24 jaar en moeder wens.......

pieski: volgens mij zit ik nu het wachtbankje !!!   :) :) :) Zou jij hem willen veranderen? heb geen idee hoe ik dat moet doen..

Thnks meid!

meiden sorry, ik kak gewoon helemaal in.
Ik ga ff een tukje doen!!

Dikke kus

en heel veel succes allemaal!

Joyce, dat is inderdaad een beetje dubbel. Een bruiloft en vlak erna een begrafenis...
Voor jou ook spannend he meid, nog eventjes afwachten..
Heb je nog getest?? Ik zelf geloof er niet zo in, in dat testen en zoveel dagen van te voren, ik denk dat het dan nog niet aangetoont kan worden. (Weinig HCG) Heb zelf wel ook al 2 keer getest, 2 keer ook de dag voordat ik ongi moest worden.. Kon ik ook niet wachten van de zenuwen :S haha..

Rikos, jee meid, wat knap dat je tot woensdag wacht!! Ik geloof dat ik als ik niet ongi wordt de dag erna direct wel een test ertegenaan gooi.. Maar ze zeggen indd wel dat het verstandig is om een paar daagjes te wachten..

Hoe gaat het met de rest?
Het is rustig hier...

Joyce, 1tje moet er toch indd zeker wel zwanger zijn. We zijn nu met zoveel meiden, dat kan toch bijna niet anders zou je zo zeggen??

Liefs, en succes met klussen/afwachten!!

hey nancy
wij hebben een hele grote bench van ongeveer 110 cm bij 70 cm denk ik. das nu wel nodig hoor in het begin hadden we er een schot tussen omdat ze anders in een hoekje ging plassen. wij hebben eigenlijk geen krant nodig gehad ze heeft een paar keer binnen geplast maar dan pakte ik haar op en zette haar snel buiten . dat had ze vrij snel door en toen ging ze zelf al naar de deur als ze moest maar soms waren we wel eens te laat en deed ze het op de mat haha. ze had alleen de tik op een gegeven moment dat ze op het veldje niks wou doen en als we dan thuis kwamen deed ze het in de tuin super irritant maar das nu gelukkig over.
ik heb dat van de kleur wel van meerdere mensen gehoord. wij hebben opzich een rustig gezin ( met z'n tweetjes) maar toch een drukke hond. ze is gewoon super speels en enthousiast maar ook wel heel lief hoor.

rikos wordt steeds spannender ik duim voor je meid! knap dat je wacht met testen! ik ga dat ook doen hoor als ik niet ongi wordt want vorige keerde duurde dat ook   ruim 1,5 week voordat test positief aan gaf.
succes!

sorry weet ff niks meer

oh ja hier geen nieuws heb woensdag nod en voel nog niks alleen vaak plassen maar dat kan ik me ook verbeelden.

fijne avond

liefs suzy

Uhm nou oke daar ben ik dan. Was een beetje aan het surfen en kwam zo hier. Ik ben Anita, 23 jaar en ja, ik heb ook al een kinderwens. Vind dat ik en mijn vriend er echt klaar voor zijn. Maar ik denk weleens dat het te vroeg is voor de buitenwereld ofzo. Als ik een tijdschrift of iets over zwanger worden lees of bevallen, zijn al deze meiden al boven de 30. Ben ik dan zo vroeg of...?Nou, echt druk maken kan ik me er niet over ben namelijk al drie dagen overtijd maar test was negatief, zo irri. Nu dan maar wachten en wachten tot er wat gebeurt haha. Nog iemand in het zelfde schuitje als mij ?

heyhey,

aaatje welkom.... :) spannend zeg overtijd.... dadelijk is de laatste de eerste.... hmmm hoop dan niet dat de eerste ook de laatste is... dat zou ik dan zijn hahaha... :)
ben benieuwd hoe het verder met je gaat... ?!? en laat je ff weten als je getest hebt?!?!

ik ben ziekjes... ben mega verkouden... :(:( dus niks te stappen vandaag... :(
mijn mannetje gaat wel stappen dadelijk.....
morgen heb ik nog een verjaardag dus ga maar liever niet vanaaf....

ik heb de test gedaan... negatief... maar ben nu niet depri ofzo... want ik had er al niet echt vertrouwen in dat die test eerder dan nod zouden werken... dus we wachten dinsdag gewoon af... :) geen bloed geeft moed is ons motto he... :)

xx

Hoi allemaal!
Wat spannend al 3 meiden op de wachtbank! Alvast succes hoor!

Aaatje, welkom hoor! En ik vind dat als je zelf vind dat je er klaar voor bent, je er gewoon voor moet gaan! Alvast succes met het zwanger worden!

Hmmm, vandaag maar gaan shoppen (kostelijke uitstap!) ipv naar het dierenpark, want mijn pa was er nog niet door.
Anders geen nieuws, behalve dat we al weer 1 dag dichter komen om te kunnen beginnen met de ovutesten!

Joyce meid, verzorg je zodat je er gauw trug bovenop bent! Denk dat je mss idd beter nig even wacht om te testen, hoe moeilijk en lastig dat ook is!
Ik blijf alvast duimen voor jou (en ook voor alle andere waarvan de NOD in aantocht is natuurlijk)

Slaap ze en tot morgen!

Babeken

Hallo,

Joyce, beterschap meid, niet ziek worden he!! Jammer dat je negatief teste.. Maar geen bloed is indd moed.. En je moet nog een paar daagjes wachten.

Aatje, Welom hier, gezellig dat je ook meepraat. En al direct overtijd.. Spannend hoor! Verder moet ik me bij Babeken aansluiten, als je er klaar voor bent dan ben je er klaar voor. Daar is geen leeftijd voor.

Ik dacht er indd ook aan om op gegeven moment zo'n bench te kopen.. Je hebt ze nog een maat groter geloof ik maar is ook zo'n enorm ding in de woonkamer dan he :S
Ik las toevallig toestraks dat de bruine labradors inderdaad het enthousiaste zijn.. Het schijnt trouwens (dat drukke) volgens onze buurman wel op gegeven moment rustiger te worden. Hun hond is nu 3 jaar en is heel braaf en rustig en was ook een echte wildebras. Zij hebben hem met 6 maanden oud laten castreren en daarna werd ie ook een heel stuk rustiger, zei hij.. Maar als zoiets niet nodig is doe ik dat eigenlijk liever niet!!

Hier gaat ie verder prima, morgen uiteten met de schoonfamilie.. Oma is jarig, ik heb er zin in!

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan