Zelfs vannacht voelde ik me zo gammel dat ik zelfs uit bed ben gegaan om ff koekje te nemen. Vanmorgen grote bak yoghurt met muesli, terwijl ik helemaal niet zo'n ontbijttype ben. En nu alweer honger. Is dit normaal, hihih?

Liefs Nathalie

Heyhey!

Wat een leuk forum :)!
Ik ben al half (erg druk op werk)  actief op andere berichten, maar ik zal me toch nog even voorstellen:

Ik ben "Ieniemienie" en ik ben 23 jaar oud.
Heb begin Juli mijn mirena laten verwijderen en zitten nu in ronde 1.
Mijn NOD is als het goed is (wet t niet precies) rond 8-8..
NOD is toch de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar hopelijk dat je het niet word?

Liefs   ieniemienie

heyhey

welkom ieniemienie!!!! NOD is inderdaad de dag waarop je ongesteld moet worden maar het hopelijk niet wordt... haha....

nathalie... wat vreemd dat je dan opeens zo'n honger hebt... misschien toch een teken?!?! maarja maar niet te veel op focussen anders krijg je nog meer honger... en ben je dadelijk toch niet zwanger...

x

Welkom inimienie, gezellig dat je ook mee kletst.
Wens jullie heel veel succes en geluk in ronde 1
Ik zal je ff op het nodlijstje zetten.

Hahah doe ik ook niet hoor Joyce, wou het ff met jullie delen
Vind het vreemd. Ik eet gewoon wat en dan moet het vast goedkomen.
Ik denk dat ik niet eerder dan volgende week duidelijkheid heb, dus wacht ''rustig'' af

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08
Wen_84, 24 jaar                        2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08
Suzy, 24 jaar                                6e ronde - 1e kindje            27-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

85Babe85, 22 jaar                 1e ronde - 1e kindje            29-07-08
LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai zeg!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er niemand zwanger

pfff dat jij gewoon rustig kunt afwachten... ik geloof dat als ik al 1 dag overtijd of te laat zou zijn met ongi worden dat ik dan al meteen zou willen testen haha.... ben ik veel te nieuwsgierig voor.... haha

hoi dames

bedankt dat jullie me op het lijstje hebben gezet. nathalie wat allert van je dat je door had dat ik in ronde 6 zit en niet 2!
die mk was wel heel vervelend ja had nooit verwacht dat ik al zwanger was en was al paar dagen overtijd toen ik voor een operatie naar ziekenhuis moest.
ik had die ochtend getest en was negatief toen heb ik een ruggenprik gehad en was ik erg ziek tijdens de operatie en toen hebben ze me nog allemaal zooi toegediend om de misselijkheid tegen te gaan. een week later dacht ik wat vreemd ben nog steeds niet ongi en wat denk je ja wel zwanger.
ben dus bang dat dat gedoe in het ziekenhuis niet zo goed was voor de kleine. en kreeg die dagen ook nog te horen dat mijn ouderas gingen scheiden dus had ook wat last van stress dus had gewoon nooit goed kunnen gaan.
wel heftige periode al dat slechte nieuws tegelijk maar nu gaat het weer heel goed met me.
ben niet iemand die heel lang ergens over in zit mijn vriendin zegt ook steeds dat ze niet snapt hoe ik me zo groot kan houden.
maar ja het was erg vervelend maar weet wel dat ik vruchtbaar ben wat al een hele geruststelling is. hoop gewoon dat ik gauw weer zwanger mag raken en het mag voldragen!

nathalie wat raar dat je opeens zo honger hebt zeg! hoop voor je dat dat een kwaaltje is maar je weet het niet he .

mijn vriend en ik zijn trouwens al 5,5 jaar samen en we wonen al 4 jaar samen!
we hebben twee katten en een hond!
nu nog een kleine erbij en alles is compleet.
ik werk in de horeca, ben bedrijfsleidster in een leuk eetcafe.
maar heb nu lekker vakantie nog 1 week.

zijn er al dames die al gaan testen??
ik test pas als ik echt paar dagen overtijd ben want vorige keer duurde het ook erg lang voordat de test positief aangaf.

succes met afwachten ik duim voor jullie!!!

liefs suzy

Hoi Nathalie,
Ik heb nachtdienst gehad vandaar dat mijn bericht zo vroeg was.
Druk bezig met ronde 2 nu maar hopen dat het wel raak is.

X Mariska

quote: Plein16 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2008 05:37:15'));

Hoi Nathalie,
Mij mag je ook bij schrijven op jullie lijstje.

Gr MAriska

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2008 16:13:16'));

Wat jammer zeg Mariska, rot hè dat voorgevoelen altijd kloppen.
Soms is het ook wel fijn natuurlijk, maar hopelijk krijgen we ooit eens over onszelf een postief gevoel.

Wil je ook op ons nodlijstje meis? Heel veel sterkte met de rd-tjes niet leuk!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan