24 jaar en moeder wens.......

Hi Nancy het is niet gezegd dat je volgende maand zwanger mag raken. En dan nog heb duurt een zwangerschap 9 maanden waarin genoeg gedaan en geregeld kan worden. Je geeft zelf aan thuisblijf mama te willen worden, dus dan heb je dat inkomen van supermarkt & gastouderkindertjes toch ook niet meer? Of wil je dan kindertjes bij jou thuis op gaan vangen? Misschien is het een idee om dat nu alvast op te starten dan? Ik denk als jullie het met kleine redden zonder die twee banen jullie het nu je nog niet zwanger bent zeker moeten redden. Tuurlijk is het financieel een hele erge domper. Maar nu hoef je geen luiers, voeding en babykleertjes te kopen. Ik denk dat je man gelijk heeft en dat jullie er best samen uit komen.

Ik herken het heel erg hoor je financieel zorgen maken en ff niet meer weten hoe het allemaal verder moet, omdat ineens iets je leventje op zijn kop zet.
Praat er samen met je mannetje over en geniet gewoon vooral van elkaar, dan komt het vast allemaal goed. Misschien kun je nieuwe plannen maken. En als je er ff niet meer uit komt. Ga je gewoon hier proberen van je af te typen. Wij luisteren wel.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Hoi Nancy..

Ja me vriendin weet het wel dat we bezig zijn want we zijn een tijdje samen bezig geweest met hopen en dat soort dingen maar zij was binnen 3/4 jaar zwanger..

Hoi Nathalie..

Weet ook niet of ik me al voorgesteld had aan jou, je was ook een aantal dagen op vakantie dus wie weet..
Maar ik ben dus sylvana ben 24 jaar en ben al bezig voor ronde 22..
Mijn nod is ongeveer 20 augustus ben nogal onregelmatig dus vandaar..

xxx

Lieve Maike sanne

Wat ben ik geschokken zeg van je berichtje!!
Ik vind het echt heel erg voor jullie.
Ik hoop dat je snel weer zwanger zal zijn!!
Heel veel sterkte in deze rot tijd!!!
En je kan idd altijd bij ons terrecht om je hart te luchten.

Liefs Rachel

Hee Nathalie,

Ja het is de bedoeling dat ik dalijk hier in huis kindertjes ga opvangen als we zelf een kleintje hebben. Op die manier kan ik thuisblijfmama zijn en toch nog verdienen. Dan zou ik indd stoppen bij de supermarkt maar dat was nu nog niet helemaal de bedoeling.
Ik denk dat ik dat ook ga doen, alvast s kijken om nu kindertjes in huis op te gaan vangen. Die twee waar ik nu op pas zijn meestal 2 dagen in de week hier en ik 1 of 2 dagen daar.
Maar ze wonen niet bij mij in het dorp, als ik kindertjes in huis op ga vangen dan kan ik niet meer op hen letten want ze gaan nu naar de basisschool.
Dat zou ik op zich wel heel jammer vinden want ik ben al meer als 3 jaar bij ze. Het zijn echt "Mijn kindjes"..
Maar ik ga morgen het gastouderbureau s bellen, kijken wat de mogelijkheden zijn.
Het komt alleen allemaal heel erg ongeppland en dat "verrast' me dan, dan raak ik een beetje uit mijn hum.

Liefs,
Nancy

hey dames...

ik ben op het werk.. heb mijn laptop mee.. en hij ontvangt hier een draadloos netwerk.. Lekker handig.. :D:D

nancy: das wel shittie dat ze je daarom ontslaan... gaat dat met de schouder wel nog over dan?!? weet ff niet meer precies wat je er aan had... sorry... of is dat iets blijvends wat steeds terug komt?!?

sesje.. dat is natuurlijk minder leuk dat die vriendin nergens anders meer over praat... maar als die andere meid het al vervelend vindt, dan is het ja niet raar dat jij het al helemaal vervelend vindt...!!!

babeken: vervelend he als je je nod niet helemaal duidelijk hebt... dan zit je extra in spanning omdat je dan of nog ongi moet worden of je bent al zwanger... ik zou dan al lang een test gedaan hebben denk ik haha...

Had toen straks lichte steekjes rechts onder in mijn buik... misschien is het de eisprong geweest... Ik hoop het, heb vanmorgen geklust... haha....

x

Lekker dat je op je werk ff online kan Joyce heb je slim bekeken.

Nancy het is idd niet niks allemaal, je word ineens voor keuzes gesteld
Hopelijk krijg je morgen wat duidelijkheid. Gewoon lekker informeren meis en misschien is er wel ergens leuke vacature. Maar je moet ook wel om je gezondheid denken hè. Want overbelasten van schouders ie niet goed hè. Hoop dat het over gaat!

Sesje, ohhh je staat met je eigen naam op je lijstje, daarom herkende ik je niet, hihih.
We hebben elkaar idd nog niet veel gesproken, maar daar komt vast verandering in!

Liefs Nathalie

Moedervan1 hoe is ie met je?
Ben erg benieuwd of je vrijdag ook getest hebt
Of zou je dat morgen doen?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan