24 jaar en moeder wens.......

babeken nog wat gekocht met shoppen?!?!

Ik heb me vandeweek nieuwe schoenen gekocht... haha... kon ze niet laten staan..
laarzen van esprit... :)

ze me mannetje is net weg.... haha moet er niet aan denken dat ik nu nog naar buiten zou moeten en gaan feesten... neej ik blijf lekker nog ff bankhangen.. en dadelijk lekker slapen.... Ben echt moe...
gisteren was ik al moe toen ik opstond... toen hele dag bruiloft... om 4 uur in bed.. 9 uur weer op... en vanmiddag en vanavond heb ik me ff op de bank gelegd om dutje te doen.. haha.. maarja nog steeds moe... dus ga zo lekker slapen...

aaatje... tis inderdaad wat babeken en nancy al zeiden... je moet er zelf klaar voor zijn... en wij zijn allemaal rond de 23,24,25,26, dus wij vinden het sowieso niet te vroeg.. hihi...

ik zei al vanaf mijn 18de.. dat als ik per ongeluk zwanger zou worden ik het nooit van ze levens zou laten weghalen...
wilde altijd al graag jong moeder worden.... vind dat altijd als kinderen nog van die hippe papa's en mama's hebben :)

zo ik ga lekker slapen... tot morgen allemaal...!!!!

xxx

Nod lijstje!

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                       23e ronde - 1e kindje         16-09-08

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje          26-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Aatje, 23 jaar                               1e ronde - 1e kindje            20-08-08
Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje

Hoi aatje,
Welkom ten eerste, nou spannend hoor al meteen overtijd ben benieuwd.
Ben je nou in je eerte ronde en is dit jullie eerste kindje?
verder heb ik nog een vraag heb ik je NOD dag goed uitgerekend?
Hoor het wel weer
Groetje

hey....

Rikos: Spannend hoor meis, die moeheid en emoties.
Wie weet hihi
Ik hoop het voor je!!!

Babeken: Hoop dat je deze mnd meer geluk hebt met die ovutesten.
En jeetje epilepsie das echt heel naar.
Elke keer weer schikken, ik hoop dat hij weer een beetje hersteld is!!
Sterkte meis!!

Nancy: Ik hoop voor je dat die klachten een pos betekenis hebben!
We duimen voor je meis.
Heel veel plezier vanavond tijdens het eten. Gefeliciteerd met je oma!

Joyce: Vervelend dat je zo beroerd bent.
Balen dat die test neg was, maar ik geloof er ook niet zo in hoor zo vroeg testen.Hopenlijk over een paar dagen meer geluk. Het is alleen wel lastig dat wachten steeds hihi suc6.

Aatje: Welkom meis!!
Lekker niks van de buitenwereld aantrekken hoor, als jij er klaar voor bent is dat het belangrijkste!!
Het is een prachtige leeftijd, en misschien is het wel al zover hahah
Nog ff een paar daagjes wachten en dan weer testen suc6 meid, houd je ons op de hoogte?

Hier niks bijzonders te melden, nog steeds wachten op mijn ei, en die heeft geloof ik nog niet zo veel zin om te springen hahha
We zien het wel.
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
Ik wel hoor niet veel gedaan, gewoon lekker relaxen, kan ik soms echt van genieten.
Ik zal duimen voor alle meiden die op het wachtbankje zitten of die overtijd zijn!!
Het moet toch bij iemand gaan lukken deze maand!!!
Nog een fijne dag vandaag.
En tot snel

Groetjes + xxx Rachel

nee dat heb ik weer!
we zijn bezig met een grote verbouwing en ja hoor lekkage!
en dat wel op mn vrije zondag ben er net 2 uur mee bezig geweest!
maar oke het ergste is verholpen en morgen mag de aannemer er naar kijken nu maar verder met schoonmaken.
doei doei

hey allemaal

pieski getsie lekkage wat vervelend!!!! daar gaat je vrije dag! succes ermee

aaatje welkom meteen spannend dus is het de eerste ronde voor jou ? kan ook zijn dat je nu langer cyclus hebt. was je aan de pil?
dan moet je lichaam ook eerst ontpillen en dat kan wel ff duren helaas.
had ik ook erg last van werd heel onregelmatig ongesteld en ik maar denken dat ik overtijd was. maar je kan natuurlijk ook zwanger zijn ik duim voor je!

