24 jaar en moederwens... DEEL 2

A

Anoniem

Guest
Haha, heb weer het geluk om deel2 te mogen openen, we doen er blijkbaar goed aan door!

Hoi allemaal!

Hey Joyce, neen niks gekocht althans niks wat met babies te maken heeft! Moet komende zaterdag naar de trouw van mijn grootmoeder, dus heb nieuwe outfit gekocht.
Moet er op mijn best uitzien, want ben getuige!
Grappig wat je zei over hippe ouders! Ik heb er wel: mama is nog maar 43 en papa 45 en ik 25 dus zij waren nog jong hé! En dat is idd supertof, wij doen ongelooflijk véél dingen samen.
Mensen denken dan ook steeds dat ik met mijn zus of broer op stap ben,of denken soms dat mijn pa mijn man is!
En al een beetje bijgeslapen ondertussen?

Pieski, duidelijk ook een rotzondag! Welkom bij mijn clubje...

Suzywan, ik kan je idd nog een shoptip geven, maar is wel in België, nabij Antwerpen (Wijnegem shoppingcenter). Ben daar es geweest met mijn ma en we kwamen niet toe met 1 dag!

Yvette, welkom en succes! Ik duim alvast voor je morgen!

Aatje, vervelend hé dat wachten!

Hier niks speciaal, wordt afwachten tot donderdag, dan begint de klusweek...

XXX
Babeken

Nod lijstje!

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                       23e ronde - 1e kindje         16-09-08

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje          26-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Aatje, 23 jaar                               1e ronde - 1e kindje            20-08-08
Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje

Uhm waarom een deel 2. Moet nodig blijven opletten, Ja dat wachten is echt kut. Maar wanneer kan je het echt zien of je zwanger bent 10 dgn na je NOD heb ik gehoord. Ik stel deze vraag omdat test elke keer mis is.

Hey Aatje, er kunnen slechts 700 berichten per topic gepost worden, vandaar dat ik een nieuwe heb geopend en die dan deel 2 heb genoemd...
Normaal kun je al positief testen vanaf je NOD, maar dat kan je best in de bijsluiter van je test lezen.

Groetjes

Hey Meisjes,

Een deel 2 alweer, Gezellig..
Het uiteten met de oma van mijn man was erg gezellig. We waren gaan wokken, dat is altijd wel leuk vind ik. Kun je zelf van alles wat pakken. Voor mij altijd iets beperkter want ik ben vegetarier.. Maar met wokken is er altijd genoeg!!
Ik voel me zenuwachtig.. De hele maand is het goed gegaan en heb ik er relatief heel weinig aan gedacht. Maar morgen is mijn NOD en nu begint het toch wel te kriebelen! Ik ben ook wat misselijk... Maar denk dat dat misschien eerder van de zenuwen komt!

Joyce, Ik heb ook altijd jong moeder willen worden. Eigenlijk sinds we samenwonen heb ik al zoiets van, het mag wel.. Maar de tijd was er nog niet helemaal rijp voor toen.

Babeken, wat gezellig.. Zo'n jonge moeder, wel grappig dat ze haar als jou zus aanzien! Mijn ouders zijn 57 en 49, en ik 23 dus op zich ook niet zo super oud..

Pieski, wat rot meid.. Kun je lekker op je vrije dag zitten dweilen! Echt balen!! Maar bij een verbouwing gaat ook altijd iets mis he.. Wij hebben een half jaar geleden dit huis gekocht en er vanalles aan verbouwd maar daar ging ook wel s wat bij mis. En dan zit je weer te balen.. (Op gegeven moment  waren we er wel aan gewend..)

Suzy, Gezellig een vriendin met ook zo'n kleine spruit!! We kwamen bij het eten een oud-collega van mijn man tegen en die hebben ook pas een kleintje gekregen. 7 wkn oud, echt een dotje.. Moest ook wel even slikken hoor.

Yvette, Welkom hier. Morgen ook je NOD.. Spannend!!

Aatje, Kan me goed voorstellen dat je nerveus bent.. Op mijn NOD dag wordt ik ook altijd heel nerveus, iedere keer als ik naar de wc ga heb ik de kriebels!! Het kan inderdaad wel 10 dagen duren voordat je een positieve test in handen hebt.. Omdat er dan nog niet genoeg HCG hormoon in je urine aanwezig is.. En dat geeft die mooie tweede streep op een test .

Nou, meiden succes met afwachten.. Er zitten er heel wat deze week met de NOD (Hopelijk dat er goed nieuws is voor een paar van ons)

Liefs,
Nancy

Hoi Meiden,

Nou ik heb een rot-nacht achter de rug.. Ben de hele nacht misselijk geweest en ben er heel vaak wakker van geworden.
Om 6 uur ben ik een banaan gaan eten en toen voelde ik me een kwartiertje iets beter en daarna begon het weer.. Wel nog terug gegaan naar bed.
Nu net een boterham naar binnen geduwd maar smaakt me ook niet en voel me nog steeds misselijk.
Ik heb eigenlijk gisteren bij het uiteten iets teveel gegeten dus misschien dat het daar wel van komt. (Was wel weer een kilo kwijt dus???)
Bah, ik heb me er helemaal niet veel mee bezig gehouden en nu ben ik er de hele tijd mee bezig.. Waarom houdt mijn lichaam me toch zo voor de gek!!!

Ik ga zo eens werken. Tot vanavond meiden!

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan