24 jaar en moeder wens.......

Nog een vraagje aan jullie.
Zijn er meiden van jullie die nog steeds roken.
Ik vind het moeilijk om daar gelijk mee te stoppen maar heb het nu nog beperkt tot een paar sigaretjes per dag.
Gr Mariska

quote: Plein16 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2008 14:54:19'));

Hoi Nathalie,
Ik heb nachtdienst gehad vandaar dat mijn bericht zo vroeg was.
Druk bezig met ronde 2 nu maar hopen dat het wel raak is.

X Mariska

quote: Plein16 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2008 05:37:15'));

Hoi Nathalie,
Mij mag je ook bij schrijven op jullie lijstje.

Gr MAriska

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2008 16:13:16'));

Wat jammer zeg Mariska, rot hè dat voorgevoelen altijd kloppen.
Soms is het ook wel fijn natuurlijk, maar hopelijk krijgen we ooit eens over onszelf een postief gevoel.

Wil je ook op ons nodlijstje meis? Heel veel sterkte met de rd-tjes niet leuk!

Liefs Nathalie

heyhey...

Ik rook ook... :(
heb laatst een poging gedaan om te stoppen... maar toen kwam mijn afstudeer stress en ben ik weer de fout in gegaan.. :( grrrrrrrr

maar ik weet wel heel zeker dat als ik zwanger zou zijn ik meteen zal stoppen... !!!!

tis natuurlijk beter om eerder te stoppen.. maar ach... junkies, rokers, drinkers en weet ik wie allemaal worden ook zwanger.... dus waarom wij niet!!!

maar zoals gezegd als ik positieve test in handen heb dan stop ik ook meteen!

heb al hele dag gek gevoel in onderbuik... kleine steekjes.... en ik moet telkens plassen... grrrrrrr.. hopelijk geen teken van blaasontsteking....

wat is het maar stil....

ja de meeste zitte natuurlijk op het werk nou....

ik hoef pas om 19 te beginnen... tot morgen half een...

en dan vrijdag nog en dan heb ik een weekje vakantie...... heerlijk....

x

hoi joyce en de rest

dat plassen kan ook wat anders betekenen en dat zou goed nieuws zijn
heb je wel eens blaasontsteking gehad dan want anders lijkt me dat onwaarschijnlijk hoor!
is inderdaad stil hier nu had ook gehoopt ff gezellie te kletsen.
werkse zo !!

ik ga zo ook ff weg er is braderie hier vanavond wel gezellie ff terrasje pakken.

liefs suzy

Hi meiden, was ik ff weer!

Ik heb hele drukke dag achter de rug. Veel revalidatie therapie en er gebeuren aparte dingen meiden. Ik had behandeling bij chiropractie. Ik vertelde haar dat mijn heup niet echt stabiel aanvoeld, ik pijn in mijn onderrug hebt, moe ben, met vlagen misselijk sinds vrijdag en vandaag constant honger hebt, heel vreemd. Zegd ze ineens tegen me: ben je zwanger? Hahah ik keek haar eens aan, niet dat ik weet. Ze weet van onze kinderwens. Heb het toen met haar over gehad dat we in maart gestopt zijn met de pil, maar verder hebben we er tijdens de behandeling niet echt over, dus dat vond ik wel heel apart. En er zijn steeds van die aparte dingen. Zo kreeg ik net een mailtje van hyves. Met een blog tekst: ik ben zwanger! Dus ik schrok ervan. Bleek van een vriendin te zijn, die is al best een tijd zwanger en kreeg nog een felicitatie van iemand, dus daar kreeg ik mailtje van dat er een reactie geplaatst was. Ik ben niet spiritueel ofzo aangelegd. Maar het is net of er steeds tekenen zijn. Zo legde ik paar dagen geleden in bed ineens mijn handen op mijn buik, onbewus. Heel apart allemaal. Maar goed weer genoeg weggedroomd. Ik denk dat ik nog wel ff moet wachten. Eerst maar eens 2 dikke strepen op zwangerschapstest dan ............. uhm geloven, hihih

Joyce werkse meis. Heb je je nog een beetje vermaakt vandaag?
Suzy ja ik zal ineens terug en toen stond er ronde 6 dus ik dacht hier klopt iets niet.
Jeetje operatie, mk en je ouders die toen gingen scheiden. Ja das dan alles ff in 1x hè. Je kunt alles wel wegstoppen, maar je moet het ook wel verwerken. Of heb je het al plekje kunnen geven? Lijkt me niet makkelijk allemaal.

Plein ik snap niet veel van je berichtjes meis, waarom quote je steeds?
Wanneer is je nod meis? En nee ik rook niet. Als je het moeitlijk vind stop je idd gewoon als je positief test. Teministe dat zou ik dan doen. Maar ik hoef gelukkig niet te stoppen. Wel goed dat je al geminderd bent.

Meiden ik ga ff rustig tv kijken, ben bekaf! Fijne avond!

Liefs Nathalie

Is het lekker weer dan bij jullie Suzy?
Veel plezier vanavond! Liefs Nathalie

hey nathalie

ja is hier wel mooi weer maar de zon in wel net weg!! helaas!!!
ik woon trouwens op de veluwe en jij ??

ik heb het al wel een plekje gegeven hoor en heb er ook echt wel wat traantjes om gelaten maar omdat ik die tijd meer had meegemaakt waren ze op een gegeven moment gewoon op!
soms als ik denk dat ik zwangerschapskwaaltjes heb en dan toch ongi wordt heb ik het wel weer ff moeilijk!!
ík was zo blij toen het raak was en voelde me zo goed dat gevoel wil ik weer terug!!
maar dag nadat ik positief testte begon ik al te bloeden dus hield er wel rekening mee dat het fout zou gaan en 5 dagen later had ik idd het vruchtzakje verloren.

wat een aparte dingen maak jij mee zeg!! hoop echt dat het wat betekent!!
het klinkt idd alsof je zwanger bent maar geef eerlijk toe dat je je er niet teveel op moet verheugen mijn lichaam houdt me soms ook giga voor de gek en dan is de telleurstelling nog groter!!
maar ik duim voor je!!

ik ben ook moe ondanks ik vakantie heb en veel slaap en weinig doe en heb het idee dat ik vaker moet plassen. ook wel gespannen borsten maar dat heb ik wel vaker voor nod. maar wie weet....

liefs suzy

Terug
Bovenaan