24 jaar en moeder wens.......

Sorry weet het al, je bent 23, hihih
Ik word er zelfs hyper van meis!

Nod lijstje!

Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje          26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje            ??-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           ??-08-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08
Marjootje85, 23 jaar            7e ronde - 1e kindje           30-07-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                      2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op:

ik zal voor jou dan ook nog ff flink duimen hopen dat het weg blijft!!!!!
 wanneer was/is jou nod we lopen aardig gelijk dan denk ik!!!

Bij mij ligt het allemaal ff wat anders meis.
Mijn nod was 25 juli. Ik heb deze ronde getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt
14 & 15 juli had ik positieve ovulatietest en had bij felility friend site een temperatuur kaartje gemaakt. En die gaf aan dat ik waarschijnlijk 16 juli mijn eisprong heb gehad. Dus dat zou inhouden dat vandaag mijn nod is. Zondag ochtend ging ik naar de wc, en toen bij het afvegen wat bloed dus ik dacht ohhh neeee hè toch rd-tjes. Maar het zette niet door. Was maar heel weinig. Maandag wel iets bloed verloren, maar ook niet zoals normaal zeg maar. Dinsdag was het alweer veel minder en 's avonds alweer weg. Dus het heeft helemaal niks voorgesteld. Alleen maandag echt wat bloed verloren zeg maar.
En heb nog steeds wel kwaaltjes. Heel veel schuif ik ook af op andere dingen hoor. Omdat je jezelf geen hoop wilt geven hè. Want tis beetje tussen hoop en vrees in.

Liefs Nathalie

heyhey

welkom marjootje... spannend zeg... duimen duimen duimen...

Hier verder nog niks.. had vanmorgen bij afvegen heel klein beetje donkerder... maar was niet echt bloed ofzo... en tot op nu nog steeds verder niks... heb nu ook niks meer bij afvegen...
heb wel gevoel alsof ik ongi moet worden...
pfffff ik vind het maar spannend haha...... Ik hoop dat ze wegblijven...

nathalie ik zou inderdaad gewoon eens een testje doen voor zekerheid... je weet maar nooit..
je hoort ja ook wel eens meiden die inderdaad bloedverliezen en denken dat ze ongesteld zijn maar dan zijn ze toch zwanger....

ik moet ook nog steeds zo vaak plassen.... hoop dat dat goed teken is... (en niet dat het dadelijk blaasontsteking is ofzo... )

marjootje.. zeg maar gewoon joyce hoor.... ben tot nu toe de enigste joyce hier.. dus dat 84 gedoe hoef je er niet bij te zetten.. :)

nathalie.. dus je gaat er ff lekker een weekendje tussenuit?!?! heerlijk zeg!!!

zo ik ga weer ff lekker genieten van het ohzo mooie weer...

xxx

heyhey

welkom marjootje... spannend zeg... duimen duimen duimen...

Hier verder nog niks.. had vanmorgen bij afvegen heel klein beetje donkerder... maar was niet echt bloed ofzo... en tot op nu nog steeds verder niks... heb nu ook niks meer bij afvegen...
heb wel gevoel alsof ik ongi moet worden...
pfffff ik vind het maar spannend haha...... Ik hoop dat ze wegblijven...

nathalie ik zou inderdaad gewoon eens een testje doen voor zekerheid... je weet maar nooit..
je hoort ja ook wel eens meiden die inderdaad bloedverliezen en denken dat ze ongesteld zijn maar dan zijn ze toch zwanger....

ik moet ook nog steeds zo vaak plassen.... hoop dat dat goed teken is... (en niet dat het dadelijk blaasontsteking is ofzo... )

marjootje.. zeg maar gewoon joyce hoor.... ben tot nu toe de enigste joyce hier.. dus dat 84 gedoe hoef je er niet bij te zetten.. :)

nathalie.. dus je gaat er ff lekker een weekendje tussenuit?!?! heerlijk zeg!!!

zo ik ga weer ff lekker genieten van het ohzo mooie weer...

xxx

Ohhh spannend Joyce! Ik duim nog gewoon verder hoor meis. Ik heb net monteur op bezoek gehad. Ik had geen warm water meer. Dacht ga ff de platen van de koelkast schoonmaken, maar dat gaat zo lastig met koud water. Maar nu doet ie het gelukkig weer.

Ben steeds wat aan het rommelen. Moet eigenlijk ook nog naar de winkel, maar niet zoveel zin in, hihih. Ach de dag is nog langer dan nu hè. Gewoon ff zin maken.

Ik ga eens ff muziekje opzetten en weer wat proberen te doen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan