24 jaar en moeder wens.......

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Hoi Meiden..

Ben ik weer was ff druk de laatste dagen  dus heb niet veel hier gekeken heb een beetje bij gelezen hoop dat ik alles nog onthouden heb is heel veel gepraat en gebeurd de laatste dagen..
Mijn excuses als ik iets bij iemand verkeerd zeg of iets vergeet..

Ten eerste wil ik maike sanne heel veel sterkte wensen wat een rot nieuws zeg..
Meissie hou je taai denken allemaal hier aan je ..

Nancy.. Wat klote voor je zeg van je baan zeker als je zo hard bezig ben voor een kleine, begrijp je wel helemaal ik heb het vorige maand ook gehad bij mij zeiden ze dat ik   na 1,5 jaar niet in het team pas was echt super raar maar was gewoon persoonlijk en ze wisten dat ik zwanger wilde worden want dat heb ik moeten vertellen omdat ik anders geen vrij kreeg voor de ziekenhuis bezoeken.. Maar ik duim voor je dat je maar snel een nieuwe baan vind..

Natalie..Leuk dat je een fijn weekend heb gahad is erug lekker kan je ff alles van je afzetten lekker hoor..

Mariska hoop voor je dat het zwangerschaps symtonen zijn zal erg leuk voor je zijn..
Duimen..

Babeken voor jou ook hard duimen  hoop dat ze weg blijven is wel tijd dat er een paar meiden naar het zwangerschaps bankje gaan (het liefst allemaal natuurlijk)..
Dat je zolang kan wachten met testen moeilijk hoor..

Pieske ik zal wel zeggen wat iedereen zegt maar vind het fijn voor je dat je opa weer naar huis mag en dat tie nog lang bij jullie mag blijven en dat je nog tegen hem kan vertellen als je zwanger bent..

Joyce werkse deze week word gelukkig voor jou niet zo warm dat scheelt want met dat warme weer is het niks om te werken..

Nou ff nog wat over mezelf..
Had van de week een migraine aanval maar dat had ik al verteld geloof ik, ben er echt een dag goed ziek van geweest heb dat eens in de zoveel tijd dan word ik wakker met migraine en dan hang ik de halve dag boven een emmer echt niet fijn gewoon..
Dus vandaar dat ik van de week niet veel hier ben geweest met zoveel hoofdpijn leest niet zo heel fijn..
Ben al wel vanaf die dag ongeveer elke dag misselijk niet de hele dag maar vooral s'ochtend en s'avonds..

Vrijdag ben ik met me vriend mee geweest op de vrachtwagen vind tie leuk als ik mee gaat en heb nu toch ff geen werk dus nu kan het nog eind van de maand begin ik trouwens bij me nieuwe baan (helaas niet zo heel veel uur maar heb gelukkig wat)..
Was wel weer leuk een keer mee zie je tenminste nog wat van nederland als je met de vrachtwagen mee bent..

Ben gistere naar een feest geweest op de camping van vrienden was echt super gezellig wilde daar blijven slapen in een caravan van me tante die daar ook staat maar toen we daar kwamen zagen we heel veel spinnen echt smerig dus zijn we vannacht maar naar huis gereden was gelukkig niet zo heel ver..
Maar ben als de dood voor spinnen dus dat ging hem niet worden..
Voor de rest was het een geslaagde avond..

Die vriendin is nu 5 maanden zwanger en praat er veel over en zit heel de dag aan de buik en der vriend ook het enigste waar hun nog over praten is dat..
Ik vind dat af en toe wel vervelend als je naar der kijkt dan zit ze maar over der buik te vrijven..
Is dat normaal dat ik dat af en toe niet kan ,me andere vriendin die zei het ook tegen me dat het vervelend was en die wil nog geen kinderen dus die kan niet hetzelfde denken als mij..

Nou ik heb wel weer genoeg gezeurd..
Spreek jullie snel weer en de meiden die ik vergeten ben sorry maar moest erg veel bijlezen..

Succes meiden...   xx

Ja sorry. ik was even de weg kwijt wat betreft mijn NOD. stom he.

Nog even een week geduld hebben.

Erg fijn om hier je gevoelens te kunnen delen, zeker omdat je het nog aan niemand verteld hebt.

Nog vanavond weer een nachtdienst draaien en dan gelukkig even 4 dagen vrij heerlijk.

X Mariska

Maike Sanne,
Heel veel sterkte en hoop dat je het toch snel een plekje kan geven voor jezelf.
Ik denk aan je.

