24 jaar en moeder wens.......

Hallo,

Joyce, lekker dat je op je werk op de laptop kunt.. Dat is wel een luxe  

Mijn schouder is een ontsteking. Dat gaat met rust houden weer over, ik merk dat nu ik een week niet gewerkt heb in de supermarkt ik al minder last ervan heb.. Dus dat komt wel weer goed.
Gisteren van de trap af omgezwikt.. Heel dom dom dom. Dus nu heb ik ook nog pijn aan mijn voet, dalijk maar langs de dokter!
Mijn moeder zegt altijd dat slechte dingen in drievoud komen..
Hopelijk heb ik het met de schouder, het werk en de voet dan nu gehad en komt nu iets leuks... zwanger worden misschien  hihi

Liefs,
Nancy

Hallo meiden,

@ Maike Sanne; ontzettend veel sterkte gewenst de aankomende periode.
Ik hoop dat je het een plekje kan geven en  -als je er weer aan toe bent- snel weer
zwanger raakt en een goede zwangerschap mag hebben.

Ik heb geprobeerd alles een beetje bij te lezen maar helaas even geen tijd en fut
om overal op te reageren. Ik ben de afgelopen week ontzettend druk geweest met
mijn (zieke)  zoontje, en het ziekenhuis komt me nu echt mijn neus uit. Gelukkig hoeven we nu pas  woensdag weer.

Afgelopen vrijdag ben ik uiteindelijk toch (onzettend heftig) ongesteld geworden.
We hebben besloten om voorlopig niet meer bezig te zijn met  zwanger worden
maar gewoon lekker van elkaar te genieten Wordt ik zwanger is dat helemaal geweldig en  zo niet dan is het jammer. Ik ben nog jong dus we hebben alle tijd!

@ Nathalie, wil jij mij van  het lijstje afhalen? Voorlopig wil ik daar even niet
meer mee bezig zijn. Bedankt trouwens dat je nog naar me vroeg, erg lief!

Ik zal proberen af en toe hier nog bij te lezen hier en misschien nog eens te reageren.
Meiden allemaal veel succes aankomende tijd, hopelijk schuiven jullie straks
allemaal snel door naar het zwanger zijn forum!

Groetjes Anouk.

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Hoe was het bij de dokter Nancy? Jeetje meis hoop idd dat nu ff de pech ophoud hoor. Tijd voor iets leuks!

Moedervan1 jeetje ja die ziekenhuisbezoeken slopen je hè. Hoe gaat het nu met jullie zoontje dan? Wat heeft hij precies? Je hoeft niet persee alles terug te lezen hoor, je mag hier ook weer instromen. Wat mij betreft mag je gezellig met ons mee blijven kletsen als je daar behoefte aan hebt. Hoeft niet altijd allemaal maar over zwangerschap te gaan hè. Er is veel meer dan dat. Heel veel sterkte en succes de komende tijd, wie weet wat voor moois er nog te gebeuren staat.

Hier net terug van ergotherapie, ben best wel beetje moe nu, dus maar ff rustig aan doen. Vanavond ga ik ff weer lekker zwemmen. Misschien knap ik daar wat van op. Verder rommel ik hieri n huis wat aan, nog genoeg te doen.

Babeken hoe is ie met jou meis? Onze hoop is op jou gericht, want ik verwacht dat Wen_84 ook wel gewoon ongi is geworden. Meis als je dit leest zou je aub iets van je willen laten horen?

