24 jaar en moeder wens.......

Dag meiden,

Jeetje wat een gezellige drukte hier ;)

Maaike Sanne, een streepje is een streepje dus: GEFELICITEERD...   Wat fijn voor je meid... En kom maar op met die glitters dan kunnen we allemaal een handje nemen ;)

Marjootje (kweet niet of ik nu je naam goed heb) Maar in ieder geval, welkom gezellig dat je ook meekletst en spannend voor jou al meteen. Ik duim voor je.

Joyce, Wat fijn dat Morris er weer is.. Zal een hele opuchting zijn.

Babeken.. Hoe lang moest jij nog? Zal zo even op het lijstje kijken (kweet het niet uit mijn hoofd..) Maar het kan net zo goed zijn dat je op de goede dag geklust hebt en dat het toch zo is.. Ik hoop het voor je meid..

Nathalie, wat vreemd die ongi van jou. Wie weet is het inderdaad toch wat. Gooi er indd gewoon s een testje op. Dan heb je tenminste wat meer zekerheid..
Ik wens je een lekker weekend in Luxemburg toe, geniet lekker van de rust..

Liefs,
Nancy

hoihoi

was gisteren met mijn mams aant praten over kinderen enzo.. en we waren ons echt al aan het verheugen dat wanneer ik zwanger wordt om dan samen te gaan shoppen enzo....

geloof mijn moeder is nog gekker dan ik ben... die is al helemaal bezig met ja en de tuin moet afgezet worden.. en dit moeten we veranderen... en daar moeten we dat zo doen...

maar goed ik ben ook telkens als ik leuke naam ergens hoor die op aan het schrijven... haha...

en telkens wanneer ik iemand zie die zwanger is naar de buik aan het kijken en dan aan het denken... dat is een mooie buik.. zo zou ik hem dan ook wel willen... of net anders om natuurlijk... neeeeej zo'n buik hoop ik toch niet te krijgen.... hahahahaha

ach ja voorpret mag ook he... :)

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

De rd'tjes zijn toch doorgebroken.....
Dus op naar ronde 3..... 3 keer is scheepsrecht...

mij eerst cyclus was 26 dagen... de tweede cyclus 30 dagen... ik weet dus niet precies wanneer mijn NOD is volgende keer.. dat kan ik pas precies zeggen wanneer ik mijn eisprong gevoeld heb...

maar ik schat ergen tussen: 25-8 en 30-8
kan iemand dat in NOD lijstje zetten....

ach wel gezellig dat ik gewoon met jullie alleen doorkan naar de volgende ronde.... haha... op naar de volgende maand... en dat er dan meerdere mogen aansluiten bij maike sanne....

xxx

Ahhhhhhhhhhhhh wat jammer Joyce, grrr weer iemand naar nodlijstje ipv bij Maike Sanne op het bankje! 3x is idd scheepsrecht. Ohh dan heb ik misgeteld, hahah

Als ik jou was zou ik je nog datum op 28 dagen zetten. Wanneer is dat dan?
Heb ff geen zin om uit te rekenen, hihihih. Het gaat gewoon voor het nodlijstje,kunnen we altijd weer aanpassen ja.

Meiden ik heb cola getild en dat was me eigenlijk te zwaar. Nu heb ik last van mijn buik. En heb zwaar gevoel bij mijn heupen/bekken. Heel apart. Zal wel komen omdat ik teveel heb gedaan ofzo. Ik ga dus ff rustig aan doen.

Liefs Nathalie

Hoi hoiii

Vond het erg moeilijk om niks tegen zusje te vertellen, helemaal omdat het gesprek vaak ging over haar zwangerschap natuurlijk, Maar manlief en ik hebben afgesproken dat we zoiezo eerst een dikke streep willen hebben en de eerste echo
De eerste echo zal rond 10 weken worden dus dan nog wel even wachten..
Manlief is midden sept jarig dus zou super zijn dat we het dan konden vertellen aan iedereen !!
Nu nog leuke manier verzinnen..
Nou ja.. eerst maar afwachten hoe het allemaal komt. Hoop dat alles natuurlijk goed gaat de komende tijd.. Ben eigenlijk best beetje bang nu voor een eventuele miskraam ivm verleden.. Maar k hoop dat allesgoedkomt

Ooohhh Meiden ik hoop zo dat augustus de maand voor jullie is en jullie ook allemaal zwanger zijn !
Ik zelf had echt nooit gedacht dat ik deze maand positief zou testen, echt totaal niet !
Ben er deze maand minder mee bezig gewees en voelde me op zich prima !
Mischien dat dit het toch is???
Geen idee.. doet er ook niet toe haha...
Als jullie t goed vinden blijf ik graag met jullie mee kletsen !

_Dames.. heb dit berchtje ff overgenomen van wat ik in een ander topic heb verteld.. Hoef ik niet alles telkens over te type haha..
Maar de eerste zwangere hier.. jeetje ! Hoop dat jullie allemaal snel volgen hoor !!!!!
IK DUIM VOOR JULLIE

EN HIER ZIJN ZE DAN : Pak allemaal een emmer en vullen maar !!

****************************GLITTERS**********************************
****************************                             **********************************************
****************************                             *********************************************
****************************                               ********************************************
****************************                               *******************************************

Echt meiden ik duim voor jullie allemaal !
WIllen jullie dan ook voor mij verder duimen dat ik de eerste 3 maanden goed doorkom?  

Sorry dat ik nu niks aan jullie vraag of op jullie reageer, maar ben bekaf.. hele dag weggeweest, wil nu nog ff douche en dan op bed!!\

xxxxx

He Meiden

Joyce:
Wat balen meis van die rot RD.
Hopen dat volgende maand meer geluk voor ons brengt!!!

Maike Sanne:
Het lijkt me idd moeilijk om het voor je te moeten houden.
Zeker omdat je zus ook zwanger is.
We gaan allemaal voor je duimen dat je zwangerschap goed verloopt!!!
En ik heb me emmertje gevuld hoor met glitters hahha, ik hoop dat ze me geluk brengen!!
Tuurlijk mag je met ons mee blijven praten, hartstikke leuk juist, jij bent nu ons grote voorbeeld

Nathalie:
RD weer weg las ik, nou dan kan je er in ieder geval straks weer tegenaan.
Op naar de volgende maand!!!

liefs Rachel

Maaike Sanne, jeetje dat lijkt me inderdaar moeilijk ja om niets te kunnen zeggen. Maar wel ook heel speciaal een geheimpje van jullie tweeën.
Hoe lang ben je nu zwanger? Weet je dat precies? Of moest je nu je NOD krijgen.. Sorry ben ik ff kwijt! Wat heerlijk voor je meid.
Heb je je helemaal niet anders gevoeld dan deze maand? Had je geen vermoedens?

Joyce, Wat jammer voor je meid. Maar we gaan er weer voor de komende maand en we hopen op nog een zwangere (of nog een paar natuurlijk...)
Ik heb dat ook wel trouwens, dat ik al echt dingen in het huis ben aan het indelen of denk hoe moet dit of hoe moet dat?? En iedere keer als ik een zwangere vrouw zie, of kleine kindjes denk ik: aaaaaah..
Maar ik denk dat we daar niet de enige in zijn hier!

(Ik lees nu ff verder en reageer ik op de rest)

Terug
Bovenaan