A
Anoniem
Guest
Hi Nancy het is niet gezegd dat je volgende maand zwanger mag raken. En dan nog heb duurt een zwangerschap 9 maanden waarin genoeg gedaan en geregeld kan worden. Je geeft zelf aan thuisblijf mama te willen worden, dus dan heb je dat inkomen van supermarkt & gastouderkindertjes toch ook niet meer? Of wil je dan kindertjes bij jou thuis op gaan vangen? Misschien is het een idee om dat nu alvast op te starten dan? Ik denk als jullie het met kleine redden zonder die twee banen jullie het nu je nog niet zwanger bent zeker moeten redden. Tuurlijk is het financieel een hele erge domper. Maar nu hoef je geen luiers, voeding en babykleertjes te kopen. Ik denk dat je man gelijk heeft en dat jullie er best samen uit komen.
Ik herken het heel erg hoor je financieel zorgen maken en ff niet meer weten hoe het allemaal verder moet, omdat ineens iets je leventje op zijn kop zet.
Praat er samen met je mannetje over en geniet gewoon vooral van elkaar, dan komt het vast allemaal goed. Misschien kun je nieuwe plannen maken. En als je er ff niet meer uit komt. Ga je gewoon hier proberen van je af te typen. Wij luisteren wel.
Liefs Nathalie
Ik herken het heel erg hoor je financieel zorgen maken en ff niet meer weten hoe het allemaal verder moet, omdat ineens iets je leventje op zijn kop zet.
Praat er samen met je mannetje over en geniet gewoon vooral van elkaar, dan komt het vast allemaal goed. Misschien kun je nieuwe plannen maken. En als je er ff niet meer uit komt. Ga je gewoon hier proberen van je af te typen. Wij luisteren wel.
Liefs Nathalie