Liefs Nathalei

hey meiden

anouk wat vervelend voor je zoontje zeg ik wens jullie heel veel sterkte ermee en hoop dat als je er even niet zo veel mee bezig bent er toch opeens positief nieuws voor jullie komt.mocht je een keer je hart willen luchten ben je gewoon van harte welkom hier hoor.

nancy wat een pech allemaal. als het hier nou bij blijft zou dat wel fijn zijn he tijd voor goed nieuws!!
hoop dat je gauw werk vind of misschien alvast thuis kan gaan werken zo als je zei.
doe wel rustig aan he met je schouder.
ik werk wel in de horeca maar heb over het algemeen wel normale tijden. we zijn een dagzaak en sluiten om 19.00 uur dus meestal wel rond half 8 klaar. maar nu hebben we de ene dag braderie bij onze ene vestiging en een andere dag braderie bij onze andere vestiging plus nog koopavond op vrijdag dus is nu ff tijdelijk zo heftig. komt wel weer goed. vind de horeca super maar wil niet al te veel s avonds werken omdat mijn mannetje s avonds lekker thuis is. die heb ik dan ook erg weinig gezien afgelopen week. kom ik thuis slaapt hij al half en moeten we ook nog aan de klus haha...

heb sinds twee maanden ongewveer last onderin mijn rug en dacht gaat wel weer over maar wordt steeds erger trekt nu helemaal door mijn linker bil naar beneden doet echt zeer. ben soms net een oudwijf als ik op wil staan haha.
heb net een afspraak gemaakt bij de fysio daar kan ik morgenochtend terecht zou fijn zijn als hij er wat aan kan doen.
heeft iemand van jullie dit wel eens gehad???

sylvana meis snap dat het moeilijk is dat je vriendin wel zwanger is vooral omdat jij al zo'n poos bezig bent. mijn beste vriendin heeft een zoontje van 6 weken ze was 3 maanden zwanger toen ik een miskraam kreeg. ik heb het toen alleen aan haar verteld en ze heeft me heel goed opgevangen. ze is dan ook heel bang dat ik er moeite mee heb dat zij nu een kleine heeft maar dat valt eigenlijk wel mee. tuurlijk denk ik dit wil ik ook en als het goed was gegaan was ik over 5 weken uitgerekend maar ja mijn tijd komt wel denk ik dan.
maar als jou vriendin het nergens anders over heeft moet je haar misschien een keer tacties proberen uitteleggen dat het voor jou nogal pijnlijk is.

babeken hoe is het met jou ??? hou je het afwachten nog vol??
mariska vroeg testen heeft meestal geen zin meis gewoon wachten tot je nod en als je pech hebt geeft hij nog later pas positief aan. als je nu al test is het zonde van je geld en is de teleurstelling allen maar groter.

nathalie weer een beetje gewend thuis?? ik ben vandaag gezelli met mijn mams opstap geweest was wel leuk alvast een beetje gekeken og er al leuke winterlaarzen zijn haha.

hoop dat ik alle namen goed heb onthouden en als ik iemand vergeten ben sorry!!!!

liefs suzy

Hoi Suzy,

Ik heb dit ook wel eens zo'n last van mn rug dat ik niet meer op of neer kan.
Ook ik heb dan dat het naar mn bilspier doortrekt.
Meestal heb ik dit als ik heel veel getild heb op mn werk of als ik verkeerd getild heb, maar ja wat doe je als 2 kinderhandjes naar je toe uitreiken omdat ze bv net gevallen zijn en troost zoeken bij je?
dan ga je niet echt nadenken hoe moet ik ook alweer tillen!
Ik zou zeggen rustig aan ermee en heel veel sterkte!
Liefs Petra

hey petra

ja het is indd erg vervelend maar rustig aan doen zit er bij mij ook ff niet in. erg druk op het werk en omdat ik de hele dag sta is mijn houding ook niet altijd zo als het zijn moet dus dat is niet echt goed voor mijn rugje ben ik bang. denk dat het bij mij ook overbelast is door verkeerd tillen.

liefs suzy

heyhey

moeder van 1: jammer dat je van het lijstje af wil.. maar het is je eigen keuze he.. :) laat je ons wel weten als je zwanger zou zijn/worden?!?

Nancy.. nou is te hopen dan dat die ontsteking snel weggaat... toch maar proberen wat rustig aan te doen dan...

zo vanaaf lekker bankhangen... en morgen weer werken...
was echt super moe vanmiddag na slaapdienst... ben vanmiddag ook maar ff gaan liggen... morgen wordt een erg lang dagje... :(

xx

Terug
Bovenaan