Liefs Mariska

Sesje wanneer is jou nod dan meis? Ik kan me niet herhinneren dat we al kennis hebben gemaakt. Volgens mij mis ik een deel van het verhaal, hihih

Fijn dat je hoofdpijn wat minder is nu

Liefs Nathalie

Lieve Maike Sanne,

Wat een ontzettend rot nieuws meis..
Ik wens jou en je man heel veen sterkte toe!
Doe maar lekker rustig aan en als je je hart wilt luchten
dan zijn we er hier voor je.

Liefs,
Nancy

Hallo Meiden,

Jeetje wat moest ik veel teruglezen zeg.. Ik hoop dat ik alles heb kunnen onthouden en een beetje op iedereen terug kan reageren.

Nathalie, fijn dat je terug bent meid.. We hebben je gemist. Gelukkig dat je een fijne vakantie gehad hebt en dat je lekker uitgerust bent.

Mariska, Ik weet niet of je zo vroeg al iets voelen kunt. Ik begin meestal dingen te voelen in de week voordat ik ongi worden moet. (Maar het is ook nooit iets want ik wordt gewoon ongi!) Ik denk niet dat testen zin heeft. Ook nog niet met super gevoelige testen. Je moet toch voldoende HCG-Hormoon in je lijf hebben voor een positieve test dus als je zwanger bent wijst deze nu waarschijnlijk nog negatief uit.
Ik hoop het natuurlijk wel voor je meis..

Pieski, Gelukkig dat je opa uit het ziekenhuis komt! Wat fijn dat jullie een flat mooi gemaakt hebben voor hen om erin te kunnen gaan wonen. Dat zal ze zeker wel bevallen. Veel plezier vandaag bij hun "housewarmingparty"

Suzy, de drukte van de horeca daar weet ik alles van. Ik werk zelf niet ind e horeca maar mijn man wel. Hij is kok en de werktijden zijn inderdaad abnormaal.

Sesje, Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is als je vriendin zwanger is en jij het al zo lang aan het proberen bent. Dan kan ik me goed voorstellen dat je het vervelend vind als het bij hen alleen maar over de zwangerschap gaat!! Weet je vriendin eigenlijk wel dat jullie ook aan het proberen zijn?

Nu nog even over mezelf..

Ik werk als gastouder, zo'n 24 tot 28 uur per week zoiets. Verschilt een beetje. Alleen de gastouderkindjes (is een tweeling)  waar ik nu op pas worden volgende week 4 en die gaan dus naar school. Mijn uren daar dalen dus enorm!
Aangezien ik ook nog werk(TE) in een supermarkt, in het weekend en avond was dit verder geen probleem. Er zouden uren wegvallen    maar financieel konden we het nog makkelijk redden!
Ik ben zelf ook een enrome planner dus ik had zo'n beetje uitgepland dat we het nog wel makkelijk konden redden totdat we zwanger zouden raken en dat ik als er eenmaal een kindje was zou stoppen bij de supermarkt en dan ook bij mijn gastouderskindjes en dan kindjes in huis ga opvangen. Dan kan ik gewoon thuisblijfmoeder zijn want dat heb ik altijd gewild en vind mijn man ook belangrijk.

Alleen nu is er dus een kink in de kabel gekomen omdat ik er bij de supermarkt uitlig! De reden voor mijn ontslag?? Ik denk mijn schouder. Daar gaat het echt heel erg slecht mee en zelf hier nu dit stukje typen is eigenlijk alweer teveel. Wat dus inhoud dat ik dat werk daar nu even niet kan doen. Mijn contract liep bijna af en ik denk dat de baas het allemaal te lastig vond en me gewoon daarom mijn contract niet verlengd. Ik heb dus geen poot om op te staan.

Nu is het dus ook indd even moeilijk met de hele kinderwens. Want ik moet nu nieuw werk gaan zoeken want zoveel maanden krijgen we niet overbrugd..
Ik twijfel nu wel heel erg, niet aan dat ik kinderen wil maar wel een beetje aan wat ik nu moet. Ik heb het er wel een beetje zwaar mee.
Mijn man, de positieve denker zoals altijd. Heeft zoiets van wij redden het wel samen, we komen er wel uit. Hij heeft zoiets van die kinderwens gaan we niet hierdoor aan de kant schuiven want we willen het nog even graag.
Ik vind het toch wel erg moeilijk nu, financiele zekerheid is toch ook wel erg belangrijk.
Maar ik moet het ook nog even allemaal laten bezinken en bedenken wat ik nu ga doen.

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan