24 jaar en moeder wens.......

Nathalie, ik las dat je last had van je buik van het tillen. Doe lekker rustig aan meid. Mijn nieuwe NOD is 25 augustus (volgens mij had jij die ook?). Ik zal even proberen om hem erop te zetten maar als het niet lukt zou jij het dan weer voor me willen doen?

Met mij gaat het wel goed.. Ik heb me voorgenomen om weer lekker positief de volgende ronde in te gaan en nu hopen dat het deze maand wel raak is..

Welterusten allemaal

Ooh ja, en ik neem een grote emmer glitters ****************** van Maaike Sanne aan.. Maar ik laat natuurlijk genoeg voor de rest van de meiden over.. Dat we er maar allemaal gelukg door mogen krijgen

Goedemorgen meiden,

Zo hey wat er is hier nog gezellig gekletst! Ik moet het nog ff allemaal terug lezen hoor. Maar wou jullie ff laten weten dat mijn temperatuur eindelijkkk gedaald is na 36,58 en ik toch ff testje heb gedaan ivm zekerheid voor behandeling bij osteopaat van morgen en deze was uiteraard Negatief!

Dalijk heb ik therapie zwemmen en dan is eigenlijk de ochtend alweer voorbij. Thuis hier nog de laatste dingetjes doen, de laatste was anders moet ons mam dat doen, cadeautjes inpakken want mijn schoonmams was vorige week zaterdag jarig en de spullen in de tas doen. Ligt al allemaal klaar, maar moet er nog wel ff in hè kan natuurlijk niks vergeten, hihih.

Misschien kom ik eind van de dag nog wel ff buurten of vanmiddag ofzo als ik ff rustig zit, hihih. Gaan vannacht namelijk om 3.15/3.30 uur weg omdat ik om 8.00 uur die behandeling heb. En daarna heerlijk door naar Luxemburg waar ik tot woensdag of donderdag blijf. Wat een heerlijk vooruitzicht!

Meiden ik ga nog ff lezen, tot strakkies

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje          26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-08-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje            ??-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            ??-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08
Marjootje85, 23 jaar            7e ronde - 1e kindje           30-07-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op:

* Nathalie komt met haar emmertje aangewandeld en pakt een grote schep vol *
Sorry meiden, maar vorige keer was ik bescheiden en dat heeft niet geholpen dus ik neem mijn glittertjes mee naar Luxemburg en hopelijk komt iets heel moois van!

Maike Sanne tuurlijk blijven we voor je duimen dat je de hele zwangerschap goed door komt meissie. Hopelijk krijg je snel gezelschap van andere meiden hiero.

Nancy ik heb idd 25 aug mijn nod en heb jou ook ff op het lijstje gezet meis
Joyce wanneer is jou nieuwe nod? Hoe voel je je vandaag?

Jacqy hoe is ie met jou meis?
Ben toch ook wel erg benieuwd na de meiden op het overtijdbankje
Meiden laat AUB iets van jullie horen!

Liefs Nathalie

ha meiden,

joyce wat balen dat het toch doorgebroken is!!!

nou hier nog niks te bekennen afgelopen 3 cyclussen zat ik precies op 28 dagen
dus het blijft nog even spannend!!!
vanmorgen wel getest maar die was negatief was wel even balen maar ja zolang ik nog niet ongi ben heb ik nog een kansje!!!
dus ik hoop dat er nog wat van die glitters mijn kant op zullen waaien!!!

zodra er nieuws is laat ik het wel ff weten!!!

liefs

Amai 2 dagen niet kunnen langskomen, dus nu héél wat bij te lezen ( al een geluk dat we een dag verlof hebben!).
Ga niet alles kunnen bijlezen, want moet straks naar een BBQ (mjamie).

Suzywan, heb de ovulatietesten voor deze maand maar gelaten voor wat het is, ga volgende maand vroeger beginnen testen en langer... (als dat nog nodig zou zijn, je weet nooit hé- Let's hope).

MaikeSanne, SUPER! Iemand moest toch dat streepje veroveren in juli hé! Hopelijk wordt dat nu een dikke vette streep bij de volgende test! We duimen dat alles goed gaat en goed blijft gaan!!!!!!!
En hier mijn glitters:   **********************************************************                            

Hey Marjolein, welkom meisje en véél succes met het zwanger worden!

Joyce, jammer dat ze toch zijn doorgebroken! Maar we maken er hier wel een gezellige boel van zodat die volgende ronde rap voorbij zal gaan!

Nathalie, jammer dat de test negatief was! Maar je had het wel verwacht nie waar... Zeg geniet van jouw weekendje Luxemburg (mijn zusje zal daar ook ergens rondhangen).

Sorry als ik iemand vergeten ben, maar moest even snel gaan!
Ik kom vanavond nog wel terug!

XXX

Babeken

hey ladies....

hier gaat alles oke... nog steeds ongi... ben eens benieuwt hoeveel dagen ik deze keer ongi ben... normaal gesproken was ik altijd 6 dagen ongesteld.. maar vorige keer was het 4 dagen... heerlijk.. maar 4 dagen ongi...

vorig cyclus 25 dagen... en deze cyclus 29 dagen... (had eerst fout geteld..)
dus ik neem voor mijn nod lijstje 28 dagen... dus dat wordt dan 26 augustus.....
als het nu veranderd doordat ik het kan uitrekenen via mijn eisprong dan laat ik het weten...

dus kan iemand mijn nod op 26 augustus zetten?!?
Haha mij eisprong zal ergens tussen 11 en 15 augustus zijn.... gelukkig ben ikdan niet op kamp... hahaha... :D:D dus wie weet brengt de maand augustus inderdaad geluk voor mij en alle andere meiden ook natuurlijk!!!!!

pfff zat net buiten... maar daar is het echt te warm.... niet normaal... ik ga vanmiddag wel nog f buiten zitten als de zon achter de boom is die in de tuin staat....

vanavond ga ik ook barbeknoeien... mja ben net weer begonnen met lijnen... paar kilootjes kwijt zou ik wel fijn vinden.. hoef er maar 5 af ofzo... maarja barbeknoeien helpt daar natuurlijk niet echt bij... haha...

nou dames... have fun met dit weer... spreek jullie dadelijk of straks wel nog!!!

xxx

Terug
Bovenaan