24 jaar en moeder wens.......

Haha Nancy, dan is de keuze idd rap gemaakt hé, tussen de kat of jouw man!  

Nathalie, een hele fijne vakantie meid.. Ik hoop voor je dat het zonnetje gaat schijnen :)
En natuurlijk hopen dat jij met goed nieuws terug komt en wij hier met goed nieuws op jou wachten!!

Met mij gaat het verder prima, ik heb een aantal keer een wat misselijk gevoel gehad maar ik denk er eigenlijk verder niets van. Tis niet in de ochtend ofzo..
Mijn borsten zijn ook wat gevoelig maar dat doen ze nu iedere maand dus ik denk dat dat eerder een teken is dat mijn nod eraan zit te komen.
We wachten af..
Ik was gisteren met een vriendin naar de stad geweest, ze heeft een date vanavond.. Dus nieuwe kleren gekocht en heeft ze me die geshowd met de sieraden erop en ze was helemaal in spanning (ze vind m echt heel leuk). Ik vond dat echt heel gezellig... Ben benieuwd hoe dat afloopt..
(Maar in de stad dus ook naar een dierenwinkel en al wat leuks gekocht voor de hond, kon het niet laten...)

Liefs,
Nancy

Hoi Meiden ..

Ik kom van het weekend nog ff reageren op iedereen maar zag dat nathalie op vakantie gaat dus , Nathalie wilde je een hele fijne week wensen geniet ervan en hopelijk goed nieuws als je terug komt toi toi toi..

xx

Nod lijstje!

Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                       23e ronde - 1e kindje         16-09-08

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij

Hoi nathalie en nancy heb jullie op het wachtbankje gezet. als er iets niet klopt
of zo mogen jullie veranderen hoor en anders wil ik het ook best doen.
Tot nathalie terug is natuurlijk hihihihi

hey dames....

had gisteren een bruiloft.. en vandaag een begrafenis.... beetje tegenovergestelde... maar daarom dat ik ff niet op topic was...

alles goed met jullie hierzo?!?!

RIKOS hoe gaat het bij jou??!??!! nog geen rd'tjes?!?!

Ik heb gisteren op bruiloft toch maar 2 wijntjes gedronken... maar voelde me alsof ik een hele fles achterof had geslagen... haha...
had gisteren ook hele erge hoofdpijn... moe... en soms nog duizelig... oeeeeeh ik vind het zo spannend...

ik heb vandaag de extra sensi zwangerschaps test binnen gekregen... ze zeggen die kun je 6 dagen voor je nod doen..... dus ik ga eens voor de grap proberen straks.. haha... zal wel niks uitkomen want vertrouw het toch niet zo hoor... 6 dagen van te voren testen... maar je weet maar nooit haha...

vanavond ga ik stappen en morgen heb ik een verjaardag... zal dus dit weekend erg weinig op forum zijn... en als dan is het ff bijlezen denk ik en snel reageren... maar niet aandachtig op iedereen reageren dus..... :)

tis een spannend weekje he... veel meiden hebben hun nod... ik hoop echt dat er toch minimaal 1tje van ons zwanger mag raken deze maand...

xxx fijn weekend iedereen!!!

Hoi Meiden!

Nou hier nog steeds geen rd-tjes en ook geen pijn of kramp helemaal niks.
Waar ik wel last van heb is dat ik om alles kan huilen en dan ineens boos kan zijn en dan kan ik weer schateren van het lachen... vreemd he!
Verders nog steeds heel moe.. ik ga zo ff tukkie doen.. Aanstaande woensdag ga ik testen... vind het heel spannend..

ik ga eens ff lezen wat jullie hebben gezegt, ben zo benieuwd!

kussies

joyce: Haha meid ik heb soms ook wel zo'n zin in kersenbonbons.. maar als ik er dan een gegeten heb zoel ik me ook zo schuldig hahaha
Heel veel plezier he dit weekend!!

Terug
Bovenaan