nancy honden worden indd wel rustiger ik merk het nu ook al hoor is al minder druk dan in het begin. zo'n bench vult indd je hele kamer is niet echt mooi maar wel handig.

joyce niet ziek worden meis ik hoop dat je je snel beter wordt. jij ook bijna nod ik ook . ik heb ook die extra sensitive testen van sensi in huis maar wacht wel tot na nod. als dat nodig is tenminste.
succes ermee.

babeken lekker gewinkeld ? heb ik ook wel weer eens zin in zeg!

ik ga in september met mijn ma winkelen weet iemand nog een leuke stad om te winkelen en waar je niet met paar uurtjes uitgewinkeld bent?
we zijn al in utrecht,haarlem,den bosch en amsterdam geweest dus willen eigenlijk ergens anders heen. iemand suggesties???

hier nog geen nieuws woensdag nod. voel geen rare dingen moet wel vaak plassen kan een goed teken zijn maar dat heb ik ook wel vaker gedacht.
wel op alle vruchtbare dagen geklust dus hoop het zoooo!!!!!!!

mijn vriendin was er net met zoontje van 8 weken wat een lekkertje zeg!! echt zo lief maar dan begint het nog meer te kriebelen als ik hem zie. zij weet van mijn kinderwens dus gelukkig kan ik er met haar lekker over kletsen heb al een boel van haar geleerd haha.

nou weet ik ff niet meer wie er met oma uiteten ging maar veel plezier en eet smakelijk.

liefs suzy

Dag Joyce,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het onwijs leuk vind dat je deze topic hebt geopend!!

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Yvette,ben 23 jaar en ben druk bezig voor ons 1e kindje :)

In juni was ik al met de pil gestopt maar we zijn nu pas echt begonnen (spannend!!!)
M'n 1e cyclus was 33 dagen en m'n tweede weet ik nog niet...Als ik alles goed heb uitgerekend zou ik morgen mijn NOD moeten hebben...

M'n vriendin Rachel zit ook op dit forum en het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als we het samen zouden zijn...

Ik wens iedereen in iedergeval heeeeeeeeeeeel veel succes!!!!!

Groetjes Yvette

quote: 85babe85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2008 11:31:55'));

hey....

Rikos: Spannend hoor meis, die moeheid en emoties.
Wie weet hihi
Ik hoop het voor je!!!

Babeken: Hoop dat je deze mnd meer geluk hebt met die ovutesten.
En jeetje epilepsie das echt heel naar.
Elke keer weer schikken, ik hoop dat hij weer een beetje hersteld is!!
Sterkte meis!!

Nancy: Ik hoop voor je dat die klachten een pos betekenis hebben!
We duimen voor je meis.
Heel veel plezier vanavond tijdens het eten. Gefeliciteerd met je oma!

Joyce: Vervelend dat je zo beroerd bent.
Balen dat die test neg was, maar ik geloof er ook niet zo in hoor zo vroeg testen.Hopenlijk over een paar dagen meer geluk. Het is alleen wel lastig dat wachten steeds hihi suc6.

Aatje: Welkom meis!!
Lekker niks van de buitenwereld aantrekken hoor, als jij er klaar voor bent is dat het belangrijkste!!
Het is een prachtige leeftijd, en misschien is het wel al zover hahah
Nog ff een paar daagjes wachten en dan weer testen suc6 meid, houd je ons op de hoogte?

Hier niks bijzonders te melden, nog steeds wachten op mijn ei, en die heeft geloof ik nog niet zo veel zin om te springen hahha
We zien het wel.
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
Ik wel hoor niet veel gedaan, gewoon lekker relaxen, kan ik soms echt van genieten.
Ik zal duimen voor alle meiden die op het wachtbankje zitten of die overtijd zijn!!
Het moet toch bij iemand gaan lukken deze maand!!!
Nog een fijne dag vandaag.
En tot snel

Groetjes + xxx Rachel

Hoi Meis!!

Noi ik heb me eindelijk aangemeld! haha Echt een leuk forum hoor!!!

xxx Yvette

Terug
Bovenaan